IIRUC Service investeşte în sprijinirea copiilor cu nevoi speciale

Parteneriatul încheiat cu fundaţia So.Si.Se.Sa. susţine achiziţionarea unui microbuz pentru transportul persoanelor cu handicap locomotor

IIRUC Service, parte a grupului IT austriac Raiffeisen Informatik, anunţă parteneriatul  încheiat cu fundaţia cultural - umanitară SO.SI.SE.SA. din Bucureşti, prin care compania participă cu donaţii pentru proiectele sociale ale organizatiei non-profit, precum programul de asistenţă acordată persoanelor cu nevoi speciale.

Parteneriatul cu IIRUC Service a făcut posibilă achiziţionarea unui microbuz utilitar ce asigură transportul la şcoală şi şedinţele de fizioterapie pentru copiii instituţionalizaţi şi cu nevoi speciale din cadrul direcţiilor de protecţie socială din capitală.

„Am iniţiat acest parteneriat cu fundaţia SO.SI.SE.SA. pentru a oferi sprijin persoanelor cu nevoi speciale, care încă nu beneficiază în România de suficiente facilităţi, infrastructura necesară sau asistenţă socială,” a declarat Călin Rangu, CEO al IIRUC Service.

Alături de sprijinul acordat programelor de responsabilitate socială iniţiate de diverse organizaţii neguvernamentale, IIRUC Service derulează investiţii anuale pentru programe de instruire profesională pentru angajaţii companiei, estimând un buget de investiţii de 100,000 Euro pentru 2010, dublând astfel investiţiile alocate în 2009 pentru această zonă. O mare parte din programele de instruire au în vedere certificarea angajaţilor pentru 15 domenii de activitate în cadrul parteneriatelor încheiate de IIRUC Service cu companii precum IBM, Todos sau Alcatel.

Despre IIRUC Service
IIRUC Service este lider de piaţă în România ca furnizor de servicii IT, outsourcing, asistenţă tehnică şi suport, precum şi terminale tranzacționale. Compania asigură servicii pentru peste 25.000 de clienți, oferind suport tehnic pentru mai mult de 70.000 de sisteme şi având cea mai extinsă reţea locală, cu peste 60 de puncte de lucru în principalele oraşe ale ţării. Specialiștii IIRUC Service garantează, pe baza SLA (service level agreement) contractat, un timp de intervenție de până la 2 ore, în orice punct al ţării fără a apela la subcontractori, ceea ce îi diferenţiază de orice alt furnizor de servicii IT de pe piaţă. Compania IIRUC Service a fost preluată la începutul anului 2008 de către grupul Raiffeisen Informatik GmbH, al doilea furnizor de servicii IT de pe piaţa austriacă, cu o cifră de afaceri de peste un miliard de euro. Pentru mai multe informaţii, vizitaţi www.iirucservice.ro