F5 X-Media şi ARBOinteractive au încheiat un parteneriat pentru administrarea în comun a spaţiilor publicitare de pe mobisite-urile din protofoliu

“Dacă în vest publicitatea pe mobil înregistrează deja procente importante din share, în România piaţa este abia în formare. Împreună cu ARBOinteractive încercăm să încurajăm consumul pe acest segment şi să arătăm clienţilor că singure sau în complementaritate cu alte media, în funcţie de obiectivele campaniei în cauză, soluţiile de mobile advertising pot livra rezultate foarte bune”, spune Dragoş Gurăroşie, director executiv F5 X-Media.

“Potenţialul acestui nou canal de comunicare este uriaş, iar rezultatele campaniilor desfăşurate pe telefonul mobil sunt extrem de eficiente. Piaţa are însă nevoie de educare pentru a realiza avantajele promovării pe acest nou canal. În acest scop, ARBOmobile şi  F5 X-Media îşi vor uni forţele, venind cu o ofertă comună îmbunătăţită”, declară Aurora Enghis, manager ARBOmobile, department al ARBOinteractive, dedicat exclusiv publicităţii pe telefonul mobil.

Începând de săptămâna aceasta, regia de vânzări online, cross-media şi neconvenţionale F5 X-Media, inclusă în F5 Realitatea-Caţavencu, şi agenţia ARBOinteractive, parte din Goldbach Media, îşi concentrează toate serviciile de mobile advertising sub o singură ofertă care va cuprinde spaţiile publicitare ale tuturor site-urilor mobile deţinute de cele două companii.

Astfel, portofoliul mobil centralizat al F5 X-Media şi ARBOinteractive numără 11 mobi-site-uri - REALITATEA.MOBI, M.Cotidianul.ro, M.Standard.ro, M.Hi5.com, M.Wauwee.com, M.Hotnews.ro, Mobil.Europafm.ro, Meteoromania.ro, Sapteseri.ro, Mobil.Rfi.ro şi recent lansatul Mobil.Money.ro; şi însumează o audienţă consolidată de circa 670.000 de vizitatori unici şi peste 6,24 milioane de afişări, conform datelor furnizate de Mobilestats.ro, aferente lunii mai.

F5 X-Media este regia de vânzări online, cross-media şi neconvenţionale a grupului Realitatea-Caţavencu, parte din F5, compania de web a trustului, şi deţine un portofoliu de 6,2 milioane de vizitatori unici şi 55,72 milioane de afişări, conform rezultatelor din mai.

ARBOinteractive funcţionează de peste 8 ani pe piaţa online din România, iar din septembrie 2008 a fost preluată de Goldbach Media, companie prezentă în Elveţia, Austria, Croaţia şi Slovenia. ARBOinteractive România gestionează în prezent spaţiul publicitar al peste 150 de site-uri.