Superbrands, The Braves: eveniment dedicat curajului și excelenței în branding

Book Cover Superbrands 2021Curaj, inovație și performanță: aceste atribute au definit cea de-a X-a ediție a Programului Superbrands pentru România, derulat pe piața locală de către agenția de comunicare strategică BDR Associates.

În cadrul ceremoniei de acordare a trofeelor Superbrands, care a încheiat ediția curentă, a avut loc și lansarea oficială a Volumului 10 al cărții Superbrands pentru România. Evenimentul special a adus recunoaștere unor branduri de elită aflate printre cele care au primit statutul Superbrands în 2021, în urma votului membrilor Consiliului de Onoare al Superbrands și cercetării de piață derulată de către Ipsos pe un eșantion reprezentativ de consumatori.

25 de branduri, dintre cele câteva sute eligibile pentru statutul Superbrand în 2021, onorate cu trofee

Strădania de a menține aceleași standarde înalte de calitate, pasiunea pentru inovație, ambiția de a evolua în preferințele consumatorilor, precum și diferențierea pe piață au reprezentat criterii de bază în acordarea statului de Superbrand unor branduri puternice, în perioada pandemiei. Printre acestea se numără și cele 25 de branduri invitate să își spună povestea în volumul 10 al cărții Superbrands, fiind onorate cu trofee în cadrul Galei, din 9 martie: Allianz-Țiriac, Avocatnet.ro, Bonduelle, Borsec, BMI Bramac, Catena, DHL, Electric Castle, Europa FM, Fashion Days, Garanti BBVA, Gerovital, IQOS, Medlife, Mobexpert, Olympus, Oral-B, Orange, Profi, Rompetrol, Scotch-Brite, Tymbark, Untdelemn de la Bunica, Vaillant, Visa.

5 branduri invitate în secțiunea Guest Brands a volumului 10 al Cărții Superbrands

Artmark, Art Safari, Marmorosch Hotel, Nordis Hotels, TIFF sunt brandurile din diverse industrii care s-au poziționat în piață prin reputație excelentă construită în 2021 și care au urcat pe podium, pentru a primi diplomele onorifice Superbrands. Aceste branduri intrate în atenția programului Superbrands România în ediția curentă își descriu ascensiunea remarcabilă, la categoria Guest Brands.

“Atributul The Braves acordat brandurilor omagiate în această ediție a fost inspirat de curajul lor de a se reinventa în perioada economică grea, dar și provocatoare, determinată de restricțiile impuse de pandemie, traversată în trecutul recent. Astăzi, ideea de curaj este mai puternică decât oricând, îmbrăcând noi forme de manifestare, pentru care cuvintele sunt prea puține, pentru a-l defini. Alăturăm curajului, respectul și solidaritatea, ca fiind împreună motto-ul timpurilor pe care le trăim. Cu atât mai provocatoare va fi pentru brandurile de elită ale României, perioada ce va urma, pentru că ele vor trebui să continue să se reinventeze, într-un mediu de afaceri influențat puternic de factori economici impredictibili dar și de un context geopolitic ostil. Convingerea noastră este însă că valorile vor triumfa. Cu curaj!”, declară Cătălina Rousseau, Country Manager Superbrands România/CEO BDR Associates.

Reprezentanți de vârf ai programelor Superbrands derulate în țări precum Portugalia, Israel, Austria, Cehia, Slovacia sau Marea Britanie au adresat mesaje virtuale în cadrul evenimentului, salutând performanța brandurilor de elită din piața românească: Wiszkidenszky András, Regional Director Superbrands CEE (Austria, Cehia, Slovacia), Pedro Diogo Vas, Country Manager Superbrands Portugalia și Angola, Damon Segal, CEO Superbrands Marea Britianie și Eran Yasur, Country Manager Superbrands Israel.

Recunoaștere onorifică

Evenimentul Superbrands The Braves a inclus trei momente de Recunoaștere Onorifică, dedicate unor personalități și unei instituții care au propus de-a lungul timpului valori și principii, contribuind cu curaj și dăruire la dezvoltarea unor domenii de activitate, sau la consolidarea imaginii României.

Au urcat pe podium:

Anca Harasim, director executiv al AmCham, timp de peste 20 de ani, în prezent consultant în management, a primit trofeul onorific Superbrands, fiind desemnată drept cea mai admirată personalitate în afaceri  din România, în 2021. Laudatio a fost rostit de către reputata jurnalistă Raluca Michailov, Owner, Forbes România. 

Asociația Casa Majestății Sale s-a bucurat de înaltă recunoaștere onorifică, pentru susținerea cu asiduitate a valorilor patrimoniale, culturale și morale ale țării. Instituția a fost reprezentată pe scenă de către Felicia Duță, în calitate de director, iar Laudatio a fost rostit de renumita jurnalistă de televiziune, Dana Deac.

Emblematica doamnă Irina-Margareta Nistor, interpret de film,  a fost onorată pentru contribuția personală la menținerea unor valori culturale ale României, discursul de Laudatio fiind rostit de către cunoscuta actriță Daniela Nane.

Manifestarea s-a încheiat cu un moment sensibil dedicat, cu admirație, emoție și respect, Ucrainei și curajului poporului ucrainean.

Închiderea celei de a X-a ediții a programului Superbrands pentru România s-a desfășurat la hotelul Marmorosch Bucharest și s-a bucurat de o numeroasă participare a reprezentanților mediului de afaceri, a unor personalități din cultură sau din industrii creative, lideri de opinie din alte domenii. Amfitrionii serii au fost Laura Dragomir, jurnalist și consultant în comunicare și Colin Lovering, președintele Camerei de Comerț Britanică - Română.

Evenimentul a fost organizat de către agenția de comunicare strategică, BDR Associates/Hill+Knowlton Strategies, cea care administrează programele Superbrands pentru România încă din 2005. Evenimentul a fost transmis live pe pagina de Facebook a Superbrands Romania și pe pagina de YouTube a agenției BDR Associates.

Cartea Superbrands pentru România reprezintă, prin brandurile puternice intrate în fiecare program, un excepțional instrument de promovare a potențialului pieței românești, putând fi considerată și un purtător de imagine pentru România. 

 Superbrands România în cifre:

Despre Superbrands România: Prezentă în România din 2005, prin agenția de comunicare strategică și relații publice BDR Associates, organizația Superbrands dezvoltă programe dedicate pieței românești și culturii de branding locale. Programele derulate până acum au inclus opt ediții Consumer Superbrands, în anii 2006, 2010, 2012, 2013, 2015, 2017, 2019 respectiv 2021, și două ediții Business Superbrands, în 2007, respectiv 2008, oferind peste 375 de modele de succes în branding și comunicare. Programele Superbrands în România au reunit, de-a lungul timpului, în Consiliul de Onoare Superbrands, peste 260 de specialiști și profesioniști în management, marketing, comunicare, branding și alte domenii. Mai multe informații despre programul Superbrands România sunt disponibile pe www.ro.superbrands.com

Despre BDR Associates: Fondată în 1995, agenția de comunicare strategică și relații publice BDR Associates este partenerul exclusiv în România al Hill + Knowlton Strategies, parte a Grupului WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare la nivel global. BDR Associates și-a extins activitatea în alte piețe, începând cu 2002, când a deschis prima agenție de comunicare în Republica Moldova. Au urmat proiecte desfășurate pe parcursul anilor, în alte piețe din Europa și din Asia Centrală. BDR Associates asigură servicii de comunicare strategică, public affairs și managementul crizei, traininguri specializate, comunicare corporatistă, branding, evenimente, dezvoltare creativă, digital PR, proiecte EU, monitorizări specifice și analize sectoriale, alte servicii pentru companii multinaționale sau antreprenoriale, instituții internaționale sau neguvernamentale, alte categorii de clienți, dezvoltând, în ani, parteneriate strategice cu diverse companii de consultanță din Europa și din alte zone ale lumii, devenind în timp o agenție lider al pieței de comunicare din regiune. Mai multe detalii pe www.bdrassociates.com.

Despre Superbrands International: Organizație internațională independentă, Superbrands operează în 90 de țări ale lumii, stimulând în mod proactiv, de peste 27 de ani, dezvoltarea piețelor locale prin programe specializate de branding și prin publicarea a peste 550 de volume “Superbrands” care omagiază cultura reputațională a brandurilor, precum și industria comunicării din fiecare țară.