20042024

Back Eşti aici:Home News PR News: Tendinte si Cercetari

Generaţia viitoare a Europei nu ştie cum să salveze planeta

Un studiu paneuropean realizat de către Sony Europe indică faptul că următoarea generaţie a Europei este confuză din cauza mesajelor eco şi nu ştie ce măsuri trebuie luate pentru a salva planeta. Astfel, 6 din 10 copii din Europa consideră că mesajele contradictorii vizând problemele de mediu îi derutează, făcându-i să se simtă neajutoraţi şi apatici în ceea ce priveşte protejarea mediului înconjurător. Un sfert dintre copii nu ştiu cum să se implice în problemele de mediu şi nu văd ce rost ar avea implicarea lor. De asemenea, tinerii consideră că guvernul şi marile corporaţii trebuie să fie responsabile în egală măsură de rezolvarea problemelor ecologice.

Citeste mai mult...

7 din 10 familii americane reciclează

Conform unui studiu recent al Plastic Make it Possible, o iniţiativă sponsorizată de American Chemestry Council, în aproape 70% dintre gospodăriile americane se reciclează. Iar în peste două din trei din aceste case, femeile sunt cele care susţin reciclarea şi fac eforturi în acest sens. În una din patru familii responsabilitatea aceasta este împărţită între parteneri, în timp ce în doar 10%  din gospodări copiii sunt cei care trebuie să se ocupe de reciclare. De asemenea, conform sondajului, 82% dintre americani ştiu că sticlele de plastic reciclate pot fi refolosite pentru a produce o mulţime de produse, precum veste de salvare, pânze pentru bărci, sfoară şi chiar tricouri.

Citeste mai mult...

Criza determină apariţia unor noi tipuri de consumatori

Modul în care populaţia americană a fost afectată de criză a determinat apariţia unor segmente noi de piaţă. Astfel, conform studiului „Marketing to the Post-Recession Consumers” realizat de firma de cercetare şi strategie de marketing Decitica, aceste patru noi categorii de consumatori sunt:  1) Steadfast Frugalists, 2) Involuntary Penny-Pinchers, 3) Pragmatic Spenders şi 4) Apathetic Materialists.

Citeste mai mult...

Femeile continuă să fie responsabile de achiziţionarea produselor pentru casă

Chiar dacă numărul femeilor angajate îl va depăşi curând pe cel al bărbaţilor, ele rămân în continuare responsbile de cumpărăturile pentru casă, achiziţionând mâncare sau alte obiecte utilizate în spaţiul domestic, conform unui sondaj al Mediamark Research / Intelligence (MRI).

Citeste mai mult...

Reţelele sociale şi voucherele online au schimbat comportamentul cumpărătorilor

Un sondaj recent al HS&P solicitat de The Loyalty Practice indică faptul că reţelele sociale şi site-urile care oferă coduri de vouchere online au schimbat modul în care oamenii îşi fac cumpărăturile. Nemaifiind mulţumiţi de magazinele „reale”, 25% dintre consumatori caută acum cele mai bune preţuri în magazinele virtuale. Astfel, 53% dintre adulţii britanici care folosesc Internetul declară că fac mai multe tranzacţii online, în timp ce 74% compară online diferite preţuri. După cum declară directorul Ed Wilkinson, „Internetul este un instrument foarte valoros pentru consumatori. Site-urile ca VoucherSeeker, care oferă vouchere cu diferite discount-uri, sau site-urile care permit compararea preţurilor, sunt foarte utile pentru toţi indivizii care trebuie să respecte un anumit buget de cumpărături.”

Citeste mai mult...

Green Conference sau despre cum să fii responsabil

Pe 12 noiembrie a avut loc la Crowne Plaza prima ediţie a Green Conference, eveniment care şi-a propus să aducă în prim-plan un subiect „fierbinte” al peisajului de business actual: eco-responsabilitatea.

Citeste mai mult...

Calea de la optimism la reputaţie

optimism“Trebuie sã investim în a schimba realitatea, şi nu în a schimba imaginea!” Aceasta a fost concluzia care a încheiat cea de-a doua ediţie Optimism 2009, realizatã de Evensys şi care a început simplu, printr-o discuţie liberã între Andreea Marin, regizorul Cristian Mungiu şi Cristian Lupşa.

Citeste mai mult...

Consumatorii se informează din mediul online pentru cumpărăturile de sărbărtori

Conform celui de-al 24-lea studiu anual Deloitte, „Deloitte's Annual Holiday Survey”, noile tehnologii au influenţat foarte mult comportamentele de achiziţie ale consumatorilor, anul acesta social media şi teleoanele mobile jucând un rol esenţial în influenţarea deciziilor de cumpărare.

Citeste mai mult...

65% dintre consumatorii americani reduc cheltuielile pentru vacanţa de iarnă

Tulburările economice continuă să afecteze buzunarele şi atitudinile consumatorilor, pe măsură ce se apropie iarna. 6%, adică 13,5 milioane de americani, încă mai au datorii de la sărbătorile de anul trecut. Conform unui nou sondaj, Consumer Reports Holiday Shopping Poll, 65% dintre americani plănuiesc să reducă anul acesta cheltuielile de sărbători, incluzând banii daţi pe cadouri, călătorii şi divertisment.

Citeste mai mult...

Global Blogging Manifest - noi reguli ale blogosferei?

wbfRolul blogurilor în realitatea imediată a societăţilor şi comunităţilor din întreaga lume a fost tema centrală dezbatută în prima zi a World Blogging Forum 2009. Preşedintele Romaniei, Traian Basescu, a deschis oficial sesiunea de discuţii numind comunicarea on-line drept o cultură alternativă a pluralismului şi a dialogului social, în care libertatea de exprimare  trebuie să fie strâns legată de responsabilitatea manifestării ei.

Citeste mai mult...

Bucureştiul Virtual, pe podiumul IPRA

virtual_bucharestVineri, 30 octombrie a avut loc Gala IPRA (International Public Relations Association), în cadrul căreia Rogalski Grigoriu Public Relations a primit o dublă distincţie pentru campania „What a fun time to be here!”, realizată împreună cu Chase Corp.
Campania a fost desemnată câştigătoare la două dintre categoriile prezente în concurs, şi anume “ePR and use of Internet” şi “PR on a shoestring”.

Citeste mai mult...

Foştii angajaţi, o ameninţare pentru securitatea informaţiilor

Cel de-al 12-lea studiu anual „Ernst & Young Global Information Security Survey” dezvăluie faptul că profesioniştii din IT sunt îngrijoraţi cu privire la lipsa unui buget pentru securitate şi la represalii din partea foştilor angajaţi. Astfel, studiul, la care au participat aproape 1900 Senior Executives din peste 60 de ţări, indică faptul că peste 75% dintre respondenţi sunt îngrijioraţi cu privire la reacţii negative din partea foştilor angajaţi, 42% încearcă deja să înţeleagă toate riscurile legate de această problemă, iar 26% au început să ia măsuri.

Citeste mai mult...

Digi Cafe octombrie 2009: cum măsurăm succesul campaniilor de mobile marketing

Pe 29 octombrie, în Club Pat, s-au întâlnit specialişti în mobile marketing de la More Mobile Relations (Norvegia), Voxline, Syscom Digital, Motion Vision Communication şi Netopia System, alături de cei interesaţi de această sferă, pentru a discuta despre evaluarea succesul campaniilor de mobile marketing. Invitaţi la dezbatere au fost Maia Novolan, director general Syscom Digital; Dan Vîrtopeanu, general manager Voxline Communication; Antonio Eram, fondator şi CEO Netopia System; Marian Costache, Managing Partner Motion Vision Communication şi Anders Borde, marketing director More Mobile Relations (Norvegia) care a luat parte la întâlnire prin Skype.

Citeste mai mult...

Statele Unite: cel mai bun brand de ţară

Pentru prima dată, SUA a ocupat locul 1 în cadrul Country Brand Index (CBI), un studiu global anual care a ajuns în prezent la cea de-a cincea ediţie. Pe locurile 2 şi 3 s-au situat Canada, gazda Jocurilor Olimpice de Iarnă din 2010, respectiv Australia, care ocupa prima poziţie anul trecut. CBI este un studiu care are aproximativ 3000 de respondenţi din 9 ţări, turişti aflaţi în călătorii de afaceri sau de relaxare şi examinează modul în care sunt percepute şi apreciate brandurile de ţară, precum şi diferitele curente globale de la nivelul sectorului turistic.

Citeste mai mult...

Au consumatorii încredere în marca de calitate?

În prezent, există peste 400 de mărci ale calităţii, certificate care să confirme calitatea produselor şi anumite trăsături care să indice grija companiilor faţă de preocupările consumatorilor lor – de la produse organice sau reciclabile, până la mărci care să indice produsele ecologice. Dar cât de eficiente sunt de fapt aceste mărci ale calităţii în creşterea brand awareness şi în stimularea achiziţiei propriu-zise?

Citeste mai mult...

Media sociale, utilizate în mediul de afaceri. Un sondaj Business.com

Un sondaj al Business.com, „2009 Business Social Media Benchmarking Study”, oferă informaţii importante privind modul în care sunt utilizate media sociale în mediul de afaceri. Studiul a avut 2 948 de respondenţi, adulţi din Statele Unite şi Canada care folosesc media sociale în timpul serviciului (citesc bloguri, folosesc Twitter pentru a găsi informaţii legate de mediul de afaceri etc.) şi/sau lucrează pentru o companie care are diverse iniţiative desfăşurate prin intermediul media sociale.

Citeste mai mult...

Parteneri

   BT Logo Aliniat Central               logo SMP