Romanian PR Week 2009: Relaţiile Publice. Quo vadis?

În perioada 29 septembrie - 1 octombrie se va desfăşura la Palatul Parlamentului cea de-a şaptea ediţie a Romanian PR Week. Evenimentul reuneşte Congresul Internaţional PR Week, PR Award Gala Night şi un training tematic de o zi.

Pornind de la convingerea că Relaţiile Publice pot deveni disciplina care combină cu succes logo-week-edt7strategia şi comunicarea, creând o adevărată punte de legătură între organizaţii şi stakeholderii lor, dezbaterile PR Week vin să întărească ideea că PR-ul nu trebuie să se rezume doar la comunicarea deciziilor, ci trebuie integrat în strategia de afaceri, contribuind proactiv la formularea politicilor corporatiste.  Această translatare de la public relations la public engagement permite trecerea de la o formă de influenţă piramidală la una de tip sferic, implicând şi vocile grupurilor cointeresate în procesele decizionale.

Teme inedite precum PR 2.0: consecinţele tehnologiilor web 2.0 asupra practicii de relaţii publice; Lobbying: comunicare, transparenţă şi persuasiune; Etica în Relaţii Publice: repere. tendinţe şi controverse; Creativitatea în PR; De la Public Relations la Public Engagement; Rolul relaţiilor publice în restaurarea încrederii în business şi mass-media sunt abordate în cadrul congresului PR Week de nume sonore şi de speakeri străini de top. Alături de practicieni şi consultanţi români, lucrările congresului vor beneficia de expertiza unor profesionişti internaţionali precum: Tony Meehan (Marea Britanie), Preşedintele TMA Communications şi fost director al competiţiei internaţionale IPRA Golden World Award; Dr. Horst Avenarius (Germania), Fondator şi Preşedinte de onoare al Consiliului German de Etică în PR şi fost director de comunicare al grupului BMW; Roberto Zangrandi (Italia/Belgia), Director Corporate European Affairs Enel şi Preşedintele Confederaţiei Europene de Relaţii Publice (CERP); Erwin De Weerdt (Belgia), director general al SilverLinning Management Communications & EU Affairs şi fost PR Director al Hill and Knowlton; Dr. Katerina Tsetsura (SUA), reprezentant al Institute for Public Relations (IPR) şi Thomas Achelis (Germania), Preşedintele Forum for International Communications.

Un element de noutate al acestei ediţii îl reprezintă prezentarea în premieră în cadrul dezbaterii "Etică în Relaţii Publice: repere. tendinţe şi controverse" a rezultatelor primei cercetări despre practicile media în raporturile PR-presă: "Media Transparency and Media Practices in Romania: Results of a Nation-wide Survey of Practitioners", un studiu realizat de Forum for International Communications în parteneriat cu prestigiosul US Institute for Public Relations şi Centrul pentru Jurnalism Independent.

Festivitatea PR Award Gala Night va avea loc în data de 30 septembrie şi reprezintă momentul în care sunt premiate cele mai bune campanii înscrise la Romanian PR Award 2009. Cea de-a şaptea ediţie a competiţiei a înregistrat un număr record de participanţi, reunind 142 de proiecte în cadrul celor 9 categorii de concurs.

Romanian PR Week se încheie în data de 1 octombrie cu un training tematic, intitulat "Internal Communication. Getting the most from your employees", susţinut de Thomas Achelis, preşedintele Forum for International Communications şi de Erwin De Weerdt, Managing Director SilverLining, Management Communication & EU Affairs.

Înscrierile se fac până la data de 26 septembrie pe www.praward.ro/inscriere

Agenda evenimentului poate fi consultată pe www.praward.ro/pr-week.html

Parteneri şi sponsori

Evenimentele Romanian PR Week se desfăşoară sub patronajul Camerei Deputaţilor şi sunt susţinute de Institute for Public Relations (IPR), Camera de Comerţ a României, de sponsorii BCR, Pfizer, Coca-Cola Hellenic, Ursus Breweries, Microsoft, Henkel, MOL Romania, real,- Hypermarket, Hotnews.ro, Dacia, Publica, Casa de traduceri, Polirom, Curtea Veche, Grafică & Tipar şi Tritonic, şi de partenerii media: Money Channel, Cotidianul, Business Standard, Money Express, Money.ro, Revista Cariere, PR Romania, Markmedia.ro, Wall-Street, 9AM, Focus Vest, Corporate News, Stiriong.ro, Calendar Evenimente, Port.ro şi pr progress.

Despre organizator

Forum for International Communications este o organizaţie non-guvernamentală care cultivă în mediul comunicatorilor profesionişti standardele etice şi de performanţă ale profesiei de relaţii publice. Fundaţia organizează din 2003 competiţia Romanian PR Award şi evenimentul Romanian PR Week, impuse drept cele mai importante evenimente de recunoaştere a excelenţei în domeniul comunicării de afaceri din România. Fundaţia coordonează în prezent o cercetare naţională de "Etică în PR", o serie de programe educaţionale, prelegeri şi dezbateri publice, cursuri şi training-uri de formare profesională şi o serie de întâlniri informale între profesioniştii domeniului. În martie 2006, fundaţia a iniţiat programul CSR România cu scopul de a promova bunele practici în domeniul responsabilităţii sociale corporatiste. În aprilie 2009, Forum a lansat portalul de resurse PR Romania.

Contact
Dana Oancea
Project Manager
Forum for International Communications
Tel. 0722964382
Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
www.praward.ro