Cannes Lions şi-a anunţat câştigătorii la secţiunea PR

Anul acesta, Cannes Lions, cel mai reputat festival de comunicare la nivel internaţional,  a adus cu sine două noutăţi importante pentru industria românească de PR: participarea Elizei Rogalski, Managing Partner al agenţiei Rogalski Grigoriu, în juriul care a evaluat campaniile participante şi intrarea pe shortlist a unei campaniei româneşti "Accidentele se pot întâmpla oricui! Ai mai multă grijă în trafic!". Campania este una socială, realizată de Arsenoaie & Mătăşel pentru Poliţia Capitalei.

Shortlist-ul festivalului a cuprins 143 de campanii din întreaga lume, dintre care 10 au fost recompensate cu premii Lion gold, 9 cu silver, iar 24 cu bronze. Premiul cel mare, Promo Grand Prix, a fost câştigat de Beacon Communications din Tokyo, iar PR Grand Prix-ul i-a revenit agenţiei Cumminsnitro din Australia, pentru campania "Best Job in the World".

În urma experienţei dobândite la Cannes Lion, Eliza Rogalski a declarat pentru MarkMedia că atributele pe care ar trebui să le aibă campaniile româneşti sunt "originalitate, relevanţa la nivel global şi rezultate."

Festivalul Internaţional Cannes Lion oferă cele mai renumite premii la nivel global pentru industria de comunicare, reuşind să reunească timp de şapte zile, în luna iunie, mii de delegaţi din 90 de ţări şi 250 de membri în cadrul juriului. Evenimentul include, pe lângă faimoasele şi mult râvnitele premii, conferinţe, workshop-uri şi seminarii.