01042020

Back Eşti aici:Home Opinii Seniori despre PR Fără temeri există doar reuşită

Fără temeri există doar reuşită

Pin It

george_badinaUn test propriu şi o verificare dacă pot concepe şi scrie o campanie de relaţii publice care să fie apreciată. Aşa am început să scriu campania mea pentru Junior PR Award, ediţia a IX-a. Mi-am ales un client pe care îl cunosc foarte bine. Consider că nu poţi face relaţii publice cu succes dacă nu cunoşti îndeaproape obiectivele business-ului clientului, oamenii săi, cultura organizaţională, brandul şi nevoile acestuia.


În consecinţă, cunoaşterea foarte bună a acestor elemente ale clientului meu a făcut ca ideile să apară cu uşurinţă. Am fost atât de încântat încât am stabilit o întâlnire cu reprezentanţii Comisiei Româno-Americane Fulbright pentru a mă asigura că nevoile şi obiectivele organizaţiei sunt cele pe care mi le imaginam eu. Nu m-am gândit niciun moment la premiu. Simplul fapt că fusesem nominalizat a însemnat foarte mult pentru mine.

Experienţa Junior PR Award m-a impresionat şi mi-a reconfirmat două lecţii de viaţă. Trebuie să crezi în potenţialul tău de a face orice şi cea de-a doua, fără temeri există doar reuşită.

Dacă cunoaştem modul în care învăţăm cel mai bine şi cum să folosim resursele care ne stau la dispoziţie, atunci putem realiza orice. Trebuie să eliminăm temerile pentru a ne concentra pe succes.

Este destul de uşor să ne pierdem printre diverse temeri şi să ne spunem nouă înşine că nu putem, că nu suntem încă pregătiţi... să ne predestinăm. Îndeplinirea viselor ţine foarte mult de atitudinea noastră. Cred că o abordare pozitivă, o atitudine deschisă la noi idei şi la neprevăzut, încrederea în abilităţile propii, o determinare intrinsecă şi dorinţa de a face orice efort pentru visul nostru ajută foarte mult la atragerea succesului. Dar nu. Nu e totul. Mai e ceva - nucleul. Comunicarea şi împărtăşirea informaţiilor cu ceilalţi. Acesta este miezul. De-alungul timpului am observat că succesul se ascunde în atitudinea de pro sharing . Nu ne putem dezvolta decât împreună.

Mulţi dintre noi ne concentrăm pe alte aspecte atât de mult încât fie lăsăm comunicarea pe un loc secund, fie o robotizăm sau neglijăm puterea relaţiilor interpersonale.  Alegerile, acţiunile întreprinse sunt urmarea emoţiilor noastre. Suntem cu toţii umani – şi trebuie cu toţii să ne purtăm ca atare. Aceasta e cheia succesului.

Să apreciem orice oportunitate de a stabili o relaţie cu cineva este nepreţuit.

Factorul uman, gândirea deschisă şi interacţiunea.  Am încercat să concep campania mea pe aceste puncte. Nu am vrut să fie vorba despre proceduri de admitere şi examene. Am vrut să fie vorba despre oameni şi visele lor, aşa cum am văzut la Centru. Evenimentele de networking, conferinţele clasice şi online, modalităţile diverse de conectare şi de interacţiune gândite au ca scop crearea contextului ideal în care oamenii să se inspire reciproc.

Consider că atunci când desfăşurăm campanii de relaţii publice trebuie să avem mare grijă să nu uităm de abordarea personală, să ne gândim cum să creştem o relaţie cu publicul şi să găsim calea naturală de a conecta toate scopurile şi obiectivele.

Comunicarea este un univers infinit şi nu ar trebui să ne temem să îl explorăm.



George Bădina este student în an terminal la relaţii publice şi comunicare. în prezent realizează un internship într-o agenţie de relaţii publice şi este voluntar în cadrul Asociaţiei Studenţilor la Relaţii Publice şi Comunicare, PRIME România. Îşi doreşte să devină un profesionist în relaţii publice şi este interesat mai ales de relaţii cu mass-media, strategie şi social-media. Este conectat la comunităţi internaţionale şi îi place să comunice cu persoane din alte culturi. În acest an a câştigat premiul Junior PR Award 2011.
Pin It

Parteneri

banca transilvania logo 2Logo-McCannPR PNG    rd logo home        Graffiti PR logo-1             

GMP logo 2         logo oxygen site        dccom LOGO nou site          Samsung logo black