Pupile dilatate de groază
- Luni, 22 Noiembrie 2010 22:00 |
- Frank A. Meyer

De vorbă cu Bogdan Tătaru, Central Marketing Group Lead Microsoft România
- Marți, 16 Noiembrie 2010 22:00 |
- Bogdan Tataru
Bineînţeles. În Social Media şi în online în general nu se aplică zicala „What happens in Vegas stays in Vegas”
Marius Ghenea: Peste 90% dintre initiativele antreprenoriale online se vor finanta din surse proprii
- Luni, 15 Noiembrie 2010 09:17 |
- Marius Ghenea
In general, se spune ca momentul potrivit pentru demararea unor afaceri antreprenoriale in orice domeniu este momentul in care acel domeniu iese din faza de emergenta initiala si intra intr-o faza de crestere rapida. Acesta este momentul in care business-ul online in general se gaseste acum in Romania, deci din acest punct de vedere, este un moment foarte bun pentru a deveni antreprenor online.
Despre Internet şi versiunile sale
- Luni, 08 Noiembrie 2010 22:00 |
- Tamara Baleanu
Există, în fapt, această creatură numită ‘Internet’- un ‘Internet’ al tuturor, cu o serie de atribute care pot fi observate, analizate, cuantificate şi generalizate? Este ‘Internet-ul’ unui om de PR acelaşi cu ‘Internet-ul’ unui blogger recunoscut, al unui student în sociologie sau al unei femei casnice? Sau este cumva posibil ca în încercarea de a ancora în noţiuni generale şi transferabile discutia despre fenomenul 2.0, ajungem să omogenizăm un fenomen ce în fapt reuneşte semnificaţii locale, contextuale şi specaculos de diverse?
Porţie sănătoasă de online. De vorbă cu Cristina Popescu, Director de Relaţii Publice la Romtelecom
- Duminică, 07 Noiembrie 2010 22:00 |
- Cristina Popescu
Dacă ar fi să dau o predicţie pentru ce urmează să se întâmple în online, aş spune că vom asista în anii ce urmează la asimetrizarea comunicării, în sensul că puterea va aparţine din ce în ce mai mult utilizatorilor. Deci partea asta cu democratizarea comunicării chiar se întâmplă, suntem în mijlocul procesului şi consider că e bine să ne adaptăm şi să ne integrăm în el.
PR-ul intră în a 13-a zodie
- Miercuri, 03 Noiembrie 2010 03:39 |
- Simona Dan
Atitudinea consumatorului în relaţia cu produsele sau serviciile se schimbă. Şi, firesc, abordarea lor intra sub altă zodie. Ne pregătim să comunicăm pentru reprezentanţii generaţiei Z. Relaţiile publice se reinventează acum sub influenţa planetelor reunite într-o constelaţie nouă: comunitatea.
Universitatea din Bucureşti - o poveste de succes în social media
- Marți, 26 Octombrie 2010 22:00 |
- Raluca Moise
Am considerat că este necesar să realizăm câte o platformă care să acopere aceste nevoi comunicaţionale pentru fiecare tip de audienţă. Astfel, ne-am gândit la următoarele dimensiuni-cheie care să se regăsească la nivelul fiecărei platforme : îmbinarea comunicării de tip intern cu cea de tip extern, conţinut original şi structurat, interactivitate între aceste platforme, relaţionarea lor prin canalele social media.
Brian Solis: Este vremea ca relaţiile publice să facă diferenţa!
- Duminică, 24 Octombrie 2010 20:26 |
- Brian Solis

Issues Management la Audi AG
- Miercuri, 20 Octombrie 2010 11:46 |
- Frank Brettschneider & Toni Melfi
Temele/ Issues reprezintă combustibilul oricărei comunicări corporatiste profesioniste. Ele servesc la asigurarea şi consolidarea reputaţiei Audi în rândul stakeholder-ilor relevanţi. În comunicarea temelor sunt implicaţi deopotrivă CEO-ul şi managementul executiv, directorul de comunicare, suita şefilor de departament, comunicatorii operativi precum purtătorii de cuvânt, comunicatorii de produs, de lifestyle şi motosport, redactorii ziarului pentru angajaţi. Toţi aceştia sunt sprijiniţi de o un departament de issues management (Audi TIM), o structură dinamică care interacţionează cu sistemul de obiective al organizaţiei.
AVE nu este o metodă legitimă pentru a măsura ROI în relaţii publice
- Luni, 18 Octombrie 2010 21:25 |
- PR Romania
Experţii concluzionează: Nu există nicio dovadă care să sugereze că spaţiul editorial obţinut prin relaţii publice are aceeaşi valoare cu cel obţinut prin advertising. Comisia de Măsurare şi Evaluare din cadrul Institutului de Relaţii Publice a luat poziţie faţă de folosirea AVE (Advertising Value Equivalency) drept o măsură de evaluare în relaţii publice. În domeniul comunicării şi relaţiilor cu media, AVE sugerează că spaţiul şi timpul câştigat în media prin intermediul relaţiilor publice este echivalent cu acelaşi spaţiu şi timp plătit în media, cumpărat ca advertising.
Arheologia Twitterului: primii 100 veterani în .ro
- Duminică, 17 Octombrie 2010 22:00 |
- Anca Tenita
Primul cont românesc de Twitter a fost creat de un bărbat, primul post din twittosfera românească a fost publicat de o femeie. Din primele 100 de conturi româneşti pe Twitter, 89 sunt conturi personale, iar numărul barbaţiilor a fost de aproximativ 3 ori mai mai mare decât numărul femeilor.
Impactul internetului asupra relaţiilor publice
- Luni, 11 Octombrie 2010 06:27 |
- Italo Vignoli
Probabil, “paradigm shift” despre care vorbeşte James Grunig va avea loc doar în momentul în care generaţia actuală de "imigranţi digitali" care ocupă posturile importante din societăţi şi agenţii va face loc noii generaţii de "nativi digitali", care încearcă în aceşti ani să se perfecţioneze în profesia de purtător de cuvânt. Trebuie totuşi ca între cele două grupuri să existe un proces accelerat de experienţe şi metodologii, în baza respectivelor competenţe.
Iniţierea comunicării în mediul online a TNB a fost o provocare profesională extraordinară
- Duminică, 26 Septembrie 2010 22:00 |
- Claudia Cârlig

Omul de relaţii publice: consultant vs. executant
- Miercuri, 15 Septembrie 2010 22:00 |
- Catrinel Burghelea
Adesea, oamenii de relaţii publice sunt nemulţumiţi de clienţii sau managerii lor că nu le înţeleg corect meseria. Cât sunt de conştienţi clienţii/ managerii de nevoia de consultanţă în relaţii publice? Tind să sper că tot mai mult...
James Grunig: Paradigmele relaţiilor publice globale în era digitalizării. Partea a III-a
- Luni, 13 Septembrie 2010 07:18 |
- James Grunig
Sunt de părere că relaţiile publice oferă publicurilor „o voce” în cadrul luării deciziilor organizaţionale şi le oferă mai multă putere (o perspectivă postmodernă). În acelaşi timp, relaţiile publice sunt valoroase pentru organizaţie deoarece le ajută să ia decizii, să dezvolte politici, să ofere servicii şi să se comporte în feluri care sunt dorite şi acceptate de către stakeholderi – crescând în acest fel profiturile, reducând costurile şi riscurile (o perspectivă semi-modernistă).
Comunicarea de criză – în comă?
- Duminică, 05 Septembrie 2010 22:00 |
- George David
Ce-o mai fi şi comunicarea asta de criză? E un moft? O necesitate? E ceva „top secret”, „tabu”, despre care nu au voie să vorbească decât iniţiaţii şi doar în şoaptă? Sau e o unealtă indispensabilă în funcţionarea unei organizaţii?
Factori de succes in comunicarea 2.0
- Sâmbătă, 04 Septembrie 2010 22:00 |
- Eric Schoeffler
Comunicarea care nici nu provoacă la dialog şi nici nu aduce un beneficiu este percepută din ce în ce mai mult ca agresare. Multe firme care ţintesc către consumatorii tineri experimentează deja forme de comunicare noi în web 2.0. Adesea, lipseşte o strategie. Experţii în marketing caută concepte şi reguli valabile pentru a avea succes şi pe Internet în sensul promovării de brand. Între timp s-au cristalizat şase factori care garantează succesul în comunicarea de marcă în web 2.0.
“Blind dinner”, bloggeri şi îngheţată. Pe scurt, o campanie de PR neconvenţională.
- Sâmbătă, 28 August 2010 22:00 |
- Ruxandra Vasilescu
Campania "Magnumize your senses", experienţa senzorială pe care brandul Magnum a oferit-o bucureştenilor, este un răspuns la toate oportunităţile pe care simţurile le lasă neexploatate. Pornind de la ideea că îintunericul ascute simţurile, ca odată ce ochii se închid, o lume întreagă de senzaţii se deschide", Magnum a dovedit consumatorului ce înseamnă cu adevărat un "răsfăţ regal": o "răsfăţo-experienţă" care îi exploatează toate simţurile nemijlocit, care trece dincolo de bariera gustului, îi alimenteaza curiozitatea şi îi trezeşte sentimentele.
Florentina Loloiu: PR-ul cultural trebuie să iasă din tipar
- Luni, 23 August 2010 22:00 |
- Florentina Loloiu
Programul “Comunicatori pentru Societatea Civilă” aduce valoare adăugată prin ceea ce face şi nu doar atât, plusează foarte mult în ceea ce priveşte îmbunătăţirea modului în care este perceput PR-ul cultural. Nu este scopul programului în sine, ci implicit derivă din ceea ce face acesta.
Cum twitteresc românii în zilele de sărbătoare. Un studiu Zelist.ro
- Sâmbătă, 21 August 2010 22:00 |
- Anca Tenita

Hârtia are răbdare, cititorul nu
- Duminică, 15 August 2010 22:00 |
- Peter Littger & Lukas Kircher
Jurnalismul este gândit pentru a arăta o oglindă societăţii. Şi în viitor va avea aceeaşi funcţie, nu ne îndoim de asta. Însă o oglindă care nu reflectă este fără valoare. O oglindă arată şi adâncimea spaţiului. Jurnalismul, care trebuie să fie ca o oglindă, nu trebuie deci să fie mat şi trebuie să scoată la lumină multe adâncimi. Jurnalismul de astăzi pare însă de multe ori mat şi foarte puţin adânc. Aceasta conduce la forme identice, adaptare şi în cele din urmă la plictiseală.