Lowe & Partners, dublu medaliată pe scena de la Effie

„Viaţa e frumoasă! Am câştigat cu toate înscrierile. Ambiţia pentru anul viitor? Să urcăm din nou pe podium cu aceste campanii, pentru că ele nu se termină aici. Sper, de asemenea, ca anul 2009 să ne aducă încă 2, 3, 5 înscrieri la Efiie! Criza este un bun stimulent pentru şi mai multă eficienţă! Felicitări echipei şi felicitări tuturor participanţilor!” declară Oana Cociaşu – Managing Director Lowe & Partners.

Cele două campanii înscrise de Lowe & Partners în competiţie sunt: Transpiraţia strică reputaţia, pentru Unilever/ Rexona – una dintre cele mai premiate şi apreciate campanii ale anului trecut şi Gata cu pretextele, pentru Bayer HealthCare ConsumerCare/ Canesten Gyn.

Dincolo de premiul de aseară, campania Rexona implementată de Lowe & Partners împreună cu Lowe PR a fost premiată cu un Golden Award for Excellence la PR Award 2008, secţiunea PR Pentru Marketing şi finalistă în cadrul competiţiei EMEA Sabre Awards 2008.

„Transpiraţia strică reputaţia a fost indubitabil una dintre campaniile anului trecut în România! Aş dori să mulţumesc tuturor colegilor minunaţi care au muncit cu pasiune pentru acest proiect: Răzvan Dumitrescu – Strategic Director, Alina Damaschin - Client Service Director, Anca Diţu – Account Director, Andreea Chirică – Group Creative Director, Otilia Mihalcea – Art Director, Alex Duma – AV, Cristian Pantazi – Digital Specialist, Vlad Ciocan – Digital Specialist, echipa Lowe PR. Nu în ultimul rând, în galeria câştigătorilor se află un client vizionar cu care ne mândrim foarte tare. Mulţumim Valentina Tăgârţoi, mulţumim Ramona Bloju şi mulţumim Bogdan Toacşe! Nu în ultimul rând, mulţumim Jojo!” spune Cociaşu.

Marele câştigător la categoria Farmaceutice este rezultatul a peste 2 ani de efort cumulat a 3 echipe: echipa Medic One/ Lowe&Partners (Corina Sofariu - Account Director, Ana Maria Smultea – Account Manager, Simona Copil - Copy Writer, Claudia Pascu - Art Director, Gabriel Pătru – Junior Strategic Planner, Vlad Ciocan – Digital Specialist şi Cristian Pantazi – Digital Specialist) şi bineînţeles, echipa Bayer HealthCare ConsumerCare: Dana Handra – Marketing Manager şi Alina Nisipeanu- Brand Manager.

„De fapt, ambele campanii câştigătoare, atât Rexona, cât şi Canesten Gyn se află în cel de-al 3-lea an de activare. Asta spune multe despre ce înseamnă strategia şi coerenţa unei comunicări de marcă. Am construit cărămidă cu cărămidă temeliile acestor branduri şi apoi campaniile lor către consumator. Aceste succese probează teoria conform căreia, lucrurile cu adevărat mari se construiesc în timp! Fiţi cu ochii pe noi, vom urma!” adaugă Răzvan Dumitrescu – Strategic Director.