Brand Connection susţine pro bono campania de voluntariat şi imagine a Crucii Roşii Române

În fiecare an, Societatea Naţională de Cruce Roşie din România, oferă sprijin şi ajută la îmbunătăţirea vieţii  a mii de oameni din întreaga ţară. În cursul anului 2008, a venit în sprijinul a peste 162.000 de persoane (au beneficiat de ajutor aproximativ 34.000 de persoane afectate de inundaţii, incendii sau alunecări de teren şi peste 70.000 de bătrâni, bolnavi, copii instituţionalizaţi, familii cu venituri mici sau fără venituri, în timp ce, peste 56.000 de persoane au participat la programe de educaţie pentru sănătate).

Agenţia estimează că doar anul acesta va obţine expunere media în valoare de peste 300.000 de euro pentru Crucea Roşie Română.

Campania a debutat la începutul lunii august, urmând a se încheia în luna decembrie şi este defalcată pe o gamă extinsă de canale media: print, radio, TV, internet,  outdoor & indoor.

Partenerii media ai campaniei, mobilizaţi de Brand Connection, de la presa scrisă (toate trusturile importante de presă centrală şi locală), la internet şi radio (majoritatea staţiilor mari), până la reţele de indoor şi outdoor s-au angajat să ofere spaţiu de expunere gratuit în valoare de peste 300.000 de euro.

Prin campania de imagine pe care o derulează cu sprijinul mai multor companii din spaţiul comunicării, printre care Lowe & Partners şi Lowe PR, organizaţia urmăreşte sensibilizarea publicului cu privire la fenomenul voluntariatului, atragerea de noi membri şi nu în ultimul rând potenţarea capitalului de imagine al Crucii Roşii în rândul românilor.

„Este o onoare pentru noi să facem echipă cu Crucea Roşie Română. Timpul nu ne permite prea des implicarea efectivă în acţiuni umanitare aşa că, invitaţia de a lucra pentru acest brand minunat chiar de la birou este o reală oportunitate. Ştiţi ce este însă cu adevărat extraordinar? Toate uşile ni se deschid de două ori mai larg atunci când rostim numele Crucii Roşii. Mulţumesc pe această cale tuturor celor alături de care derulăm această acţiune de „voluntariat”. Sperăm ca ea să inspire şi să se traducă în mai mult voluntariat”!” spune Crina Bibicu – Client Service Director la Brand Connection.

Echipa Brand Connection dedicată proiectului este formată din: Crina Bibicu - Client Service Director, Ruxandra Stan – Senior Media Buyer, Ciprian Pistalu - Media Planner şi Valentina  Chirică – Junior Media Planner.

În fiecare an, Societatea Naţională de Cruce Roşie din România, oferă sprijin şi ajută la îmbunătăţirea vieţii  a mii de oameni din întreaga ţară. În cursul anului 2008, a venit în sprijinul a peste 162.000 de persoane (au beneficiat de ajutor aproximativ 34.000 de persoane afectate de inundaţii, incendii sau alunecări de teren şi peste 70.000 de bătrâni, bolnavi, copii instituţionalizaţi, familii cu venituri mici sau fără venituri, în timp ce, peste 56.000 de persoane au participat la programe de educaţie pentru sănătate).

Doar în cursul anului trecut, Crucea Roşie Română a intervenit în zonele afectate de inundaţii cu 5.543 tone de ajutoare în valoare de aproximativ 3,5 milioane de lei, iar în ţară s-au derulat 105 campanii de informare a populaţiei cu privire la prevenirea şi pregatirea în caz de dezastre.