SMARK organizează Strategii Media 2010 – 2 zile de workshop-uri şi dezbateri despre provocările industriei de media

Duncan Southgate de la Millward Brown U.K., Neil Perkin, fondatorul Only Dead Fish UK şi Heather LeFevre, de la Tribal DDB Amsterdam, vin între 20 şi 21 mai la Strategii de Media 2010, cel de-al treilea eveniment SMARK KnowHow.

Strategii de Media 2010 va avea loc la Rin Grand Hotel, din Bucureşti, şi va analiza în detaliu cum influenţează schimbările din piaţa de media – cu focus pe creşterea mediilor digitale – comportamentul de consum, comunicarea de brand şi bugetele.

După ce a găzduit discuţii complexe legate de cele mai potrivite mecanisme de promoţii - în Promoţiile acum: ce funcţionează şi ce nu?; şi a identificat insight-urile şi modelele de cercetare relevante pentru industria de marketing – în Marketing Research 2010; SMARK pregăteşte 2 zile de conferinţe şi workshop-uri pentru oamenii de media.

Reunind experţi din Europa centrală şi de vest cu specialişti de media autohtoni, Strategii de Media 2010 se adresează atât publisherilor şi agenţiilor de media, cât şi oamenilor de marketing aflaţi de partea clienţilor.

Cu peste 16 ani de experienţă în dezvoltarea de tehnici inovatoare de research şi online research, Duncan Southgate, global innovation director la Millward Brown (Marea Britanie), va participa în cadrul ambelor zile ale evenimentului şi va discuta despre măsurarea eficienţei media în contextul utilizării unui mix cât mai complex de canale.

Neil Perkin, digital evangelist şi fondator Only Dead Fish, unul dintre cele mai sonore nume între consultanţii de digital media din Marea Britanie, cu peste 20 de ani de experienţă şi numeroase premii, va vorbi despre cum pot fi brandurile active în mod relevant în social media şi cum trebuie abordate comunităţile online din perspectiva construcţiei de brand.

Heather LeFevre, senior international planner Tribal - DDB Amsterdam, care de peste 10 ani dezvoltă şi gestionează branduri globale de talia Burger King sau  GEICO în agentii de top precum Crispin Porter + Bogusky, BBDO Houston şi Tribal DDB Amsterdam, va aduce la masa dezbaterilor brandurile care au înlocuit cumpărarea de media cu creaţii de divertisment şi conţinut valoros pentru consumatorii targetaţi. În cea de-a doua zi, Heather va susţine un workshop dedicat procesului de planificare strategică. 

Speakerilor străini li se vor alătura, de asemenea, profesionişti autohtoni.

Cei care doresc să participe la eveniment se pot înscrie pe Events.SMARK.ro, beneficiind şi de o reducere de 20% până pe 7 mai.


Gândite ca o alternativă la evenimentele actuale de marketing, SMARK KnowHow funcţionează ca un serviciu de consultanţă cu caracter public sub umbrela comunităţii SMARK şi abordează în profunzime tendinţe şi instrumente de ultimă generaţie.