IMAGE şi L’Oréal celebrează 100 de ani de frumuseţe

L’Oréal România a ales agenţia de relaţii publice IMAGE pentru gestionarea comunicării corporate la împlinirea a 100 de ani de existenţă a companiei-mamă. IMAGE furnizează companiei L’Oréal România servicii de media relations, comunicare internă, organizare de evenimente şi suport pentru dezvoltarea unui proiect de CSR.

„Centenarul L’Oréal reprezintă pentru noi un moment extraordinar, având în vedere că puţine companii sărbătoresc 100 de ani, dar şi o ocazie de a reafirma şi de a comunica  angajamentele asumate de compania noastra de-a lungul timpului. Prin urmare, proiectele planificate cu această ocazie au o importanţă pe măsura evenimentului şi sunt deosebit de complexe întrunind activităţi pentru presă, pentru angajaţii companiei, cât şi un program amplu de responsabilitate socială dedicat studenţilor. Cei 14 ani de experienţă şi profesionalismul desăvârşit au recomandat IMAGE în calitate de partener de încredere în conceperea şi implementarea strategiei de comunicare a Centenarului L’Oréal.”, a declarat Dana Dobrescu, Corporate Communication Manager L’Oréal România.

„L’Oréal este cel mai rezonant nume din industria mondială a cosmeticelor, fiind lider pe această piaţă. Este o onoare pentru noi să le fim alături cu ocazia împlinirii a 100 de ani de existenţă”, a declarat Alexandru Păiuş, Senior Partner IMAGE.

Despre L’Oréal
De-a lungul unui secol, L’Oréal a fost angajată în aventura frumuseţii. Compania care la început avea un singur brand, înfiinţată de un chimist vizionar, Eugène Schueller, în Paris, Franţa, în 1909, a devenit, în timp, liderul mondial în industria frumuseţii, datorită abordării ştiinţifice riguroase, ambiţiei de a cuceri pieţele internaţionale şi căutării permanente a inovaţiei şi calităţii. Astăzi, compania are 23 de branduri la nivel mondial, prezente în toate lanţurile de distribuţie (saloane de cosmetică, pieţe de larg consum, lanţuri de lux, farmacii), cu origini culturale diverse (americane, italiene, franceze, japoneze, chinezeşti etc.). Branduri precum L’Oréal Paris, L’Oréal Professionel, Vichy, Lancôme şi The Body Shop sunt recunoscute drept lideri mondiali în categoriile lor. Definirea unei viziuni strategice puternice şi clare a permis grupului să depăşească o provocare majoră: să facă frumuseţea accesibilă cât mai multor oameni, din întreaga lume.

IMAGE este o companie independentă de relaţii publice, cu o activitate de peste 14 ani pe piaţa din România.
Agenţia acoperă cele mai importante servicii din zona relaţiilor publice, de la relaţii media, managementul evenimentelor şi al situaţiilor de criză, până la comunicarea corporativă şi de produs sau relaţiile cu comunitatea.
IMAGE s-a menţinut permanent în topul agenţiilor de PR din România datorită portofoliului de clienţi, rezultatelor financiare şi vizibilităţii proiectelor de comunicare realizate.