L`Oréal a ales Pastel ca mentor creativ în cadrul proiectului internațional Brandstorm, dedicat tinerilor creativi

Agenția Pastel continuă, și în 2016, să se implice activ în formarea tinerilor creativi care vor să facă o carieră în advertising sau marketing. Astfel, având experiența mai multor proiecte dedicate studenților alături de principalele asociații de profil din România, Pastel a fost aleasă agenția parteneră a L`Oréal România pentru a fi mentor creativ tinerilor finaliști din proiectul Brandstorm. Pentru competiția defășurată la nivel internațional, echipe de studenți din întreaga lume se întrec pentru a realiza cea mai bună strategie pentru unul dintre cele 32 de branduri internaționale ale grupului L`Oréal.

Anul acesta, toate echipele participante, din întreaga lume, au primit provocarea de a realiza o strategie digitală pentru brandul La Roche-Posay.

În România, competiția a aliniat la start aproape 100 de echipe din variate centre universitare, dintre care 7 au ajuns în semifinale, urmând să participe la finala care va avea loc pe 19 aprilie. Pe parcursul întregului proces de creație, agenția Pastel îi va inspira și ghida pe tineri în dezvoltarea celor mai captivante și creative board-uri. Finala din aprilie va decide echipa câștigătoare care va merge la Paris, pentru a reprezenta România în finala internațională L’Oréal Brandstorm.

Pe parcursul proiectului, o echipă dedicată Pastel va sprijini cele 7 echipe în procesul de planning, strategie și creație a campaniei. Rezolvările brief-ului Brandstorm vor fi transpuse în câte un board creativ pentru fiecare echipă în parte.

„Ne bucurăm foarte mult că cei 10 ani de creativitate Pastel și implicarea noastră în proiecte care să pună în valoare creativitatea tinerilor au făcut ca echipa L`Oréal România să aibă încredere în noi, pentru un proiect atât de frumos cum este Brandstorm. Competiția este o provocare și pentru noi, nu doar pentru tinerii studenți, având în vedere că board-urile și întreaga implicare în proiect ne reprezintă atât pe noi ca agenție creativă, cât și brandul L`Oréal și România la nivel internațional. Vom continua să sprijinim tinerii cu fiecare ocazie, deoarece credem că industria aceasta are în permanență nevoie de un aer proaspăt și idei cât mai creative” a declarat Dana Nae Popa, Managing Director Pastel.  

„Prin faptul că Pastel s-a implicat de-a lungul anilor în încurajarea tinerilor creativi și mai ales având ca dovadă dezvoltarea agenției acum 10 ani, chiar în perioada studenției, am găsit în agenția Pastel partenerul potrivit pentru a inspira și alți tineri în cadrul competiției Brandstorm. Ne place să formăm tineri și să le încurajăm ideile creative și tocmai de aceia suntem atât de implicați în această competiție care sperăm să aducă cele mai bune rezultate la Paris pentru reprezentanții din România” a declarat Magdalena Crîng, HR Manager L`Oréal România.

Pastel este agenția de comunicare integrată specializată în crearea de experiențe de brand. Cu o activitate de 10 ani pe piața din România, agenția deține în portofoliu clienți din arii diferite, precum auto, FMCG, servicii, industrial. Pastel oferă în prezent servicii de comunicare integrată pentru Beiersdorf, Bergenbier, Bonduelle, Colgate-Palmolive Romania & Polonia, Dacia & Renault, Jacobs Douwe Egberts, JTI, Kika, Mega Image, Mondelez, Omega Pharma, Podravka, Reckitt Benkiser (Durex & Scholl), Royal Canin Romania & Bulgaria, Sandoz, Sensiblu, TCC, TenarisSilcotub.

Lider mondial în industria frumusetii, L'Oréal este prezent în peste 130 de țări de pe cinci continente. Cu portofoliul său unic de 32 de branduri internaționale, diverse și complementare, Grupul a generat vânzări în valoare de 25,26 de miliarde de euro în 2015 și are 78.600 de oameni în întreaga lume. În 2016, Institutul Ethisphere, un lider mondial în analiza eticii în afaceri, responsabilitate socială corporativă și sustenabilitate, a recunoscut L'Oréal ca una dintre cele mai etice companii din lume, pentru a șaptea oară.

Compania L'Oréal, cu o istorie de peste 100 de ani, este prezentă pe piața românească de peste 18 ani, ajungând la ora actuală să numere un portofoliu de 18 branduri distribuite în întreaga țară, reunite sub 4 divizii distincte ce sunt operate de cei peste 150 de angajați.