The Practice şi Rogalski Grigoriu - pe podiumul competiţiei IPRA Golden World Awards 2010

ipra_logoCampania Gusto realizată de agenţia The Practice a fost desemnată câştigătoarea categoriei "Consumer PR for an existing  product",  iar campania Şcoala de Bani realizată de Rogalski Grigoriu a câştigat premiul "Social Media for PR", ambele  în cadrul competiţiei IPRA Golden World Awards 2010.


Campania realizată de Rogalski Grigoriu s-a calificat  anul acesta şi în finala Cannes Lion, iar campania Gusto a obţinut un Silver Lion la secţiune PR Lions. Rezumatul campaniei "Scoala de bani" poate fi consultat aici. De asemenea, campania realizată de The Practice a fost premiată cu un Golden Award for Excellence, în cadrul Romanian PR Award 2009.  Rezumatul campaniei Gusto poate fi consultat aici.

 


Golden World Awards for Excellence este o competiţie internaţională organizată de IPRA (International Public Relations Association) care evaluează şi oferă distincţii celor mai bune campanii de relaţii publice la nivel global. În cadrul Golden World Awards 2010 pot participa programe de relaţii publice locale, regionale, naţionale sau internaţionale implementate sau încheiate în 2009/2010.

 

Din cele 352 de înscrieri venite din 42 de ţări, juriul competiţiei a selectat 26 de câştigători. Lista completă a câştigătorilor poate fi consultată aici

Festivitatea de premiere va avea loc la Londra, pe 5 noiembrie 2010.