Depozitul de Papetărie donează o tablă şcolară la fiecare alta vândută

Depozitul de Papetărie (www.dpap.ro), unul dintre principalii jucători de pe piaţa distribuţiei de produse de birotică şi papetărie, va dona şcolilor din zone declarate oficial ca fiind defavorizate câte o tablă şcolară de fiecare asemenea produs vândut, până la finele anului.

„Mecanismul e simplu şi nu l-am inventat eu: de fiecare tablă pe care o voi vinde, voi dona încă una unei şcoli dintr-o zonă unde copiii au nevoie de orice ajutor cu materiale didactice”, explică Dan Popa, directorul general al Depozitului de Papetărie.

Compania sa a reuşit să evite să fie afectată de criza economică, datorită unor măsuri luate din timp şi mai ales eforturilor angajaţilor. Dat fiind succesul înregistrat în această perioadă, Dan Popa a decis să se implice în câteva acţiuni de responsabilitate socială. Astfel, el s-a implicat logistic şi financiar în campania de strângere de fonduri „Paşi către Viaţă”, pentru dotarea secţiei de oncologie pediatrică de la spitalul clinic de copii Marie Curie, din Bucureşti, cu o sală post-operatorie sterilă, respectiv în evenimentul de strângere de fonduri pentru susţinerea secţiei de terapie intensivă pentru nou-născuţi de la Spitalul de Urgenţă pentru Copii “Grigore Alexandrescu”, prin intermediul evenimentelor Soup Nights.

Continuând seria demersurilor non-profit, Dan Popa a decis să îşi implice şi clienţii într-un demers caritabil ieşit din tipare. Astfel, Depozitul de Papetărie va dona şcolilor din zone defavorizate câte o tablă de conferinţe, de dimensiunile 240x120 cm, plus accesorile necesare, pentru fiecare astfel de tablă comandată de un client. „Având în vedere vânzările de asemenea produse, sper ca până la finalul anului cel puţin 50 de şcoli vor beneficia de astfel table şcolare şi accesorii donate în urma acestei campanii”, a declarat Dan Popa directorul general al Depozitului de Papetărie. Cheltuielile de livrare al tablelor vor fi, de asemenea, suportate de companie.

Depozitul de Papetărie are 40 de angajaţi, un număr constant din toamna anului trecut. În ceea ce priveşte estimările pentru acest an, Depozitul de papetărie îşi menţine planul de a realiza o cifră de afaceri de 7,2 milioane euro. Compania are peste 10.000 de clienţi cărora le pune la dispoziţie 12.000 de produse livrabile în maxim 24 de ore în oricare punct al ţării, în timp ce pentru Bucureşti termenul de livrare este de 90 de minute pentru orice comandă peset 150 de lei.

Compania a înregistrat vânzări de 1,9 milioane de euro în cursul trimestrului III al anului, la acelaşi nivel cu anul trecut, datorită creşterii vânzărilor online. La 9 luni, veniturile totale înregistrate de Depozitul de Papetărie sunt de 5,4 milioane euro, ceea ce îl face pe Dan Popa, directorul general al companiei să fie optimist că îşi va putea respecta prognoza iniţială, de a termina 2009 cu vânzări totale de 7.2 milioane de euro.

În afară de aceste eforturi la nivel de resurse umane şi logistică, Depozitul de Papetărie fructifică în plină criză efectele deciziei, în vara anului 2008, de a îşi intensifica masiv eforturile pe partea de online. Astfel în trimestrul III al acestui an, 20% din veniturile realizate de companie au provenit din vânzările online, pe fondul creşterii cu 25% a numărului de vizitatori unici ai website-ului dpap.ro, la peste 2.000 pe zi.

Depozitul de Papetărie este un business cu capital 100% românesc, înfiinţat în 1998. Cu circa 10.000 de clienţi şi o cifră de afaceri de 5,4 milioane euro în primele 9 luni ale anului 2009, Depozitul de Papetărie vizează anul acesta consolidarea businessului şi creşterea numărului de clienţi. Depozitul de Papetărie reprezintă în mod direct în România unele dintre cele mai renumite mărci din domeniu: Bi-Office, Centropen, Cleanlike, Elba, Fellowes, Hopax, Karton P+P, Korona, Laco, Memoris-Precious, Mikro, Oxford, Parker, Pensan, Quicks, Syrom, Tanex, Tarifold, Waterman.