Sanatatea Media Group a creat noua identitate corporate pentru Spitalul de Copii Grigore Alexandrescu

În luna iulie, Sănătatea Media Group, prin Divizia de Comunicare şi PR, a preluat contul Spitalul Clinic de Urgenţă pentru Copii Grigore Alexandrescu. Prima acţiune  strategică a fost redefinirea identităţii corporate a instituţiei medicale şi crearea unui web site, care să corespundă noii viziuni manageriale asupra funcţiei de comunicare.

Noua identitate corporatistă a vizat schimbarea logo-ului, personalizarea tututror materialelor utilizate în comunicarea corporate şi adoptarea unui slogan care sintetizează valorile Spitalului de Copii Grigore Alexandrescu. Conceptul de creaţie a fost „din grija medicilor, copiii pot zâmbi şi la spital”. Cea mai fidelă reflectare a acestuia este logo-ul propus de echipa Sănătatea Media Group, care înfăţişează un chip stilizat de copil, surprins cu un zambet ştrengar, lipsit de griji. Cromatica aleasă – albastru şi roşu – sugerează optimism şi vitalitate, completând simbolistica logo-ului.

Noile de identitate vizuală au fost transpuse şi în site-ul spitalului, www.spitaluldecopii.ro, care întruneşte toate criteriile compoziţionale ale unui site occidental de acelaşi profil. Structura, designul şi copywriting-ul au fost asigurate de Sănătatea Media Group, iar rezultatul este o platformă de comunicare interactivă, modernă, dinamică şi uşor de accesat, care oferă utilizatorilor nu numai informaţiile necesare, ci şi posibilitatea de a primi o consultaţie online sau de interacţiona cu oricare dintre medicii spitalului.

Sănătatea Media Group este o companie media specializată pe comunicarea în domeniul sănătăţii. Sănătatea Media Group furnizează servicii complexe de comunicare şi soluţii eficiente care acoperă toate sferele comunicaţionale din sectorul medical. Grupul cuprinde trei divizii distincte – televiziunea online SănătateaTV.ro, Divizia de PR & COMUNICARE şi Divizia de Evenimente.

De la analiză, concept, viziune strategică, planificare şi până la implementare şi evaluarea rezultatelor, de la campanii de branding, programe integrate de relaţii publice şi până la managementul relaţiei cu presa şi web management, Divizia de PR şi Comunicare are toate funcţiile şi capacităţile necesare pentru a oferi soluţii complete clienţilor săi.