23102017

Back Eşti aici:Home Opinii Seniori despre PR

Camera de Gardă de pe Facebook

alina_melescanuPacienţi nu întâlnim doar la recepţiile policlinicilor sau pe stradă, ei există şi virtual. Nu e nevoie de cartelă de metrou, de plin la maşină sau de taxi pentru a ajunge on-line.  Cu un simplu click, oricine poate ajunge pe google şi, din ce în ce mai mulţi pacienţi, ajung la "camera de gardă de pe Facebook".

Citeste mai mult...

'The Rewards of Awards' – câteva gânduri marca Bernays

shelley-and-bernaysFolosim decernarea Sabre Awards drept prilej si scormonim in nepretuita arhiva Bernays ... Iata ce gandea marele maestru in martie 1983, la varsta de 91 de ani, intr-un interviu acordat AdEst, despre rostul distinctiilor unei bresle.

Citeste mai mult...

Ce face şi ce nu face PR-ul. Articol pentru părinţii noştri

raluca_crisanPărinţii mei m-au întrebat de câteva ori ce fac eu de fapt la serviciu, ce lucrez şi cu ce folos. Colegii mei au primit acasă aceleaşi întrebări. Cred că lor, părinţilor noştri pentru care "piariştii" sînt călugări catolici, le datorăm o explicaţie.

Citeste mai mult...

Ce nu înveţi în facultate şi probabil nici nu o să înveţi

razvan_nastaseSe fac mai mult de şapte ani de la primul moment când am ţinut să mă eliberez cumva “public” de chestiunea asta. Să o împart şi cu alţii. Atunci, când am pus piciorul într-o agenţie de PR, gândeam un avertisment sau un fel de trezire la realitate pentru următoarea “tranşă” de viitori PR-işti. După atâţia ani, mai “bătrân”, treaba îmi pare mai mult un testament.

Citeste mai mult...

PR sau Patriotic Relations

claudia_liuteAş vrea sa vorbesc puţin despre comunicatorii români. Nu despre oameni de PR, piarişti, spin doctors sau cum mai suntem numiţi în funcţie de cine ne descrie, ci despre simpli comunicatori. Alăturarea dintre "simplu" şi "comunicator" este în adins aleasă pentru a arăta cât de naturală este acţiunea de a comunica. Şi totuşi, nu este simplă deloc.

Citeste mai mult...

5 provocări în PR

octav_stefanÎn orice discuţie despre provocări apare invariabil şi raportarea la oportunităţi. Fiecare provocare este şi o oportunitate,  atât din perspectiva dezvoltării profesionale cât şi sub aspectul competitivităţii pe piaţă. Fără a alcătui un top, am prezentat mai jos cinci dintre cele mai frecvente provocări cu care se confruntă un specialist PR, încă de la începutul carierei, şi care nu îi ocolesc nici pe cei mai experimentaţi.

Citeste mai mult...

Comunicăm, informăm, spunem … ne aude cineva?

andreea_lascuSe pare că da, cineva ne aude, chiar ne şi ascultă. Pentru că altfel poate de a doua zi ar trebui să ne căutăm altă ocupaţie.

Citeste mai mult...

Schimbarea la faţă a obiectivelor de PR

daniel_amzarNu este o noutate pentru nimeni că există cazuri în care companiile nu se decid unde ar trebui aranjat departamentul de PR în organigramă şi, în consecinţă, ce rol ar trebui să aibă acesta pentru atingerea ţelului suprem al firmei, acela de a face bani.

Citeste mai mult...

Ziariştii copy-paste şi relaţiile publice

andrei_aronetAm auzit des din partea scriitorilor de comunicate de presă o replică despre ziarişti cel puţin ciudată: !A publicat comunicatul exact aşa cum l-am scris. Măcar a scris ce am vrut!". Am păţit-o şi eu, doar că nu m-am bucurat prea tare: comunicatul de presă a apărut cuvânt cu cuvânt în ziar; alteori textul trimis a fost publicat… sub semnătura mea, de parcă aş lucra acolo.

Citeste mai mult...

Conferinţe de presă la Bruxelles

dan_lucaDacă vorbim de informaţii despre UE şi despre funcţionarea sistemului comunitar, inevitabil, Bruxelles e primul nume care ne vine în minte. Cele aproximativ 100.000 de persoane din Bruxelles-ul european interacţionează enorm, şi nu este de mirare că avem aproape 100 evenimente pe zi despre politicile europene în Bruxelles, dar nu numai.

Citeste mai mult...

Fără temeri există doar reuşită

george_badinaUn test propriu şi o verificare dacă pot concepe şi scrie o campanie de relaţii publice care să fie apreciată. Aşa am început să scriu campania mea pentru Junior PR Award, ediţia a IX-a. Mi-am ales un client pe care îl cunosc foarte bine. Consider că nu poţi face relaţii publice cu succes dacă nu cunoşti îndeaproape obiectivele business-ului clientului, oamenii săi, cultura organizaţională, brandul şi nevoile acestuia.

Citeste mai mult...

Parteneri

 logo_raiffeisen  Logo-McCannPR PNG  Practice MSL logo 2  Graffiti PR logo-1   EY Logo RGB                    

siglaBT noua      dccom LOGO nou site