Mai mult de 60 de comunicatori lucrează în această noapte pentru o cauză bună

Astăzi, de la ora 7 seara până la 3 dimineața, peste 60 de profesioniști în comunicare rezolvă brief-uri ale organizațiilor non-profit, în cadrul evenimentului internațional 8 hours over time for a good cause. Timp de opt ore, 10 echipe formate din experți în comunicare, planificare strategică, design, branding, web design, copywriting și PR vor rezolva problemele punctuale și vor preda, la capătul serii, proiecte la cheie.

La ediția din acest an, au fost selectate 9 organizații non-profit cu 10 proiecte, toate din domeniul comunicării. În această seară vom lucra pentru:

Asociația Lindenfeld – Manual de brand și comunicare pentru programul Ajungem Mari, Asociația Sol Mentis – strategie de comunicare pentru Cursul de educație parentală, Organizația Suedeză Pentru Ajutor Umanitar Individual – strategie de poziționare și branding, Special Olympics Romania – campanie de comunicare a programului de educație unificată în școli, ViitorPlus – stategie de comunicare pentru proiectul Aleg să împăduresc! și eficientizarea site-ului ecoprovocarea.ro, Asociația Inima Copiilor – campanie de comunicare pentru încurajarea alăptării, Organizația Umanitară CONCORDIA – concept de hostel și cafenea socială, Fundatia Chance for Life – manual de identitate vizuală, Teach for Romania – campanie de poziționare pentru organizație.

Mai mult de 120 de voluntari profesioniști au aplicat pentru a sprijini organizațiile să își rezolve proiectele. Fiecare proiect va avea în seara de lucru peste program o echipă interdisciplinară formată din 5-6 experți, plus un project manager și un reprezentant al organizației beneficiare. Pentru eficiență, echipele vor lucra pe baza brief-urilor pregătite din timp de organizație și structurate cu ajutorul unui mentor, expert în domeniul proiectului.

„8 hours overtime for a good cause” este o întâlnire de lucru între profesioniști din diferite domenii și ONG-uri care necesită suport și consiliere profesională pentru o mai bună desfășurare a activităților și pentru creșterea capacității organizației. În loc să cerem bani pentru cauzele din comunitate, cerem profesioniștilor să doneze o seară din timpul lor cu ceea ce au mai de valoare – experiența profesională.

În București, evenimentul are loc la Impact Hub și este găzduit de Daniel Mereuță, inițiatorul proiectului în România.

Evenimentul din 18 martie este realizat cu sprijinul: Uber, cafeterie.ro, Ushuaia Travel, Impact Hub, Frog Food & More, DoR, Henna Journey și Cabinetul de Masaj. Datorită lor vom avea în seara evenimentului transport gratuit pentru voluntari, ceai și cafea bio, delicii culinare, masaj, picturi cu henna și abonamente cadou la DoR.

În 2015, evenimentul de la București a adunat 8 echipe de voluntari specialiști care au rezolvat cele 8 teme punctuale propuse de organizații non-profit. Implicarea voluntară a facilitatorilor, voluntarilor și a organizațiilor a însumat peste 600 de ore, adică 15 săptămâni de lucru ale unui angajat cu normă întreagă. Evenimentul a fost organizat pentru prima dată acum zece ani la Amsterdam.

Pentru mai multe informații despre programul din România, vizitați www.8-i.ro, și despre programul internațional, vizitați: www.8-i.org.

Fundaţia Comunitară Bucureşti investeşte timpul, banii şi energia bucureştenilor pentru a crea comunităţi în care să ne simţim ca acasă. Organizaţia colectează fonduri de la afaceri locale şi persoane particulare, pentru a finanţa proiecte care stimulează iniţiativa şi aduc oamenii împreună în comunităţi. Fundaţia Comunitară Bucureşti s-a înfiinţat în 2011 şi este parte dintr-o mişcare naţională, alături de alte 14 fundaţii comunitare din țară. Pentru mai multe detalii, vizitați: www.fundatiacomunitarabucuresti.ro.