25042024

Back Eşti aici:Home Opinii Juniori despre PR

Cum văd eu prezentul industriei autohtone de PR?

bianca_budaiNu de puţine ori mi s-a întâmplat să fiu întrebată de către bunici “ce voi face eu în urma facultăţii acesteia”? Faptul că le spun că sunt pe cale să devin licenţiată în Comunicare şi Relaţii Publice, nu-i ajută să înţeleagă ce urmează să fac eu mai precis. “Apucă-te de treburi serioase că n-o să ai cu ce să-ţi întreţii familia!”, aud de nenumarate ori în discuţiile legate de studiile mele, pe care le port cu ei.

Citeste mai mult...

În căutarea unei lumi mai bune … în PR

alexandra_maierÎntâi te caută lumea PR-ului. De ce să nu recunoaştem, e un domeniu care sună spectaculos pentru un absolvent de liceu (până la urmă are şi el specialistul lui în relaţii publice): organizare de evenimente, politici publice, campanii, strategii...iar dacă mai ai o oarecare experienţă de voluntariat, domeniul acesta nu are cum să nu te prindă.

Citeste mai mult...

Relaţiile publice – între aparenţă şi realitate

milena_goreaÎmi imaginez acest început ca pe o secvenţă din acele filme americane de acţiune, realizate şi adaptate după reviste de benzi desenate sau după romane ştiinţifico-fantastice, în care imaginea e fugitivă, puternică, explozivă şi te zăpăceşte total ca telespectator. Îmi doresc un început abrupt, în care îmi închipui toate cunoştinţele mele despre relaţii publice, în care o cameră imaginară aleargă prin mintea mea şi prin mintea oamenilor de pe stradă, căutând să surprindă ideile pe care le au despre relaţii publice.

Citeste mai mult...

Industria de PR şi etica: un ceas cu două cadrane?

andra_avramInaugurăm astăzi rubrica "Juniori despre PR", un proiect născut la intersecţia unei propuneri generoase venite din partea Alinei Dolea, cadru didactic asociat la FCRP şi SNSPA, şi un proiect mai vechi al redacţiei PR Romania de a da o voce tinerilor comunicatori în paginile acestui portal. Micile eseurile incluse în acestă rubrică sunt semnate de tineri aspiranţi la o carieră în PR şi oglindesc spiritul unei generaţii, cu aspiraţiile şi temerile ei profesionale. Credem cu tărie că industria de relaţii publice are nevoie de acest dialog cu tânara generaţie. Şi începem astăzi acest demers în care sperăm să vă angajaţi şi voi, tineri şi practicieni deopotrivă .

Citeste mai mult...

Parteneri

   BT Logo Aliniat Central               logo SMP