Lowe, LOWE PR şi Domestos BactiStop au declanşat operaţiunea BACT045S

Proiectul de lansare a primului dezinfectant solid de toaletă - Domestos BactiStop - a fost adjudecat de agenţiile Lowe şi Lowe PR în urma unei licitaţii derulate la începutul anului.  Desfăşurarea de forţe se va încheia în luna iunie.

„Suntem mândri să ne raliem luptei împotriva microbilor din toaletă într-o manieră atât de creativă şi spectaculoasă. Cred că prin această campanie vom reuşi să nimicim nu doar bacteriile ci şi prejudecăţile legate de limitele comunicării, dovedind că ne putem surprinde consumatorii în cel mai neaşteptat mod...chiar şi în baie! Mulţumim Unilever pentru încredere şi vizionarism”, spune Manuela Zidaru - Senior PR Executive Lowe PR.

STRATEGIA DE ATAC:

Campania a debutat printr-o etapă de teasing în presă, prima pagina a celui mai vândut tabloid din România anunţând execuţia „infractorului din baia mare alături de tot clanul său...”
Odată naţiunea alarmată, s-a purces la a doua operaţiune tactică: dezvăluirea adevărului despre misteriosul caz. Presa a fost invitată la un eveniment cu totul special, dar la fel de misterios, într-o arenă de laser tag. Fără a şti nimic despre brandul aflat în spatele acţiunii, colegii din presă au răspuns invitaţiei de a se alătura luptei contra unui inamic periculos.

TEATRUL DE OPERAŢIUNI:
Arena de laser a fost transformată într-un adevărat front unde, întâmpinaţi de o echipă de luptători profesionişti, reprezentanţii presei au beneficiat de o incursiune în ameninţătoarea lume a bacteriilor. După o demonstraţie de lupte chiar în bezna arenei, li s-a dezvăluit adevăratul motiv al reuniunii: lansarea Domestos BactiStop – primul dezinfectant solid de toaletă şi cel mai aprig inamic al bacteriilor din toaletă!

ARMAMENTUL DIN DOTARE:
Colace de toaletă în chip de mape de presă, vase de toaletă în chip de taburete, ochelari de „luptă” pe post de invitaţie şi sute de bacterii ţintuite pe pereţi, pentru exersarea aptitudinilor de luptă.

DEZNODĂMÂNTUL:
După conferinţa de lansare, misterul a fost elucidat pe prima pagină a aceluiaşi tabloid de circulaţie naţională: „S-a găsit autorul execuţiei! Domestos BactiStop, singurul dezinfectant solid de toaletă care omoară microbii!”

ŞI BĂTĂLIA CONTINUĂ:
Cu promovare neconvenţională în toaletele din zonele de risc (mall-uri, hypermarketuri), spot TV şi activări in store unde consumatorii vor fi invitaţi de „apărătorii Domestos BactiStop” să tragă la sorţi premii instant.

LUPTĂ COT LA COT:
Plutonul Unilever - Diana Stan (SBM HHC USCE Region), Richard Dimitriu (Brand Building Executive) şi Bogdan Toacşe ( Categoy Manager HC& Laundry).

Plutonul Lowe&Parteners - Anca Diţu (Account Director), Claudia Pascu, Otilia Mihalcea, Ioana Anescu (Art Directors), Simona Copil, Sorina Pentilescu (Copywriters), Alexandru Duma (AV Producer).

Plutonul Lowe PR - Raluca Mihailă (Events Manager), Manuela Zidaru (Senior PR Executive), Anca Scarlat (Events Executive).

„Mai toată lumea tinde să evalueze gradul de curăţenie a  toaletei în funcţie de câteva criterii – să le zicem aşa - clasice: miros plăcut, aspect curat şi spumă. Însă, puţină lume ştie că, din păcate, de multe ori aceste "indicii" de curăţenie ne pot induce în eroare: o toaletă care pare curată nu este neapărat curată sau dezinfectată. Milarde de microbi trăiesc sub acest ascunziş plăcut simţurilor şi ne pun sănătatea în pericol. Marginea toaletei este, dacă vreţi, „capitala” acestui tărâm invizibil, găzduind peste 1.000.000 de bacterii pe centimetru pătrat. Se spune că sănătatea porneşte de acasă, de aceea Domestos BactiStop este primul şi singurul dezinfectant solid care omoară microbii şi te ajută astfel să te simţi în siguranţă şi protejat în căminul tău. Ne bucurăm că am găsit un partener creativ în Lowe, partener care să ne ajute să explicăm într-o manieră cât mai ingenioasă şi amuzantă cât de importantă este dezinfecţia adusă de Domestos BactiStop în fiecare casă!”, spune Diana Stan – SBM HHC USCE.

Am tras, i-am ras!



Despre Lowe & Partners România
Lowe & Partners este companie americană cu headquarters la Londra şi birouri în peste 90 de ţări şi peste 9000 de angajaţi în reprezentanţele sale din întreaga lume. Lowe & Partners activează pe piaţa din România de 16 ani având în portofoliu clienţi precum: Unilever (Domestos, Cif, Rexona, Axe, Rama, Clear, Knorr, Delikat), Johnson & Johnson, Eli Lilly, Boehringer-Ingelheim, Schering Plough, Bayer, Abbott, Austrian Airlines, Opera Română, Crucea Roşie Română, BogArt.
Lowe & Parteners a fost premiată la Epica, Clio, New York Festivals, Cresta, Golden Hammer, Golden Drum şi local, la Effie, Ad’Or, AdPrint.

Despre Lowe PR
Câştigătoare a două Golden Award for Excellence şi trei Silver Award for Excellence la PR Award  România 2008 & 2009, finalistă la European Excellence Award 2009 şi Sabre Awards 2008 şi 2009, Lowe PR acoperă întreg spectrul de Practici Globale de Specialitate şi asigură gama completă de Servicii Specializate de PR.
Portofoliul de clienţi Lowe PR include companii precum Electrolux, Unilever, RBS - Royal Bank of Scotland, Orange, Johnson&Johnson, Stem Health Unirea, Bayer, Burger King, Crucea Roşie Română, ECHO (Departamentului pentru ajutor umanitar a Comisiei Europene), Asociaţia “Centrul Român pentru Copii Dispăruţi şi Exploataţi Sexual - FOCUS”.

Lowe & Partners şi Lowe PR sunt membre ale grupului de companii din care mai fac parte Initiative, Brand Connection, HyperActive, Medic One şi Scholz & Friends.

Despre Unilever
În fiecare zi, 160 milioane de consumatori aleg un produs Unilever din cele 400 de mărci şi 14 categorii de produse destinate alimentaţiei, îngrijirii locuinţei şi îngrijirii personale.
Printre mărcile Unilever se numără branduri de renume internaţional: Domestos, Cif, Coccolino, Rexona,  Dove, Clear , Lipton, Knorr , Rama sau Algida dar şi mărci locale care au câştigat încrederea consumatorilor, precum Dero, DeliKat , Delma şi Napoca.
Compania investeşte anual peste 1 miliard de euro în cercetare şi dezvoltare, în cele 5 laboratoare Unilever care explorează noi idei şi noi tehnici pentru dezvoltarea produselor companiei.
Domestos a fost lansat în anul 1920 fiind una dintre primele mărci de produse pentru dezinfectat. În  România, Domestos a apărut în anul 1996, poziţionându-se ca produs de  curăţat cu vâscozitate ridicată care îndepărtează nu doar murdăria vizibilă ci şi  toţi microbii cunoscuţi - virusuri, bacterii, fungi, chiar şi spori - dezinfectând astfel suprafeţele lavabile din locuinţă.
Pentru că oferă nu doar curăţenie, ci şi dezinfecţie, Domestos contribuie de fapt la protejarea  sănătăţii întregii familii.