Rogalski Grigoriu şi The Practice – primele agenţii româneşti de PR nominalizate la Cannes

“Şcoala de bani”, primul program online de educaţie financiară, implementat în 2009 de Banca Comercială Română (BCR) este proiectul cu care agenţia Rogalski Grigoriu a obţinut prima nominalizare la cea mai importantă competiţie a comunicării din lume – Cannes Lions.

Totodată, “Şcoala de bani” a fost desemnată, în urma cu 3 săptămâni, cel mai bun program de educaţie financiară din Europa, la SABRE, în secţiunea servicii financiare.

“Este pentru prima oară când numele nostru se aude la cea mai importantă competiţie a comunicării din lume. Pentru mine personal, această nominalizare reprezintă o confirmare a faptului că BCR este prima bancă din România care inovează la un nivel dincolo de standardele locale”, a declarat Daniel Pana, Director Executiv, Directia Marketing  BCR.

La rândul său, Simona Dan, CEO Rogalski Grigoriu a declarat: “Într-un an de criză financiară, a crea un proiect care să se numere printre cele mai apreciate campanii de comunicare din lume este în sine o performanţă. Suntem onoraţi că Rogalski Grigoriu se numără printre nume grele ale comunicării anul acesta la Cannes. Ne propunem să continuăm alături de clienţii noştri acest pionierat şi îi aşteptăm să ni se alature pe toţi cei care cred in inovaţie, indiferent de obstacole.”

Alături de departamentul de marketing al BCR şi Rogalski Grigoriu, în această campanie au fost implicate agenţiile: Media Cafe-strategie şi creaţie online, Media Edge:cia-strategie media, Tempo Advertising-creaţie ATL, BT Events-BTL. În plus, campania “Şcoala de bani” a beneficiat şi de implicarea publicaţiilor Financiarul şi Săptamâna Financiară, care au şi realizat de altfel cele două ghiduri: <Ghid de conversaţie între buzunar şi bani>, şi respectiv <Ghid de creştere a banilor>., dar şi de suportul a 5 bloggeri- www.simonatache.ro, www.zoso.ro, www.manafu.ro, www.subiectiv.ro, www.khris.ro.

Rezumatul campaniei nominalizate la Cannes este disponibil aici: http://www.canneslions.com/work/pr/entry.cfm?entryid=13858&award=101, iar filmuleţul de prezentare poate fi vizualizat la:
http://www.youtube.com/watch?v=4z4fuyarhwo

Despre Banca Comercială Română (BCR)

BCR, membră a Grupului Erste, este o bancă universală ce se adresează atât clienţilor retail cât şi celor corporate. BCR este cel mai valoros brand financiar din România. Banca oferă întreaga gamă de produse şi servicii pentru populaţie având în prezent 668 de unităţi retail (pentru populaţie şi microîntreprinderi) deschise în întreaga ţară în majoritatea oraşelor cu peste 10.000 de locuitori. Clienţii corporate beneficiază de serviciile BCR prin intermediul a 48 de centre de afaceri corporate dedicate în special IMM-urilor şi companiilor mari. Banca pune la dispoziţia clienţilor, persoane fizice şi juridice, o ofertă complexă de produse şi servicii bancare, inclusiv servicii de Internet banking, phone-banking şi e-commerce. BCR emite 25 tipuri de carduri de credit şi de debit şi are instalată cea mai mare reţea naţională de ATM şi POS – peste 2.000 de bancomate şi circa 17.000 de terminale electronice operaţionale la comercianţi pentru plata cu card. BCR se prezintă astăzi drept cel mai important Grup financiar din România, cu activităţi în ţară şi în străinătate - prin subsidiare şi reprezentanţe bancare, cu o prezenţă marcantă, prin societăţile sale de profil, pe piaţa leasingului, în domeniul managementului activelor, pe piaţa de capital, a pensiilor private, a băncilor de locuinţe.

Despre Erste Group

Erste Group este unul dintre principalii furnizori de servicii financiare din Europa Centrala si de Est. Mai mult de 50.000 de angajati deservesc peste 17,5 milioane de clienti in cadrul a 3.200 de filiale din 8 tari (Austria, Republic Ceha, Slovacia, Romania, Ungaria, Croatia, Serbia si Ucraina). La 31 martie 2010, Erste Group detinea active totale in valoare de 208,0 miliarde EUR, inregistrand un profit net de 255,2  milioane EUR si un raport cost venituri de 49,2%.

Despre Rogalski Grigoriu Public Relations

Rogalski Grigoriu Public Relations este agenţia specializată în managementul integrat al reputaţiei organizaţiilor şi brandurilor. Cu experienţa a peste zece ani de specializare în domeniul Relaţiilor Publice şi validarea a sute de proiecte de referinţă în România şi la nivel regional. Rogalski Grigoriu este prima agenţie din România căreia International Public Relations Association (IPRA) i-a acordat de trei ori trofeul Golden World Award, considerat Oscarul PR-ului, performanta neatinsa pana in prezent de nicio alta agentie din Europa. Agentia este prima deţinătoare a trofeului SABRE European Awards pentru excelenţă în crisis management. Desemnată agenţia de PR a anului în 2008, Rogalski Grigoriu are o echipă de 15 consultanţi specializaţi prin Chartered Institute of Public Relations, precum şi competenţe extinse în comunicare, prin cursuri de Creative Planning, Idea Management şi Competitive Intelligence. Rogalski Grigoriu  este agenţia de PR cu expertiză completă în consumer, healthcare, business-to-business, financial, real estate, retail, litigation PR, crisis & issues management, online PR. Având un model propriu de management al ideilor şi al talentelor, precum şi instrumente de PR create pentru a facilita comunicarea companiilor cu toate categoriile de stakeholders, Rogalski Grigoriu se poziţionează de partea publicului, contribuind în mod activ şi vizibil la atingerea obiectivelor de business ale clienţilor săi.