Thorsten Julich, BMW Group: Social Media - un canal de comunicare, dar cu alte reguli de joc
- Marți, 10 Iulie 2012 22:00 |
- Torsten Julich
"În fiecare început sălăşluieşte o magie ..." aşa ne spune o poezie de Hermann Hesse. Începutul, despre care este vorba în acest articol, este debutul unei noi forme de comunicare cunoscută şi drept social media. Hesse dorea să alunge teama de nou şi de schimbare şi să atragă atenţia asupra oportunităţilor unei schimbări.
Evenimentele de fundraising aduc organizaţia în lumina reflectoarelor
- Marți, 26 Iunie 2012 22:00 |
- Raluca Dinu
Dacă ar trebui să aleg între diversele activităţi şi specialităţi din PR (cercetare, planificare, comunicare în situaţii de criză, media relations etc.), cred că pe ultimul loc aş pune organizarea de evenimente. Deşi multă lume asociază PR-ul cu evenimentele, mărturisesc că prefer să particip la cele organizate de colegii mei de breaslă, decât să le organizez. Cu toate acestea, de când am început să lucrez pentru ONG-uri şi organizaţii interguvernamentale, am dezvoltat o relaţie specială cu evenimentele de strângere de fonduri.
Oana Boca: Cartea este unul dintre cele mai ofertante şi mai sofisticate pretexte pentru o campanie de PR
- Sâmbătă, 23 Iunie 2012 22:00 |
- Oana Boca
De curând, am căutat să contabilizez numărul editurilor care au un departament sau măcar un angajat în postul de PR, iar datele strânse mi-au revelat faptul că doar un procent de 2-3% dintre editurile autohtone au în organigramă un Departament/om de Comunicare. De la aceste date ar trebui să plecăm atunci când ne întrebăm ce lipseste mediului de PR de carte din România pentru a fi unul profesionist.
Şi în social media, mai puţin poate fi mai mult
- Marți, 19 Iunie 2012 22:00 |
- Andreea Leonte
Internetul îi face pe proşti şi mai proşti, şi pe deştepţi şi mai deştepţi. Aşa cum globalizarea a fost unul dintre motoarele creşterii inegalităţii financiare, aşa este acum internetul unul dintre motoarele adâncirii inegalităţii cognitive. Kevin Drum, bloggerul care a instituit Friday catblogging, a spus-o simplu: dacă nu ştim cum să exploatăm internetul sau nu avem background-ul să punem întrebările potrivite, sau nu avem obiceiuri sănătoase de consum online, o sa ne umplem creierul doar cu prostii şi informaţii inutile.
Cât de sociabilă este compania Dumneavoastră?
- Marți, 12 Iunie 2012 22:00 |
- Alexander Fleischer
Social Media sunt medii sociabile. Ele influenţează toate domeniile vieţii, şi tocmai pentru că sunt sociabile, se şterg demarcaţiile dintre domenii: viaţa culturală, politică şi privată se întrepătrund, timpul liber şi munca se contopesc. Publicul digital, care judecă şi adoptă poziţii, devine omniprezent. Companiile nu se pot sustrage noii sociabilităţi. Nu le mai rămâne nimic de făcut decât să integreze social media în conceptele şi strategiile lor de business.
Gânduri la final de campanie - 2% pentru cauza ta
- Luni, 11 Iunie 2012 22:00 |
- Simona Barbu
Când am gândit campania 2% pentru cauza ta am avut în minte multe proiecte frumoase despre care foarte puţini ştiu. Desigur, încă suferim în ceea ce priveşte informarea procesului de redirecţionare a celor două procente din impozitul pe venit. Îmi doream mult un mini-proiect editorial pentru mediul ONG, dar sincer nu m-am aşteptat să fie atât de multe organizaţii interesate de campania noastră... 31 de organizaţii din domenii ca sănătate, educaţie, mediu, cultură, drepturile omului şi tineret s-au înscris în campanie, în ultimele două săptămâni ajugând să publicăm chiar şi patru articole pe săptămână în cadrul campaniei.
2% pentru Asociaţia ART Fusion
- Miercuri, 23 Mai 2012 11:51 |
- Simona Barbu
Sunt tare bucuroasă să închei campania cu o asociaţie culturală cu proiecte frumoase şi oameni entuziasmaţi. Asociaţia A.R.T. Fusion a luat naştere la iniţiativa a 7 tineri din Bucureşti în primăvara anului 2005. Atitudine (A), Realitate (R), Tineri (T) sunt coordonatele după care A.R.T. Fusion se ghidează în activitatea ei.
Rolul comunicării interne în motivarea angajaţilor
- Miercuri, 23 Mai 2012 08:07 |
- Dana Banuta
Angajaţii sunt cea mai importantă resursă a unei organizaţii, iar modul în care aceştia se implică activ în atingerea obiectivelor strategice ale companiei pentru care lucrează este esenţial pentru a obţine performanţele aşteptate de top management.
2 % pentru Centrul European pentru Drepturile Copiilor cu Dizabilităţi
- Marți, 22 Mai 2012 13:56 |
- Simona Barbu
În cadrul campaniei 2% pentru cauza ta, prin care promovăm redirecţionarea a 2% din impozitul pe venit, vă recomand Centrul European pentru Drepturile Copiilor cu Dizabilităţi (CEDCD), o organizaţie non-guvermanentală dedicată promovării drepturilor copiilor cu dizabilităţi şi facilitării accesului acestora la serviciile de asistentă şi protecţie. CEDCD este membru afiliat al Organizaţiei Down Syndrome International, organizaţie care promovează pe plan internaţional problematica Sindromului Down.
2% pentru Asociaţia Transplantaţilor din România
- Luni, 21 Mai 2012 07:38 |
- Simona Barbu
Una dintre organizaţiile pe care le-am descoperit anul acesta este Asociaţia Transplantatilor din România, în cadrul Târgului ONG-urilor, la Petrom City (22 martie). M-au impresionat prin optimismul afişat când erau întrebaţi despre proiectele lor. Doamna Amali Teodorescu, membru în Consiliul Director, îmi povestea atunci că din campaniile trecute nu au reuşit să trangă o sumă semnificativă, însă important e că putem vorbi cu oamenii şi le putem povesti despre noi. Astăzi, o să dau şi eu povestea mai departe.
2% pentru Fundaţia Acorns
- Vineri, 18 Mai 2012 11:24 |
- Simona Barbu
Campania 2% pentru cauza ta se apropie de final, dar asta nu înseamnă că nu mai avem parte de suprize frumoasa. Una dintre ele este Fundaţia Acorns, cu nişte proiecte absolut minunate!
2% pentru AIESEC Bucureşti
- Joi, 17 Mai 2012 09:44 |
- Simona Barbu
Mi-ar fi plăcut să se fi înscris mai multe organizaţii studenţeşti în campania PR România, de promovarea a redirecţionării a 2% din impozitul pe venit. După AIESEC Braşov, vă recomandăm o filiala din Bucureşti a acestei organizaţii.
2% pentru Fundaţia PACT
- Joi, 17 Mai 2012 09:20 |
- Simona Barbu
Am descoperit cu surprindere programele Fundaţiei PACT. Recunosc doar auzisem de fundaţie, fără să ştiu prea multe despre proiectele lor înainte să-mi scrie Ioana Traistă, Manager Comunicare & PR al fundaţiei. Odată cu PACT, campania PR România 2% pentru cauza ta atinge un nou domeniu - dezvoltarea sustenabilă a comunităţilor.
2% pentru World Vision România
- Miercuri, 16 Mai 2012 11:34 |
- Simona Barbu

2% pentru HHC România
- Marți, 15 Mai 2012 08:41 |
- Simona Barbu

2% pentru ursul brun!
- Luni, 14 Mai 2012 11:40 |
- Simona Barbu
Sunt evenimente sau proiecte pe care le ştim, indiferent dacă suntem sau nu interesaţi de domeniul respectiv. Sunt imagini pe care le asociem unei cauze, chiar dacă nu susţinem neapărat organizaţia respectivă. Din această categorie face parte parte, cu siguranţă, imaginea ursuleţului panda şi Ora Pământului (Earth Hour). Numitorul comun este organizaţia World Wide Fund, una dintre cele mai mari şi eficiente organizaţii internaţionale independente care derulează proiecte pentru conservarea naturii.
2% pentru Asociaţia Sfântul Stelian
- Vineri, 11 Mai 2012 10:46 |
- Simona Barbu
Despre Asociaţia Sf.Stelian ne-a scris Andreea Georgescu, fost voluntar al asociaţiei. 'Am făcut PR pentru ei timp de 6 luni, între 15 septembrie 2011 şi 15 martie 2012, în cadrul programului Voluntar de Profesie al Fundaţiei Vodafone. După încheierea programului, le-am rămas alături ca voluntar şi chiar aş vrea ca încercarea lor de a atrage fonduri din cei 2% pe care îi poate redirecţiona oricine din impozitul pe venit să fie un succes'.
ACCEPTăm 2% de la tine
- Joi, 10 Mai 2012 10:48 |
- Simona Barbu
Sub sloganul ACCEPTăm 2% de la tine! Asociaţia ACCEPT a 20-a organizaţie înscrisă în campania PR România – 2% pentru cauza ta! Fără a încerca să trasez nişte concluzii (mai avem încă 10 organizaţii pe lista de aşteptare!), sunt foarte mândră de faptul că în aceasta campanie am prezentat campaniile unor organizaţii cu diverse domenii de interes, de la drepturile copiilor, sănătate, educaţie, ecologie, cultură, iar prin recomandarea de astăzi, drepturile persoanelor LGBT. Este minunat să vă putem povesti despre această organizaţie, din punctul meu de vedere singura din domeniu, care promovează drepturi egale indiferent de orientarea sexuală sau identitatea de gen.
1 an de existenţă Digital Talk, Wunderman. De vorbă cu Atena Chiper, Managing Partner
- Joi, 10 Mai 2012 06:49 |
- Atena Chiper
Cred că pe piaţa românească de digital se fac lucruri îndrăzneţe, clienţii şi agenţiile vor să surpindă, să folosească cât mai multe tool-uri noi, însă nu toţi o fac pe baza unei planificări solide. Puţini clienţi au o strategie de digital bine închegată şi, mai ales, gandită pe termen lung. Se fac acţiuni izolate, menite să aducă în prim plan o campanie, o lansare, un eveniment, însă nu se urmăresc nişte rezultate cu efecte de lungă durată.
2 % pentru Asociaţia Little People
- Miercuri, 09 Mai 2012 09:05 |
- Simona Barbu
Despre Asociaţia Little People am aflat dintr-un interviu cu Shajjad Rizvi de pe CSR Romania şi m-a impresionat imediat, iar mai apoi prin asocierea Oanei Pellea în diverse campanii ale asociaţiei. Dincolo de asta, există acolo o echipă minunată care face lucruri despre care nici nu avem idee cât de multe schimbă în viaţă copiilor bolnavi de cancer. Sunt foarte activi şi în social media, au multe proiecte şi emană atât de mult entuziasm şi energie încât m-au cucerit definitiv. Dacă ar fi un fan club al susţinătorilor asociaţiei, aş fi cu siguranţă acolo. Vă recomand cu drag să citiţi despre campaniile asociaţiei, merită toată atenţia şi admiraţia noastră.
2% pentru Samusocial din România
- Marți, 08 Mai 2012 14:03 |
- Simona Barbu
