IMAGE deruleaza programe de relatii publice pentru doua categorii de produse din portofoliul Unilever

Unilever South Central Europe (USCE) a ales agentia de relatii publice IMAGE pentru gestionarea comunicarii in 2009 pentru doua dintre categoriile sale de produse si anume margarina si inghetata.

IMAGE furnizeaza companiei Unilever consultanta strategica in comunicare si servicii de media relations pentru una dintre cele mai importante categorii Unilever, categoria de margarina, lider de piata in Romania cu cele 3 brand-uri: Rama, Delma si Becel, in derularea campaniei „Margarina este buna!”. Aceasta campanie incorporeaza un program complex de informare asupra schimbarilor produse in aceasta categorie si de constientizare a rolului si importantei grasimilor bune in alimentatie.
De asemenea, IMAGE dezvolta si implementeaza campania de relatii publice pentru promovarea brandului Algida, lider mondial pe piata inghetatei. Algida a fost recent lansat in Romania, cu opt sub-branduri de inghetata: Magnum, Big Milk, Viennetta, Carte D`OR, Kolorki, Twister, Cornetto si Cucciolone.

„Pe parcursul licitatiilor pentru aceste conturi IMAGE ne-a dovedit capacitatea de intelegere clara si completa a nevoilor de comunicare ale celor doua categorii de produse. In acelasi timp, expertiza demonstrata de catre agentie in numeroase alte proiecte de comunicare a contat foarte mult in decizia finala”, a declarat Florentin Scarlat, Unilever South Central Europe Communication Manager.

„Modul in care a inceput totul, de la prima intalnire - cand doar propunerile strategice din spatele prezentarilor sustinute vorbeau de la sine despre ei, si pana la inceperea colaborarii, fiecare element ne-a convins definitiv ca propunerea primita din partea echipei Image este exact ceea ce avem nevoie: un nivel ridicat de know-how in media relations, profesionalism demonstrat din prima zi de colaborare si multiplele unghiuri de abordare in cazul unuia dintre cele mai complexe programe de comunicare ale categoriei. Meritul IMAGE este cu atit mai mare cu cat la licitatia organizata la inceputul acestui an au participat sase dintre cele mai importante agentii de relatii publice de pe piata”, a adaugat Anamaria Bajan, Spreads & Cooking Category Manager Unilever South Central Europe.

„Pentru noi este o mare provocare sa lucram pentru o parte dintre brandurile Unilever si suntem convinsi ca vom avea un parteneriat de lunga durata. Prezentarile pe care le-am realizat pentru castigarea acestor conturi au fost foarte complexe, in special cea pentru categoria margarina, care ne-a adus numeroase provocari atat in abordarea relatiilor cu media, cat si in ceea ce priveste consumatorii si specialistii in domeniul nutritiei.” a declarat Alexandru Paius, Senior Partner IMAGE.