Pasiunea pentru Bucureştiul de altădată a adus trei premii pentru Timişoreana şi Metropotam Interbelic la Internetics 2009

Timişoreana a adus bucureştenilor poveştile Micului Paris şi a devenit cea mai premiată marcă din FMCG la Gala Internetics 2009. Campania Metropotam Interbelic a adus mărcii Timişoreana trei premii: la categoria „Site-uri, microsite-uri şi bloguri de promovare”, secţiunea „Mâncare şi băutură”, la categoria „Campanii interactive”, secţiunea „Mâncare şi băutură”, şi marele premiu (Aur) la categoria „Site-uri, microsite-uri şi bloguri de promovare”. 

Vineri seara, la Gala Internetics, SABMiller România – respectiv Timişoreana – a devenit cel mai premiat client din industria FMCG: trei premii adjudecate de campania „Metropotam Interbelic”, realizată de agenţia FourHooks. Printre ele, Aurul la categoria „Site-uri, microsite-uri şi bloguri de promovare”.

„La fel ca şi cu un om, nu poţi avea o relaţie cu locul în care trăieşti fără să îi ştii poveştile şi trecutul. De aceea, ideea de a aduce poveştile Micului Paris la doar un click distanţă, s-a dovedit foarte puternică, generând interes public”, declară Mihai Bonca, Senior Brand Manager Timişoreana. „Timişoreana felicită echipa Metropotam pentru gândirea inovatoare care a dat viaţa proiectului Metropotam Interbelic. În aceeaşi măsură, când vorbim despre campanii online Timişoreana, mulţumim si echipei Webstyler, agenţia de on-line a mărcii, care ne-a ajutat să facem paşi rapizi înainte într-un domeniu până nu demult nou pentru Timişoreana. Nu trebuie uitată în această poveste nici agenţia Mercury 360, deoarece întreg proiectul a plecat de la un program integrat de trade, dedicat oraşului Bucureşti.”

“Aceste premii nu fac decât să confirme meritele echipei Timişoreana de a inova în online şi investiţia curajoasă facută prin asocierea cu brandul Metropotam. Pe această cale dorim să le mulţumim mult pentru suportul şi sprijinul în realizarea acestei componente online, sperăm noi importantă alături de celelalte iniţiative online şi offline puse în practică de agenţiile Timişoreana în cadrul campaniei ample Redescoperă Bucureştiul, cum a fost odată“, a spus Mihaela Bârsan, CEO FourHooks, Metropotam.

Activ în perioada 8 iulie – 10 august, Metropotam Interbelic (http://interbelic.metropotam.ro) a susţinut campania de comunicare Timişoreana „Redescoperă Bucureştiul, cum a fost odată”. Portalul a adunat poveşti din Bucureştiul interbelic, i-a provocat pe cititori să ghicească locaţiile următoare ale ceasurilor stradale de epocă Timişoreana şi a evocat evenimente mondene din Micul Paris al anului 1932. Pe lângă premiile în bere Timişoreana pe care le-au câştigat pentru că au ghicit locurile de poveste marcate cu ceasuri, vizitatorii Metropotamului au mai participat la concursuri cu parfum de epocă: ceasuri retro, şedinţe foto cu Eugen Ciocan sau audiobook-uri după Urmuz, George Topîrceanu sau Mircea Cărtărescu. Conţinutul a fost structurat în trei secţiuni: „Redescoperă Bucureştiul de altădată”, „Concursuri” şi „Timişoreana - Povestea merge mai departe”. Metropotam a extins campania în reţelele sociale Twitter şi facebook, care au generat o parte semnificativă din traficul total pe microsite: 9% în cazul facebook  (1.133 de accesări şi 1.699 de fani în perioada campaniei) şi 8.5% de pe Twitter (adică 1.049 de accesări).

306 surse au făcut referiri la Metropotam Interbelic, iar conform statisticilor generate de Google Analytics, în perioada campaniei s-au înregistrat 12.348 de vizite şi 81.390 de vizualizări, cu un timp mediu de 06:39 minute petrecute pe site. 60% dintre vizitatori au fost bărbaţi, iar categoria de vârstă cea mai activă s-a situat între 18 şi 25 de ani (45.6%).

Organizată de Millenium Communications în parteneriat cu Asociaţia IAB România, competiţia Internetics cuprinde trei categorii: Site-uri, microsite-uri si bloguri de promovare, Campanii interactive şi Best Use Of.

Despre Timişoreana

Fabricată încă de la 1718, berea Timişoreana aduce cu sine experienţa şi tradiţia maeştrilor berari ce şi-au lăsat amprenta peste ani. Timişoreana s-a născut în cea mai veche fabrică de bere din România, fiind atestată printr-un act petiţionar al magistratului oraşului Timişoara, care datează din 1 ianuarie 1718.

De-a lungul timpului, gustul său inconfundabil a fost recunoscut de specialişti  - distincţii foarte vechi atestă acest lucru: bronz la expoziţia din Budapesta (1855), argint la expoziţia din Timişoara (1891) sau Grand Prix-ul expoziţiei din 1908.

În ultimii ani, Timişoreana a fost premiată cu aur şi distincţia Champion Lager Trophy în 2007 şi cu argint în 2008 la Australian International Beer Awards, al 2-lea concurs ca importanţă din lumea berii, iar la World Beer Championship în Statele Unite, a primit medaliile de argint (2007 şi 2008).

Ursus Breweries, parte a grupului SABMiller plc, este unul dintre cei mai mari producători de bere din România. Compania are sediul central în Bucureşti şi deţine 4 fabrici de bere în Cluj-Napoca, Timişoara, Buzău şi Braşov, având peste 1.700 de angajaţi. Mărcile Ursus Breweries sunt: URSUS, Timişoreana, Peroni Nastro Azzurro, Pilsner Urquell, Redd’s, Miller, Stejar, Ciucaş şi Azuga.

SABMiller plc este una dintre cele mai mari companii de bere din lume, cu participaţii în societăţi producătoare de bere sau acorduri de distribuţie pe 6 continente. Mărcile Grupului includ beri premium internaţionale, cum ar fi Grolsch, Miller Genuine Draft, Peroni Nastro Azzurro şi Pilsner Urquell, precum şi o gamă excepţională de mărci locale cu poziţii de lider, precum Aguila, Castle, Miller Lite, Snow şi Tyskie. În afara SUA, SABMiller plc este, de asemenea, una dintre cele mai mari companii din lume care îmbuteliază produse Coca-Cola.