Mediaedge:cia gestioneaza contul de media al SSL Romania

In urma unei colaborari initiate la nivel regional, Mediaedge:cia (MEC) Romania va coordona contul de media al SSL Romania, oferind servicii de planificarea comunicarii si implementare media pentru brand-urile Durex si Scholl.

Mediaedge:cia realizeaza strategia de comunicare media odata cu lansarea pe TV a campaniei pentru brandul Scholl Cracked Heel Repair K+, cu un spot TV de 20” si 15”, brandul Scholl Nail Brightening System 3in1 cu un spot de 20” si 10”, si brandul Durex Play O cu un spot TV de 20” si 15”, campanii ce se vor derula in perioada 29 mai – 2 iulie.

„In contexul economic actual, scopul nostru este de a optimiza investitia in comunicare pentru brand-urile Durex si Scholl in primul rand prin alocarea eficace a investitiei dar si prin eficientizarea fiecarui canal ales. Cu atat mai mult este o provocare care ne inspira sa exploram potentialul enorm pe care clientul SSL Romania il are pentru proiecte inovative, de mare impact”, a declarat Bogdan Prajisteanu, Director General al Mediaedge:cia (MEC) Romania.

„Suntem incantati de colaborarea alaturi de agentia noastra de comunicare si implementare media. Inca de la inceput, ceea ce ne-a impresionat la Mediaedge:cia a fost flexibilitatea cu care intampina toate cerintele noastre cat si solutiile de eficientizare a investitiei in comunicare”, a declarat Anca Musat, Marketing Manager, al SSL Romania

Mediaedge:cia (MEC) are ca principal obiectiv sa creeze o relatie de implicare activa intre consumatori si marcile clientilor sai, cu scopul de a spori notorietatea marcilor, de a intari relatia cu ele si de a creste vanzarile acestora. Serviciile noastre includ analiza profilului consumatorului si ROI, strategia si planificarea comunicarii, cumparare si planificare media, interactiune (digitala, directa si cu ajutorul motoarelor de cautare), consultanta in proiecte sportive, de divertisment si cauze sociale precum si oportunitati de comunicare in retail. Cei 4.500 de specialisti talentati si motivati lucreaza pentru clientii locali, regionali si globali in cele 250 de birouri, din 84 de tari. MEC este membru co-fondator al GroupM, grupul de investitii media din cadrul WPP. Pentru mai multe detalii puteti accesa www.mecglobal.com.

SSL International este o companie cu sediul in Marea Britanie ce detine in portofoliu marci internationale binecunoscute, precum Durex si  Scholl, dar si numeroase marci cu caracter local. Produsele SSL sunt disponibile in 130 de tari din Europa, Asia si America, insa focusul companiei este pe tarile din Europa, unde se regasesc trei sferturi din vanzarile la nivel global. Compania are peste 5000 de angajati si detine facilitati de productie proprii in Marea Britanie, India, Tailanda si China.