2activePR comunică pentru Romstal

2activePR a fost desemnată câştigătoarea contului Romstal în urma unui pitch finalizat la începutul acestui an. 2activePR va derula atât activităţi de comunicare corporate, cât şi de produs pentru întreg portofoliul Romstal.

Romstal este una dintre cele mai dinamice şi importante companii de pe piaţa românească în comercializarea echipamentelor de instalaţii pentru construcţii. Portofoliul companiei este grupat în 6 categorii de interes, gestionate de divizii specializate – Thermo, Klima, Hydro, Sanni, Electro şi Ceramic, iar oferta de produse include peste 20.000 de articole caracterizate de o calitate recunoscută mondial, pe care Romstal o adopta ca politică de piaţă.

“Ne bucura faptul că, pe lângă corporaţiile mulţinationale de care ne ocupăm, am reuşit să includem în portofoliul nostru încă o companie locală, un business românesc de succes. Impărtăşim un obiectiv comun cu Romstal: acela de a reuşi să depăşim aşteptările clienţilor existenţi şi potenţiali”, spune Corina Bârlădeanu, general manager 2activePR. Agenţia colaborează şi cu alte companii româneşti cum ar fi Albalact (din 2005) sau Adesgo (din 2009).

Romstal este recunoscută ca fiind una dintre cele mai puternice francize autohtone , anul acesta sărbătorind 15 ani de existenţă în România. Este un an aniversar pentru Romstal şi nevoia de comunicare este cu atât mai mare.

“A fost o competiţie deschisă şi au câştigat cele mai creative idei, respectiv cele mai bune strategii de comunicare în linie cu obiectivele trasate de companie. 2activePR a reuşit să surprindă cu profesionalism  esenţa universului Romstal în toate activităţile propuse astfel încât sunt convinsă că împreună vom reuşi să ne atingem obiectivele”. – Roxana Agache, coordonator PR şi evenimente în departamentul de marketing al Romstal.