Barrier face teste germane pe piata de comunicare din Romania

Barrier, unul dintre cei mai mari producatori de tamplarie PVC din Romania, demareaza prima sa campanie de comunicare integrata la nivel national. Weapons of Public Attraction si The Public Advisors sunt agentiile care s-au ocupat de managementul si implementarea activitatilor de comunicare.

Mixul de comunicare include o campanie radio-TV pe cele mai importante statii nationale, machete in reviste home&deco, o campanie online pe site-uri de profil, business si generaliste, precum si activitati de PR online, offline si social media. Strategia este menita sa comunice valorile Barrier: tehnologia germana, gradul ridicat de protectie (impotriva zgomotului, a intemperiilor, antifurt) si ideea de camin linistit, aducand totodata emotia necesara abordarii eficiente a audientei.

„Am lucrat indeaproape cu echipele WOPA si The Public Advisors care ne-au prezentat o strategie de comunicare integrata, care atinge exact publicul nostru tinta, cu un mix de medii de comunicare extrem de interesant. Am ales conceptul Teste Germane pentru ca transmite exact valorile brandului nostru, intr-un mod creativ si memorabil, care ne ajuta sa ne apropiem atat de consumatorul final, cat si de alti stakeholderi, precum media, distribuitori sau reprezentanti de vanzari, atat in Romania cat si in afara granitelor.”, Gabriel Miron, director de marketing al companiei producatoare Barrier.

Campania TV a debutat la finalul lunii septembrie, cu un spot ce include cele mai importante simboluri germane care ajuta la dramatizarea mesajelor cheie ale campaniei. Spotul va rula atat pe posturi generaliste si de stiri, cat si pe canale targetate. In plus, Barrier va ajunge si in casele romanilor din tari precum Italia, Spania sau Franta prin intermediul posturilor romanesti internationale.

”Berea si carnatii nu ne-ar fi fost de folos, nici filosofii, asa ca am introdus orchestra bavareza, fotbalistii Manschaft-ului (castigatorii Cupei Mondiale din acest an) si masinile ce apartin unor branduri nemtesti, simboluri germane ale unor realitati cat se poate de romanesti. In colectivul romanesc, un lucru ”nemtesc” se bucura automat de o imagine pozitiva si de eticheta ”bine facut!”. Pentru ca la fabricarea ferestrelor Barrier se utilizeaza tehnologia germana, povestea are sens, iar spotul publicitar are umorul necesar unei reclame pentru a atrage atentia publicului.”, Luca Bulacu, Creative Director WOPA.

Startegia de comunicare este completata cu tactici de PR care introduc brandul Barrier catre presa de profil. Tacticile includ o vizita de presa in cel mai modern complex de productie de tamplarie PVC din tara, precum si proiecte speciale. Comunicarea in social media va completa activitatile clasice de PR si va oferi un touch extrem de personal mesajelor Barrier.

„A fost un adevarat challenge pentru noi sa imaginam o campanie de comunicare creativa, dar adaptata unui domeniu atat de tehnic. Am ales un mix de tactici clasice, executate diferit si ne bucuram ca am gasit in echipa Barrier un adevarat partener si sustinator. Am avut un inceput de campanie extrem de bun, cu rezultate foarte vizibile, iar activitatile vor continua in ultima parte a anului, precum si anul viitor.”, spune Raluca Mihalachioiu, General Manager The Public Advisors.

Campania se desfasoara in perioada septembrie – noiembrie 2014.


Echipa WOPA dedicata proiectului a fost formata din: Creatie: Luca Bulacu (Creative Director), Mihai Gheorghiu (Senior Art Director), Adrian Dragan (Senior Copywriter), Tania Oprea (Junior Copywriter); Strategie: Ionut Datcu (Managing Partner) si Account: Magda Schnell (Senior Account Manager).

Echipa The Public Advisors care comunica pentru Barrier este formata din: Raluca Mihalachioiu (General Manager), Lidia Pitulea (Group Account Manager) si Claudia Clipici (Public Advisor).

Brandul Barrier (www.barrier.ro) este produs de catre compania Electric Plus din Bacau, primul atelier de productie fiind infiintat in anul 2003. In prezent, produsele Barrier sunt fabricate in cel mai modern centru de productie din tara, in care lucreaza  200 de persoane si care are o capacitate de 700 de ferestre/zi.  Produsele Barrier sunt disponibile atat pe piata din Romania, cat si in Italia, Franta, Belgia sau Germania.

WOPA este o agentie de publicitate independenta full-service, oferind servicii de comunicare integrate. Portofoliul de clienti include campanii si proiecte pentru: Siemens, VB Leasing, Colgate-Palmolive, Pfizer, Casa de Avocatura Ionescu & Sava, Eco-Rom Ambalaje, Inditex, Barrier, Rio Bucovina, Michelin, Eboda.

The Public Advisors este o agenție de relații publice și comunicare cu o experiență de 6 ani pe piața din România, care oferă servicii de PR online și offline în domenii precum retail, real estate, fashion, health&beauty, corporate, etc. Printre clienții The Public Advisors se numără  Agenția Națională de Presă AGERPRES, ALD Automotive (parte a Group Societe Generale), INDESIT, Hotpoint, SKANSKA, Ploiesti Shopping City, BUPA International, ROCHE Romania, Crowne Plaza, IL PASSO, Centrul de Studii despre Bere, Sanatate si Nutritie, DENT ESTET, magazinele bam boo, ARGO Real Estate Opportunities Fund, ERA Shopping Park Iasi și Oradea, Green Dental, Anchor Group, AVANPREMIERE Fashion and Life-style Fest, TEDxBucharest, MediHelp International, Crizantema de Aur sau Zilele Cetatii Targoviste.| Mai multe detalii pe www.publicadvisors.ro.