PR LinkCoffee 25 - 29 Martie

pr_linkcoffeeCei mai influenţi oameni de PR pe twitter, încrederea consumatorilor americani în SMS-urile primite de la branduri, preferabilitatea McDonald’s în rândul generaţiei millenials, inovaţia la British Airways, personalităţi din diverse domenii care au avut cel mai mare şi dramatic impact, 2013 imaginat de futurişti în anul 1988 şi multe alte surse inspirate, la PR LinkCoffee.



•    PR > O listă cu cei mai influenţi oameni din PR pe twitter. http://bit.ly/10kxgjO

•    Răspunsul la întrebarea cum pot fi agenţiile de PR mai creative. http://bit.ly/10kCVGv

•    Social Media > Cele mai importante ştiri în social media de săptămâna aceasta selecţionate de Scott Monty, Global Head of Social Media, Ford Motors. http://bit.ly/10kEG6B

•    Branding > Povestea unui branding reuşit a unui vin cu istorie sub un singur nume: Minima Moralia. Brandient | http://bit.ly/XioKnR

•    9% dintre consumatorii americani nu au încredere în SMS-urile primite de la branduri, conform unui studiu Forrester. Consumatorii americani dar şi cei din Europa au mai mare încredere în recomandările primite de la alţi consumatori decât în promoţiile de brand, în special cele din mediul digital. Ceea ce înseamnă că brandurile ar trebui să se orienteze mai mult spre autenticitate şi emoţie. http://bit.ly/10kxHL1

•    Pentru ca brandurile să aibă succes în 2013, acestea trebuie să scape de orgoliu: marketerii trebuie să livreze valoare consumatorilor cu focus crescut pe autenticitate. O privire atât din perspectiva brandurilor, dar şi a oamenilor care recrutează. Marketing Magazine | http://bit.ly/XiqgGL

•    McDonald’s este unul dintre cele mai cele mai mari lanţuri de fast-food şi poate unul dintre cele mai celebre branduri, dar când vine vorba de generaţia millenials, acesta nu se află în top 10 lanţuri de restaurante preferate. AdAge | http://bit.ly/Xircuw

•    Innovation > Cum arată inovaţia manifestată la British Airways: ‘Innovation Lab in the sky’ - 100 de personalităţi din Sillicon Valley în acelaşi avion către Londra pentru construirea unei platforme destinată conectării talentelor din tehnologie şi rezolvarea marilor probleme. TechCrunch | http://tcrn.ch/10kwfYV

•    The Disruptors: Personalităţi din diverse domenii care au avut cel mai mare şi dramatic impact. Forbes | http://onforb.es/10kDBM8

•    Cum arăta 2013 imaginat de futurişti în anul 1988. FastCoExist | http://bit.ly/10kwseQ

•    Ce făceau oamenii de succes precum Arianna Huffington, Ralph Lauren, Marissa Mayer, Warren Buffet la vârsta de 25 de ani. Business Insider | http://read.bi/10ky8EY

•    Cum a rezolvat Ford Motors o criză care a izbucnit de curând. http://bit.ly/10kyyv1

•    Formula cu care Einstein îşi rezolva problemele: think more, do less! Fast Company | http://bit.ly/10kChJ0

•    Infographicul săptămânii > Utilizatorii Instagram după tipuri. http://bit.ly/10kBIiz

•    O serie de infografice care schiţează profitul unei companii până la cel mai mic detaliu, în timp real şi care ar putea schimba felul în care un business funcţionează. Co.Design | http://bit.ly/10kDOir



Selecţie realizată de Florina Baciu, Editor PR Romania