YTONG lanseaza campania de comunicare „Ieftin te costa mai mult”.

Propaganda semneaza noua campanie de imagine YTONG, singurul brand premium de bca de pe piata romaneasca, sub conceptul - „Ieftin te costa mai mult”. Demarata la jumatatea lunii martie, campania va rula pana la finalul lui 2010 si va fi declinata pe TV, presa si internet. In acelasi timp, campania de imagine YTONG va fi susţinuta prin activitati de PR cu ajutorul Free Communication, agenţia care gestionează contul de relaţii publice al companiei Xella RO.

“Fie criza financiara, fie nu, un lucru este cert: ieftin te costa de fapt mai mult. Este un principiu simplu, caruia de-a lungul timpului i s-a spus in mai multe feluri: “cat dai, atata face”, “sunt prea sarac sa-mi cumpar lucruri ieftine” sau “dai un ban, dar stai in fata”. YTONG are calitati tehnice ce anticipeaza si elimina din start o serie de costuri aditionale, care se adauga de obicei zidariilor obisnuite (izolatii termice suplimentare, consum mai mare de adezivi, consum energetic mai mare etc). Campania recent demarata nu prezinta astfel de calcule pe hartie, dar intr-un mod creativ atrage atentia ca, intotdeauna cand alegi ieftin, mai devreme sau mai tarziu... vei plati diferenta”, a explicat Daniel Gherghescu, Account Supervisor Propaganda.


“Investim in educarea consumatorului roman asupra a ceea ce inseamna materialele de constructii de calitate. In Romania nu exista o cultura a constructiilor de calitate, iar campania urmareste demontarea acestui mit al constructiei ieftine si bune prin promovarea unor tehnologii moderne, care duc la economii importante in timp”, a completat Marius Dragne, Marketing Manager Xella Baustoffe South-East Europe (BG-HU-RO). “Zidaria reprezinta doar 4% din costul total al constructiei unei case, iar peretii sunt printre acele elemente care nu mai pot fi schimabate in timp. De aceea, este important sa ne gandim de doua ori inainte sa alegem produsul din care construim zidurile casei noastre, fara a face rabat de la calitate.”

Xella Group, liderul mondial al industriei de bca, a lansat recent la Paulesti (judet Prahova) prima unitate de productie Xella din Romania. Cu o investitie de circa 32 milioane euro in tehnologie la cele mai inalte standarde de calitate, fabrica este considerata a fi cea mai moderna din Europa de Est.

Din echipa Xella Ro care va coordona implementarea strategiei de advertising fac parte Marius Dragne - Marketing Manager Xella Baustoffe South East Europe (BG –HU-RO) şi Georgiana Stanciu - Marketing Executive.

Echipa Propaganda este formată din Andrei Tripsa - Creative Director, Bogdan Moraru - Art Director, Tudor Pascanu – Copywriter, Vlad Tomei – Copywriter, Corina Iovan - Strategic Planner, Madalina Oanta - Client Service Director, Daniel Gherghescu - Account Supervisor, Alexandra Postoaca - Media Planner, Marcela Moldovan - Producator AV si Casa de productie - Comitetul Central.



Despre YTONG
YTONG reprezintă produse ecologice, realizate în deplin respect pentru mediul înconjurător. Caracteristicile tehnice remarcabile, cum ar fi izolaţia termică proprie excelentă, rezistenţa la foc, izolaţia fonică, rezistenţa seismică şi usurinţa în utilizare fac din YTONG cea mai bună alegere pentru arhitecţii, antreprenorii şi constructorii de pretutindeni.

Despre Xella Internaţional
Xella este cel mai important producător mondial de materiale de construcţii pentru zidărie din domeniul betonului celular autoclavizat. Pentru a-şi consolida în continuare poziţia de lider de piaţă în domeniul materialelor de construcţii, Xella continuă să investească în dezvoltarea de produs. Este unul dintre puţinii producători de materiale de construcţii din Europa care deţin propriul centru de cercetare şi dezvoltare dedicat. În Potsdam, în apropiere de Berlin, 40 de angajaţi se ocupă cu cercetarea în domeniul fizicii, aplicaţiilor, produselor şi proceselor în construcţii.

În 2009, Grupul Xella a avut aproximativ 6800 de angajaţi şi a înregistrat vânzări de 1200 milioane EUR. Xella este proprietate a companiilor de investiţii private PAI Partners şi Goldman Sachs Capital Partners.

Despre Propaganda
Propaganda este una dintre cele mai dinamice agenţii full-service independente de pe piaţă. Bazându-se pe forţa unei echipe de profesionişti, Propaganda pune în slujba clienţilor pentru care lucrează trei principii care stau la baza viziunii şi dezvoltării agentiei – marketing creativ, soluţii reale de comunicare şi pragmatism.

Printre clienţii agenţiei se numără: Napolact, Dots, Tchibo, BRD - Groupe Société Générale, Cesarom, Sanex, Radio Guerrilla, Centre Ville, Bursa de Valori Bucureşti, Terapia Ranbaxy, Kia Motors, adidas, Orkla Foods.