Topul trendurilor în PR 2015

Conținutul care atrage interacțiunea directă va câștiga mult teren anul acesta, agențiile de PR își vor extinde serviciile pentru că delimitatea dintre PR și marketing devine tot mai ștearsă, iar brandurile se vor lupta să țină pasul cu social media. Așa sună trendurile din lumea comunicării și a relațiilor publice în 2015, în viziunea Worldcom Public Relations Group*, reteaua globala de agentii independente de PR.

"Brandurile care vor avea succes în 2015 vor fi cele care aleg campanii integrate ce se vor conecta la stiluri de viață și la motivații de business ca să ducă, în cele din urmă, la vânzări, lidership și loialitate", crede reprezentantul agenției londoneze membră Worldcom.

"A venit momentul ca proprietarii brandurilor să își pună pălăria de vânzări și de nu marketing și să plănuiască fiecare campanie, astfel încât să stârnească din partea cumpărătorului reacția dorită", este de părere Elisabeth Sosnow reprezentanta Bliss PR, agenția din New York care face parte din Worldcom.

Pentru a ilustra trendurile globale de PR în 2015, Worldcom a realizat un infografic. Puteți folosi varianta atasată sau îl puteți consulta online.


*În România, Worldcom Public Relations Group, rețeaua globală de agenții independente de PR, este reprezentată de Media Pozitiv.


Worldcom Public Relations Group este cel mai mare grup de agenții partenere din lume, cu mai multe birouri și reprezentanțe pe glob decât orice altă rețea multinațională. Creată în 1988, organizația reunește cele mai performante agenții de PR pentru a deservi clienți locali, regionali și internaționali, reușind să mențină un control riguros pe client-service, prin agențiile independente. Prin Worldcom, clienții au acces la expertiza de comunicare a specialiștilor de PR care înțeleg limba, cultura și regulile unei culturi specifice, de interes pentru business. Agențiile membre își concentrează aria de expertiză pe câteva domenii importante: crisis management și issues management, B2B, health care, investor relations, public affairs, sustainability, technology și travel&tourism. Detalii pe www.worldcomgroup.com

Media Pozitiv

Agenție de servicii integrate de comunicare, cu accent pe inovație și tehnologie. Comunică în medii tradiționale și interactive și se implică major în partea de business development a clienților. De peste 8 ani pe piața serviciilor de comunicare, Media Pozitiv a încercat să învețe clienții modești să comunice mai curajos, iar pe cei mari să comunice mai mult și mai eficient. Clienți: Lexmark International Technology România, 3M România, Omnilogic, TBI Bank, TBIH Financial Services, Banca Feroviara, Saxo Bank, Omniasig, Check Point, UNICEF, SOS Satele Copiilor, Ambasada Republicii Franceze în România, Automobile Bavaria, Burda România.  www.mediapozitiv.com