2activePR gestionează contul de PR al British Airways

Începând cu luna octombrie a acestui an, 2activePR gestionează contul de PR al companiei British Airways România, în urma unui pitch internaţional câştigat de Fleishman-Hillard, reţeaua la care este afiliată 2activePR.

2activePR va oferi companiei British Airways atât servicii de comunicare corporate, cât şi de produs. De asemenea, 2activePR va organiza evenimentele pentru presă, lansările noilor rute şi va oferi consultanţă în managementul crizei, precum şi implementarea acestor proiecte specifice. 

Emil Delibashev, Directorul Comercial al British Airways pe zona Balcani a declarat: „În prezent, industria aeriană globală este foarte competitivă, supusă unor reglementări stricte şi expusă intens schimbărilor în comportamentul şi încrederea consumatorilor. Mediul economic actual este astfel plin de noi provocări şi suntem încrezători că Fleishman-Hillard şi 2activePR în România vor putea identifica oportunităţile de dezvoltare pe termen lung.”

Activităţile de comunicare pentru prezentarea serviciilor premium oferite de British Airways, dar şi a ofertelor promoţionale vor for priorităţile agenţiei 2activePR.

Corina Bârlădeanu, General Manager 2activePR a adăugat: „Suntem bucuroşi că vom putea pune în practică anii de experinţă în industrie, precum şi expertiza noastră cu brandurile premium. British Airways este un client de vis, iar visul nostru este de a zbura cât mai sus cu putinţă.”

Despre British Airways

British Airways oferă zboruri către 154 de destinaţii în 75 de ţări. British Airways are peste 43.000 de angajaţi, dintre care 38.000 în Marea Britanie. British Airways oferă în total 562 de zboruri din şi către aeroportul Heathrow din Londra în fiecare zi a săptămânii, cărora li se adaugă zilnic alte 194 de zboruri din şi către aeroportul Gatwick tot din Londra şi 44 pe zi din şi către aeroportul Londra City. Numărul aeronavelor a scăzut din martie 2009 la 244 de aeronave – 57 aeronave Boeing 747 şi 42 aeronave Boeing 777. 

Despre 2activePR

2activePR s-a lansat pe piaţa locală de PR încă din 2000. Agenţia oferă servicii complete de consultanţă în comunicare corporate şi de marketing, management de criză, campanii de informare şi educare, platforme şi proiecte CSR, servicii de event management şi marketing.
Echipa 2activePR reuneşte 14 consultanţi cu expertiză şi cunoştinţe solide în PR, media, BTL, marketing şi advertising. Portofoliul de clienţi include următoarele companii şi branduri: Adesgo,
Adidas, Albalact, Anchor Grup, Bristol Myers-Squibb, Coty, Delta Air Lines, GlaxoSmithKline Consumer HealthCare, Holcim, Huennebeck, Lockheed Martin Aeronautics, McGraw-Hill Education, Romstal, Procter&Gamble, Pernod Ricard, Timişoreana, URSUS şi Villeroy&Boch. În 2009, 2activePR a câştigat conturile Timişoreana, Romstal, Adesgo, Lenovo şi Pernod Ricard. Cifra de afaceri a agenţiei 2activePR în 2008 a fost de peste 760.000 euro, în creştere cu aproape 30% faţă de anul precedent.

Despre Fleishman-Hillard

Fondată în 1946, Fleishman-Hillard este astăzi una dintre agenţiile de relaţii publice de top la nivel mondial. Fleishman-Hillard Inc. şi-a câstigat renumele folosindu-se de comunicarea strategică, pentru a le oferi clienţilor lor ceea ce aceştia din urmă apreciază mai mult: un impact valoros, pozitiv şi măsurabil asupra performanţei organizaţiilor lor. Compania este recunoscută pentru standardele de excelenţă în client service şi o cultură puternică bazată pe munca în echipă, integritate şi angajament profund. Reţeaua operează în America de Nord, Europa, Orientul Mijlociu, Africa de Sud şi America Latină, având peste 80 de birouri. Pentru mai multe informaţii, puteţi vizita site-ul Fleishman-Hillard: www.fleishman.com.  FH este parte a grupului de comunicare Omnicom,  una dintre cele mai mari reţele internaţionale de advertising, marketing şi comunicare corporatistă din lume. Calitatea serviciilor şi profesionalismul demonstrat al reţelei Fleishman Hillard s-a materializat de-a lungul anilor în peste 87 premii Silver Anvils, 76 premii CIPRA/SABRE, “Agenţia internaţională a anului 2006” (potrivit Holmes Report),  premiul “Cea mai bună agenţie pentru care să lucrezi” (pentru 6 ani consecutiv, din 2000 până în 2006), primul loc în “Quality Reputation” (pentru 12 ani consecutivi) şi primul loc în “Brand Awareness” (pentru 3 ani consecutivi).