Lowe a fost desemnată agenţia de comunicare a Stem Health Unirea

Lowe, prin intermediul diviziei sale specializate în comunicare medicală - Medic One, şi-a adjudecat contul Stem Health Unirea în urma unei licitaţii concluzionate la începutul lunii iunie a acestui an.

Stem Health Unirea este una dintre cele mai importante bănci familiale de celule stem din România, dispunând de un laborator propriu şi de o bancă de depozitare în Bucureşti.

“Subiectul acestei campanii este o provocare reală pentru noi, ca oameni de comunicare, iar Stem Health Unirea este un client aparte în portofoliul nostru, prin specificul activităţii sale. Am stabilit o strategie puternic axată pe componenta educaţională, în ton cu specificul brandului. Comunicăm despre şansa la viaţă, despre familie, despre tehnologia mileniului III şi luptăm contra unor maladii teribile. Părinţii, targetul nostru principal, trebuie să fie extrem de bine informaţi înainte de a lua o decizie. Programul pe care îl creăm pentru Stem Health Unirea este mai mult decât o campanie, este o datorie pe care ne-o asumăm faţă de piaţa românească”, declară Corina Şofariu – Account Director.

Mesajul central al campaniei este “Ce este important să ştii”, iar obiectivul său declarat este acela de a creşte gradul de accesare a serviciilor de acest tip în România, prin educare şi informare.

Mixul de comunicare vizează o targetare milimetrică a publicului, fiind bazat pe activări online, comunicare către medici şi în maternităţi, şi comunicare direct to

consumer. De asemenea, campania se va întregi printr-o strategie puternică de PR, dirijată de echipa Lowe PR şi focalizată pe aceeaşi direcţie tactică de educare prin informare. Prima etapă a campaniei de PR se va concretiza printr-o strategie sustinuţă de media relations şi îşi propune să construiască o bază teoretică solidă pentru această piaţă în expansiune.

“Mesajele asigurate prin vocea de PR se vor diversifica atât la nivelul conţinutului, cât şi ca formă şi mijloc de diseminare, în mod natural, în ritm cu creşterea gradului de absorbţie al publicului. În acest moment, cel mai important este ca publicul să fie informat şi să înveţe să pună întrebări”, declară  Manuela Zidaru, Senior Corporate Executive Lowe PR.

Echipa implicată în gestionarea campaniei este condusă de Dr. Andreia Valter Director General Stem Health Unirea şi este formată din: echipa de Sales şi Marketing SHU şi Oana Cociaşu (Managing Director), Răzvan Dumitrescu (Strategic Director), Corina Şofariu (Account Director) & Ana Maria Smultea (Account Manager), Vlad Ciocan (Digital Specialist), Simona Copil & Claudia Paşcu (Creaţie) de la Lowe & Partners, Raluca Mihăilă (Events Manager), Alina Pavel (Senior Account Executive), Anca Scarlat (Account Executive) şi Manuela Zidaru (Senior Corporate Executive) – Lowe PR.

Despre Lowe & Partners România
•    Premiată la Epica, Clio, New York Festivals, Cresta, Golden Hammer şi, local, la Effie, Ad’Or, AdPrint;
•    în România de 14 ani, Lowe creează pentru clienţi precum: Coca-Cola România (Burn, Nestea, illy), Unilever (Domestos, Cif, Rexona, Axe, Rama, Clear, Knorr, Delikat), Electrolux, Johnson & Johnson, Eli Lilly, Boehringer-Ingelheim, Schering Plough, TNT Romania, Bayer, Abbott, Austrian Airlines, Opera Romana, Crucea Roşie Română, BogArt
•    Lowe & Partners România este membră a grupului de companii din care mai fac parte Medic One (healthcare communication), eLowe, Initiative, Lowe PR şi Scholz & Friends.
•    Lowe & Partners este companie americană cu headquarters la Londra şi birouri în peste 90 de ţări si peste 9000 de angajaţi în reprezentanţele sale din intreaga lume

Despre Lowe PR
Câştigătoare a unui Golden Award for Excellence la PR Award 2008, categoria PR pentru Marketing, împreună cu Unilever/ Rexona şi Finalistă la Sabre Awards 2008, Lowe PR acoperă întreg spectrul de Practici Globale de Specialitate, asigurând în acelaşi timp gama completă de Servicii Specializate.
Portofoliul de clienţi Lowe PR include nume mari precum: Electrolux, Unilever, Orange, RBS (Royal Bank of Scotland), Johnson&Johnson, Eli Lilly, Walmark, Abbott România, Stem Health Unirea, CSC Pharmaceuticals, TNT România, Fundatia Principesa Margareta a Romaniei, Asociaţia “Centrul Român pentru Copii Dispăruţi şi Exploataţi Sexual - FOCUS”, Lowe & Partners, Initiative România, Medic One.

În 2009, Lowe PR a derulat campania de relaţii publice pentru alegerile europarlamentare din România, cea mai amplă campanie instituţională a anului şi din istoria Europei. 

Lowe PR este membră a grupului de companii din care mai fac parte Lowe & Partners, Initiative, e-Lowe, Medic One şi Scholz & Friends.