Contul de comunicare UPC merge la McCann Erickson

Agenţia McCann Erickson a câştigat, la începutul lunii iunie, în urma unui pitch, contul de comunicare pentru operatorul de telecomunicaţii UPC. Contractul este valabil pe o perioadă de doi ani, iar prima campanie integrată, la care echipa McCann va lucra împreună cu echipa UPC, va începe în luna septembrie.
McCann Erickson va furniza pentru UPC servicii de Account Management, creaţie şi  intermediere producţie A/V şi print, precum şi servicii complete de strategie, creaţie şi producţie online.

“A fost un proces extrem de riguros, care a durat aproape trei luni, şi care ne-a dovedit nu numai atenţia cu care UPC îşi alege agenţia de comunicare, dar şi importanţa pe care această companie o acordă reînnoirii imaginii brandului său. Ne place să construim branduri puternice, cu relevanţă locală, şi cred că am demonstrat că avem acest potenţial în soluţia de comunicare integrată cu care am mers la pitch", spune Beatrice Iftimi - Chief Growth Officer McCann Erickson.

Brief-ul UPC a pornit de la identificarea unei abordări strategice cât mai creative, al unui concept umbrelă care să fie implementat în toate campaniile tactice, şi care să fie valabil pentru toate produsele UPC, în următorii ani. Faţă de comunicarea realizată în trecut de UPC, cerinţa brief-ului este de a trece la o abordare mai emoţională, mai focusată pe beneficiul de bază oferit de companie, acela al divertismentului, şi pe emoţiile asociate cu acesta.

„A fost un pitch destul de dificil pe care ne-am dorit mult să îl câştigăm. Ne bucurăm să intrăm alături de UPC pe o piaţă extrem de dinamică, în care reacţiile sunt extrem de rapide şi de dure. Vom încerca să mutăm trupele din zona războiului ofertelor în zona războiului de imagine”, a precizat Radu Pilat, Senior Copywriter McCann Erickson.


“Am ales McCann Erickson pentru că am vrut să lucrăm cu o agenţie cu expertiză pe această piaţă, iar echipa McCann a venit cu oferta cea mai complexă, care a acoperit toate nevoile noastre exprimate în brief. UPC este un partener de încredere pentru toţi clienţii săi şi ne propunem să fim cât mai aproape de nevoile acestora. Pentru a realiza acest deziderat, comunicarea cu clienţii noştri este vitală, şi de aceea am apelat la un partener pe măsură”,  a spus Dragoş Militaru, Director Comercial UPC.


Echipa McCann Erickson care a lucrat pe acest pitch este formată din Sagit Tzur Lahav – COO McCann Erickson Group, Beatrice Iftimi - Chief Growth Officer, Ileana Şerban Pârâu - Senior Strategic Planner, Radu Pilat – Senior Copywriter, Ion Ludoşanu – Art Director, Gabriela Alexandrescu – Group Account Director şi Bogdana Butnar – Managing Director MRM Worldwide România.

Echipa UPC România care a coordonat acest pitch a fost formată din Dragoş Militaru – Director Comercial UPC, Tim Craig – Country Marketing Director, UPC Broadband şi Antonela Ciucaşu – Senior Marketing Manager.


UPC România este una dintre cele mai mari companii de comunicaţii prin cablu din România şi oferă servicii de televiziune prin cablu şi prin satelit, internet de mare viteză şi telefonie fixă digitală. În acest moment, UPC România are peste 1.240.000 de clienţi în circa 200 de oraşe medii şi mari din ţară.

McCann Erickson România este agenţia care contribuie cel mai mult la creşterea afacerilor clienţilor săi, consolidând dezvoltarea pe termen lung a brandurilor, conform AdMarket 2008. Agenţia se ghidează după principiul fondatorului său, Harry McCann: “O agenţie se dezvoltă mai repede dacă se concentrează mai degrabă pe creşterea business-ului clienţilor decât a propriului business”. Astfel, McCann Erickson are relaţii de parteneriat îndelungate cu unele dintre cele mai importante companii de pe piaţă: The Coca-Cola Company, Nestlé, Vodafone, L’Oréal, GM-Opel, MasterCard Europe, Tnuva. Din grupul de comunicare McCann WorldGroup România fac parte agenţiile McCann Erickson, Momentum, Universal McCann, McCann PR şi MRM Worldwide. La nivel internaţional, este parte a McCann WorldGroup – una dintre cele mai puternice reţele de advertising cu birouri în 205 oraşe din 132 de ţări.