"Web stress" afecteaza afacerile online
- 02 Martie 2010 |
- Adina Tudor
Kobi Korsah, Director, EMEA Product Marketing în cadrul CA, declară: „Nu este vorba neapărat numai de design-ul site-ului sau de viteza conexiunii la Internet – performanţa unui site web depinde de performanţele aplicaţiilor web care stau la baza lui. Companiile au nevoie de un APM – Application Performance Management, care le poate oferi detalii despre modul în care clienţii percep experienţa acestor aplicaţii web.”
Catriona Campbell, psiholog behaviorist, director şi fondator Foviance, o firmă de consultanţă care a participat în cadrul experimentului, completează: "Consumatorii au aşteptări mari în ceea ce priveşte aplicaţiile web şi site-urile – vor ca acestea să răspundă instant şi să fie mereu disponibile. Acest experiment a relevat efectele generate de aplicaţiile web neperformante asupra utilizatorilor. Rezultatele indică faptul că, atunci când nu le sunt îndeplinite aşteptările, oamenii încep să se agite, devin confuzi şi trebuie să se concentreze cu 50% mai mult decât normal. Toate aceste probleme pot fi identificate şi prevenite atât timp cât companiile au o abordare proactivă şi măsoară experienţa online a clienţilor lor."
Mai multe detalii aici