Principiile marketing-ului online, dezvăluite de specialiști în domeniu

Ciprian Susanu vine să împărtășească din experiența a peste 11 ani de carieră și peste 300 de proiecte și campanii online, într-un workshop de marketing gratuit, care va avea loc pe 14 iunie, la Hotel Pullman, începând cu ora 9:00.

Deși tentant, mediul online rămâne un teritoriu încă neexplorat de pasionații de marketing din România. Ce face diferența dintre o campanie ineficientă de marketing și o investiție de succes, cum poate fi anticipată eficiența strategiei în online, cum determini poziționarea obiectivă a unei companii pe piață, dar și când să întrerupi o finanțare dezavantajoasă sunt câteva dintre întrebările care își vor găsi răspunsul la workshop.

Indiferent de domeniul de activitate, orice afacere își poate găsi locul în mediul virtual printr-o abordare strategică și o gestionare eficientă a instrumentelor în online. Antreprenori, strategi, specialiști în marketing, dar și tineri în căutarea domeniului care li se potrivește vor beneficia de un start profesionist în marketing online, sub îndrumarea unui adevărat specialist.

„Marketing-ul online va continua să se dezvolte în același ritm alert pentru cel puțin încă cinci ani. Extinderea acestui domeniu devine, astfel, o datorie comună a noastră, ca specialiști, de a da mai departe informații consolidate de anii de experiență și a pasionaților de marketing de a căuta medii de informare complete și verificate. De aici a venit ideea unui workshop cu informații clare, structurate și aplicabile, deschis antreprenorilor, tinerilor entuziaști și specialiștilor aflați într-o continuă perfecționare în carieră”, a declarat Ciprian Susanu, Managing Partner Dare Digital.

Pe lângă o radiografie completă asupra evoluției marketing-ului digital și insight-uri utile în elaborarea propriei campanii de succes, workshopul oferă unui câștigător o analiză completă a prezenței în online a business-ului pe care îl reprezintă, ca punct de plecare al viitoarei strategii, dar și posibilitatea unui internship plătit în cadrul Dare Digital pentru tinerii aspiranți la o carieră în marketing.

Informații suplimentare despre workshop, dar și formularul de înscriere sunt disponibile pe: http://workshop-online.cipriansusanu.ro/


Despre Dare Digital

Agenția Dare Digital pune la dispoziția clienților săi expertiza extinsă în planning și strategie de media digitale, performance marketing, aplicații mobile, campanii video Youtube și Facebook, audit și consultanță SEO. Agentia face parte din grupul independent de comunicare FRANK.
Portofoliul de clienți ai Dare Digital cuprinde branduri locale și internaționale, precum METRO, Farmexpert, Kettler, Divertiland, World Class, Johnnie Walker, Aperol.
http://www.daredigital.ro