18072019

Back Eşti aici:Home Opinii Jurnal de agentie Jurnal de agenţie GolinHarris Bucureşti: "Find a job that you like and you’ll never work a day in your life"

Jurnal de agenţie GolinHarris Bucureşti: "Find a job that you like and you’ll never work a day in your life"

Pin It

golin_jurnal1O cană maaaare de cafea caldă şi un brainstorming rapid pe terasă cu toată echipa. Poate puţin fitness înainte de începerea programului, la etajul 1 unde avem sala de Gym.


Cu puţină muzică pe fundal şi o nouă cana de cafea cu lapte, ziua poate oficial să înceapă la GolinHarris. Zumzetul fiecarei dimineţi îmi aduce aminte de ce iubesc atât de mult echipa asta. Dacă îţi place ceea ce faci, dacă fiecare zi aduce ceva nou, dacă îţi plac agitaţia, neliniştea şi neprevăzutul, dacă echipa îţi e familie, dacă ştii de ce e încruntată Manu şi de ce râde Ralu, dacă simţi când Daniel e suparat chiar şi când e cu spatele şi de ce se plimbă Botez agitată cu telefonul, se cheamă că munca e mai mult decât muncă. Se cheamă că munca e un hobby, că oamenii din echipă îţi sunt prieteni, că fiecare zi în birou e motiv de bucurie. Se cheamă că eşti norocos. Iar eu sunt extrem de norocoasă să am în jurul meu oameni tineri, dinamici, oneşti, cu idei proaspete şi creative, cu multă seriozitate şi umor. Pentru că umorul de bună calitate este parte din filosofia noastră.

Zâmbetul Ancăi când mă anunţă că a obţinut un cover story pentru clientul ei preferat. Privirea Monicăi când îmi spune căgolin_jurnal2 rezultatele Electrolux pe luna asta sunt iaraşi cele mai bune pe regiune. Bucuria lu’ Manu când a câştigat un cont pe care şi-l dorea. Entuziasmul Roxanei când a confirmat un mare blogger la o lansare de produs. Veronica după prezentarea din finala pitch-ului. Ralu şi Livia la finalul evenimentului maraton. Mazilica între o postare pe Fecebook şi organizarea unei întâlniri cu bloggerii. Popa intrând veselă în bucătărie că a confirmat vedeta. Daniel mulţumit de titlul articolului de azi din ZF. Munteanu mâncând pe tastatură în timp ce scrie un Q&A, zâmbind. Alexandra prinsă toată-ntr-un Excel. Rosoga mereu cu pixul, carneţelul şi întrebările după ea. Un meeting cu Alan alias “DigiDad” GolinHarris din UK care a venit să ne împărtăşească din experienţa sa în digital. Tot atâtea ocazii să opresc timpul în loc şi să savurez.

Între to do list-urile interminabile, statusuri, brainstorminguri, coşul zilnic de new business, întâlniri şi telefoane, ne permitem o pauză de prânz la iarbă verde, în Herăstrău, la doi paşi de noi, sau un cappuccino jos în Cafeteria, pe terasă, la soare. Afterhours sau weekendurile ne găsesc de multe ori tot împreună, într-un fel de dependenţă inofensivă, pozitivă. La o bere la The Floor, un teatru sau un film sau o shaorma pe canapea la Manu, la Cocor.

Multe lucruri minunate ni s-au întâmplat în ultimul an. Am primit cea mai importanta distinctie a industriei – Titlul Agenţia de PR a Anului la Romanian PR Award, am câştigat clienţi importanţi, ne-am afiliat la GolinHarris, una dintre cele mai mari reţele de PR din lume, o recunoaştere a valorilor care au ţinut atâţia ani echipa noastră în topul industriei. Dar mai presus de orice, am rămas împreună; oneşti, pasionaţi şi foarte puşi pe fun.   
Ne place ce spune Al Golin: “Find a job that you like and you’ll never work a day in your life”



Fiecare zi din ultimii 11 ani pe care i-a petrecut alături de agenţia care astăzi se numeşte GolinHarris Bucureşti a însemnat pentru Hortensia Năstase, Managing Partner GolinHarris Bucureşti, un motiv nou de bucurie şi satisfacţie. Consideră că cel mai mare noroc este că are alături o echipă tânără, dinamică, onestă, creativă, care ştie să îmbine seriozitatea cu umorul. Pentru că râsul sănătos face parte din filosofia companiei.

Năstase conduce biroul din Bucureşti din 2008, dar şi-a început cariera în relaţii publice în urmă cu 11 ani, când s-a alăturat agenţiei în calitate de PR Assistant. Expertiza în Comunicare a dobândit-o lucrând pentru clienţi precum Unilever, Orange, Electrolux, Johnson & Johnson, Motorola, Deutsche Telekom, Abbott Laboratories, GSK, Eli Lilly sau Pernod Ricard. Cel mai important moment în evoluţia ei şi a echipei pe care o conduce a fost recunoaşterea primită din partea industriei româneşti, care în 2010 i-a acordat titlul de Agentia de PR a Anului în România, la Romanian PR Award.

Absolventă a Universităţii Bucureşti, Facultatea de Limbi şi Literaturi Străine, promoţia 1999 şi a Şcolii Naţionale de Studii Politice şi Administrative din Bucureşti, promoţia 2002, Năstase a obţinut de asemenea Diploma de la Chartered Institute of Public Relations, Londra şi deţine un MBA în Marketing de la Codecs Open University School, Bucureşti.

Năstase se descrie simplu: "Imi place să vorbesc ... despre toate ideile mele, cu toţi cei din jur. Îmi place să râd ... tare şi sincer. Îmi place cafeaua ... pentru că orice profesionist are nevoie de un viciu onest. Îmi place să citesc ... minţi şi biografii.”
Pin It

Parteneri

banca transilvania logo 2Logo-McCannPR PNG    rd logo home        Graffiti PR logo-1             

GMP logo 2         logo oxygen site        dccom LOGO nou site          Samsung logo black