Coca-Cola HBC România şi IMAGE PR – recunoaştere internaţională şi naţională pentru campania „Talents on board!”

Campania de comunicare „Talents on board!” derulată de Coca-Cola HBC România şi agenţia IMAGE PR a fost premiată cu Argint de Liga Profesioniştilor Americani în Comunicare în cadrul a două competiţii internaţionale: LACP Magellan Awards şi LACP Spotlight Awards. De asemenea, campania a fost premiată şi la nivel naţional în 2011 în cadrul Premiilor de Excelenţă HR Club pentru „Cel mai valoros proiect de Resurse Umane”, categoria Dezvoltare organizaţională.

Campania „Talents on board!” dedicată comunicării brandului de angajator al Coca-Cola HBC România a obţinut două premii de Argint în cadrul competiţiilor Magellan Awards 2010, la categoria Corporate Communication (Comunicare Corporativă), şi Spotlight Awards 2010, la categoria Advertisement/ Ad Series (Reclamă) pentru vizualul creat în cadrul campaniei.

Campania are ca scop consolidarea reputaţiei Coca-Cola HBC România ca angajator şi atragerea tinerelor talente în companie. „Talents on board!” se adresează tinerilor talentaţi, studenţi şi absolvenţi, iar execuţia sa a avut la bază un mix creativ de tactici offline şi online.

„Campania de employer branding (brand de angajator) reprezintă pentru Coca-Cola HBC România o oportunitate extraordinară de a interacţiona cu tineri talentaţi, entuziaşti şi pasionaţi de domeniul lor de studiu. În ultimii ani investiţia în tinerele talente a devenit parte integrantă a culturii noastre organizaţionale, iar distincţiile primite reprezintă o recunoaştere a tuturor acestor eforturi.”, declară Janina Rădulescu, Internal Communication Coordinator Coca-Cola HBC România.

„Employer branding-ul reprezintă o disciplină de comunicare aparte şi este o mare oportunitate pentru noi să putem concepe şi implementa campanii inovatoare pentru a susţine reputaţia de angajator a companiei Coca-Cola HBC România”, spune Catrinel Burghelea, Account Manager IMAGE PR.

Magellan Awards premiază cele mai eficiente campanii de comunicare la nivel internaţional. În cadrul ediţiei din 2010 au fost înscrise în competiţie 375 de aplicaţii, iar campania „Talents on board!” s-a clasat pe locul 31 în top 50 aplicaţii înscrise. Juriul Magellan Awards a fost compus din specialişti în domeniul comunicării, a căror expertiză acoperă arii variate ale comunicării. Procesul de jurizare a avut în vedere criterii precum: creativitatea campaniei, claritatea mesajului, eficienţa campaniei, etc.

Spotlight Awards este o competiţie internaţională care premiază materiale de comunicare print, video şi web. Vizualul campaniei „Talents on board!” premiat a fost dezvoltat pornind de la tema călătoriei şi a fost apreciat datorită abordării originale. În 2010, competiţia Spotlight Awards a atras peste 1.100 de aplicaţii din întreaga lume. Juriul Spotlight Awards a fost format din profesionişti în comunicare afiliaţi la LACP, cu expertiză în toate ramurile relaţiilor publice.

Gala Premiilor de Excelenţă HR Club este cel mai mare eveniment de Resurse Umane din România, singurul care recunoaşte excelenţa în ceea ce priveşte proiectele în Resurse Umane şi managementul oamenilor. Juriul celei de-a III-a ediţii a Galei Premiilor de Excelenţă HR Club a fost compus din reprezentanţi ai Boardului HR Club, ai mediului de afaceri şi ai societăţii civile.

Eforturile de comunicare în domeniul brandului de angajator ale Coca-Cola HBC şi IMAGE PR au primit recunoaştere şi anterior. Coca-Cola HBC România se află în fruntea clasamentului celor mai doriţi angajatori din România în rândul tinerilor cu potenţial, conform studiului “Cei mai doriţi angajatori”, realizat de Catalyst în 2010. De asemenea, campania „Talents on board!” a fost desemnată „Cel mai bun proiect de Resurse Umane al Anului 2009” de către HR Club în 2010.