Events&Production si BCR organizeaza primul program de educatie financiara din Romania

Events&Production, agenţia de evenimente a holdingului thegroup, a dezvoltat împreună cu BCR primul program de informare şi educare financiar-bancară din Romania intitulat „Realitatile la bani marunţi – între nevoi şi soluţii!”.

Scopul programului este să ofere celor interesaţi cât mai multe informaţii despre produsele bancare, astfel încât aceştia să poată lua decizii în cunoştinţă de cauză în tot ceea ce înseamnă relaţia directă cu banca: de la deschiderea unui cont curent, achiziţionarea unui card şi constituirea unui depozit, până la obţinerea unui credit sau încheierea unui contract de economisire-creditare la BCR Banca pentru Locuinţe

Evenimentele, gândite sub forma unor seminarii-dezbatere, sunt moderate de cunoscuţii oameni de presă Gabriela Vrânceanu Firea şi Lucian Mândruţă.

Agenţia a realizat conceptul şi implementarea pentru seria de evenimente adresate în egală măsură factorilor de decizie şi autorităţilor locale, precum şi presei.

Events&Production coordonează implementarea acestui program în 13 oraşe din ţară, între lunile martie – iunie: Bucureşti, Craiova, Braşov, Oradea, Bacău, Suceava, Arad, Cluj, Timişoara, Galaţi, Sibiu, Iaşi si Constanţa.

„Contextul actual financiar-bancar impune un astfel de program interactiv de informare şi de educare a publicului cu privire la condiţiile şi posibilităţile contractării unui credit, precum şi la soluţiile financiare care permit realizarea aspiraţiilor şi independenţei financiare dorite. Agenţia cu care colaborăm deja de ceva timp a înţeles perfect atât nevoile noastre, cât şi ale cetăţenilor şi a tradus rezultatele cercetării realizate de noi într-un concept creativ, dar şi foarte eficient.”, a declarat Daniel Pană, Director Executiv  Direcţia de Marketing.

„Este a doua campanie naţională dezvoltată împreună cu clientul BCR, prima fiind un real succes, astfel că aşteptările erau deja setate la un nivel înalt. Suntem extrem de încântaţi că am găsit şi de această dată soluţii creative la cerinţele clientului şi că am reuşit să promovăm produsele bancare într-un mod inovativ. Pe lângă aceasta, o satisfacţie extrem de mare pentru noi toţi este aceea că am reuşit să ne implicăm activ în viaţa comunităţii – am gândit un program care a oferit soluţii concrete la nevoile lor.”, a declarat Alexandru Ghinea, Event Specialist, Events&Production.

Propunerea agenţiei a venit ca răspuns la rezultatul unor cercetări cantitative realizate în intervalul octombrie-noiembrie 2008, respectiv în luna iulie 2008 de catre BCR: Cercetări de Marketing / „Evaluarea comportamentului de economisire / investiţie persoane fizice” / Mercury Research şi „Identificarea profilului clientului în funcţie de valuta preferată pentru creditul contractat sau care intenţionează a fi contractat” / Brennan Research & Consultants 2008.