Lowe PR semnează cea mai mare campanie aniversară din istoria locală a brandului Johnson’s baby – 50 de ani „fără lacrimi”

Supranumită şi campania mulţumirilor, aniversarea a 50 de ani de la brevetarea formulei „fără lacrimi” de către Johnson&Johnson se poziţionează ca una dintre cele mai inedite campanii implementate anul acesta.
8 iulie 2009 este ziua în care Johnson’s baby împlineşte 50 de ani „fără lacrimi”. În semn de mulţumire pentru încrederea acordată de publicul român, compania va întâmpina toţi copiii născuţi în această zi cu un kit complet de produse de îngrijire pentru un an de zile.

„Conceptul campaniei este unul special şi numai un brand de legendă şi-l poate asuma. Împreună cu Johnson, ne-am gândit mult cum putem face să mulţumim publicului din România pentru încrederea acordată Johnson’s baby timp de 15 ani. Ne-am hotărât să le dăruim nou-născuţilor zâmbete printr-o acţiune socială atipică şi surprinzătoare!” declară Raluca Mihaila – Events Manager Lowe PR.

Campania mulţumirilor devine astfel una dintre puţinele campanii naţionale de feedback implementate în România, în care direcţia feedback-ului este dinspre companie înspre public. Mecanismul campaniei este dezvoltat de Lowe PR şi se bazează pe o idee nouă pentru piaţa locală.

„Trăim într-o epocă a comunicării 2.0 în care companiile implică activ publicul în construcţia de brand şi în dezvoltarea strategiilor. Amprenta consumatorului este masiv încorporată în constituţia brandului şi, tocmai de aceea, am simţit nevoia să clădim o campanie cu mecanism invers; Johnson’s baby se întoarce către toţi cei cărora le datorează o istorie de 50 de ani, mămicile şi copiii din toată lumea, mămicile şi copiii din toată România!” adaugă Raluca Negoiţă – Business Development Director Lowe PR.

Campania se desfăşoară în intervalul 8 iulie – 7 august 2009, timp în care mamele se pot înscrie în Johnson’s baby Family Club prin simpla completare a unui formular. Ca mecanisme de diseminare a informaţiei, campania dispune de susţinere TV şi online, dar şi de mecanisme direct to consumer, în maternităţi şi magazine. Platforma online dedicată campaniei, http://johnson.desprecopii.com, dă posibilitatea şi mai multor mămici să ia parte la program.

Campania a fost lansată astăzi, printr-un eveniment special în cadrul căruia copiii au fost şi personaje şi povestitori; într-o scenetă special concepută cu această ocazie, micuţii au povestit cu propriile cuvinte istoria şi calităţile brandului Johnson’s baby.

Echipa Lowe PR implicată în proiect este formată din: Raluca Negoiţă – Business Development Director, Raluca Mihăilă – Events Manager, Manuela Zidaru – Senior PR Executive şi Anca Scarlat – PR Executive. Echipa de comunicare Johnson&Johnson este formată din: Makis Kosmatos - General Manager Johnson&Johnson Consumer România şi Sebastian Cadafaru - Junior Trade Marketing Manager.