22082017

Back Eşti aici:Home Opinii Seniori despre PR

Prezenţa online, carte de vizită sau cazier virtual

paul.olteanu2În lumea în care trăim, fie că vorbim de oameni pe care vrem să îi angajăm, sau de oameni în organizaţiile cărora urmează să fim angajaţi, avem din ce în ce mai puţin timp pentru a afla cum sunt aceştia cu adevărat şi dacă ne-am potrivi cu ei.

Citeste mai mult...

De la comunicare la comunicarea UE

dan_lucaDicţionarul explicativ al limbii române oferă pentru cuvântul comunicare următoarele sinonime: înştiinţare, ştire, veste, raport, relaţie, legătură. Deşi pare simplu, înţelesul comunicării este mult mai complex şi plin de substrat. Comunicarea are o mulţime de sensuri, o mulţime de scopuri şi cam tot atâtea metode de exprimare şi manifestare. Nu există o definiţie concretă a comunicării, însă se poate spune cel puţin că aceasta înseamnă transmiterea intenţionată a datelor, a informaţiei.

Citeste mai mult...

Interim management din perspectiva unui fost corporatist, sau de ce un interim manager nu este un mercenar

monica_minoiuCand am decis în 2008 să renunţ la cariera corporatistă, după 13 ani de activitate intensă în multiple zone geografice şi culturi diverse, industrii variate şi corporaţii diferite, aflându-mă, spun unii, în "plină glorie" şi maturitate profesională, am declarat răspicat că nu mă voi mai întoarce niciodată în "sistem" şi că pentru mine carierismul exagerat a fost o greseală ...

Citeste mai mult...

Facebook: de ce s-a apelat la subterfugiu inutil de complicat?

paul_holmes2Poate cea mai interesantă întrebare despre campania de defăimare a Facebook împotriva Google este cea pe care nu am pus-o în arşiţa furiei: oare ce au crezut oamenii de la Facebook că vor obţine prin lansarea anonimă a acestei poveşti?

Citeste mai mult...

ADIO CRIZĂ, ADIO PR?

Emoţiile pe care le am vin odată cu ieşirea din criză. Oare îşi vor mai aduce aminte companiile de ingeniozitatea, eficienţa şi creativitatea pe care o poate aduce PR-ul? Vor înţelege mai departe că relaţia cu grupurile-dialog este vitală pentru o afacere longevivă şi de succes? Vor mai şti agenţiile de PR să ofere PR şi nu media buying? Va reuşi să supravieţuiască adevăratul PR?

Citeste mai mult...

Definiţia succesului la 22 de ani – Paul Olteanu, Head of PR al Universităţii Româno-Americane

paul_olteanuAre 22 de ani, este adeptul educaţiei non-formale şi îl întrezăreşti pe holurile Universităţii Româno-Americane. Nu în bănci, ci la birou. Recent, el a devenit Head of PR în cadrul acestei universităţi, fiind cel mai tânăr ocupant al acestei poziţii în România.

Citeste mai mult...

Drumul din presă în PR

traian_tegletTranziţia de la jurnalism la comunicare şi PR nu poate fi considerată dificilă. În multe feluri, cele două domenii sunt foarte asemănătoare, iar colaborarea jurnaliştiilor cu oamenii din PR facilitează realizarea unor proiectate interesante. Cu toate acestea, deşi cele două domenii se intersectează destul de des, există diferenţe clare între felul în care un jurnalist şi un om de PR transmit un mesaj.

Citeste mai mult...

Se caută om de PR

renate_rocaOm de afaceri, încă tânăr, optimist, informat şi preocupat de soarta companiei sale doresc să angajez specialist în PR. Nu ştiu mare lucru despre asta dar am aflat că este util şi chiar productiv pe termen mediu şi lung. Nu vreau să avansez secretara (perfectă în tot ceea ce face, dar nici chiar aşa...) şi nici nu vreau să recalific la locul de muncă omul meu de marketing. Agenţiile de headhunting încă mă mai pot aştepta, la fel şi PR-iştii cu ani de experienţă. Deocamdată nu-mi permit serviciile lor. Deci, ce fac?! Aştept câteva sfaturi de bun simţ.

Citeste mai mult...

Cercetări recente sugerează că agenţiile mainstream nu sunt încă pregătite pentru social media

paul_holmes2Am vociferat destul de tare în decursul ultimului an, predicând că agenţiile digitale neafiliate sunt doar o formă de tranziţie - o soluţie temporară care este atrăgătoare doar pentru că mulţi marketeri rămân surprinzător de naivi în ceea ce priveşte social media.

Citeste mai mult...

PR stunt - noul tip de jurnalism?

Agenţiile de PR ies din „constrângerile” tradiţionale şi încep să se adreseze direct consumatorului, intrând tot mai mult pe teritoriul deţinut de agenţiile de publicitate şi trusturile mass media. Marile agenţii concep deja campanii care merg direct la consumator, care îl implică şi îl cointeresează deopotrivă. Trendul este deja cu noi de ceva vreme, iar agenţia care se va mişca cel mai repede şi va reuşi să îl securizeze şi să-şi educe clienţii în acest spirit va fi cea care va avea cel mai mult de câştigat.

Citeste mai mult...

Clientul nostru, Regele nostru. Sau?

Dorinţa unor clienţi de a fi trataţi ca Stăpăni, ba mai mult ca Regi, poate dăuna grav relaţiei tale cu ei şi mai ales succesului pe care încerci să-l zideşti în cariera ta de PR-ist. Profesia noastră cere respect, însă un alt tip de respect decât cel pe care îl întâlneşti într-un magazin de haine, unde câte o minciună nevinovată te ajută să vinzi repede şi să-ţi atingi targetul pe ziua respectivă. În PR lucrurile stau altfel. Aici ne întâlnim cu relaţii.

Citeste mai mult...

Parteneri

 logo_raiffeisen  Logo-McCannPR PNG  Practice MSL logo 2  Graffiti PR logo-1   EY Logo RGB                    

siglaBT noua      dccom LOGO nou site