Petru Berteanu e numit content manager al portalului REALITATEA.NET - lider al categoriei Ştiri în România, în anul 2010

Din 15 ianuarie, Petru Berteanu va ocupa funcţia de content manager REALITATEA.NET şi îi va raporta direct lui Sorin Enache, directorul general Realitatea Media.

Petru va fi responsabil de strategia editorială a portalului de ştiri şi accelerarea colaborării cu echipele din offline, o mai buna integrare cu Realitatea TV şi Realitatea FM. Acesta va lucra strâns cu Daniel Secăreanu, product manager REALITATEA.NET şi MONEY.ro, şi Viorel Dobran - redactor-şef REALITATEA.NET.

Platformele de opinii şi comentarii ale REALITATEA.NET rămân sub acelaşi management editorial: VoxPublica va fi coordonată, ca şi până acum, de Costi Rogozanu, grupul de bloguri „la feminin” PANDORA’S de Alexandra Bădicioiu-Matei, iar proiectul SportVox de Ionel Lespuc.

Costin Ilie, ex-content manager online al site-urilor grupului, devine content development manager al structurii online a Realitatea Media [care cuprinde portalurile REALITATA.NET şi MONEY.ro], gestionând din această poziţie parteneriatele strategice ale trustului în zona online precum şi alte proiecte în curs [printre care şi PUBLIKA.md din Republica Moldova]. 

Petru are o experienţă de peste 8 ani în presă dublată de alţi 15 ani petrecuti în zona de comunicare politică.

Astfel, în domeniul jurnalistic Petru Berteanu a fost, pe rând, realizator de emisiuni la Radio România Actualităţi şi Radio România Internaţional, redactor-şef adjunct la revista Tinerama şi realizator de emisiuni la Radio Tinerama, director Europa FM (2000-2001), director al proiectului de relansare Radio Fun, bazat exclusiv pe muzică românească (actualmente Radio Guerilla) şi, nu în ultimul rând, redactor-şef al website-ului de ştiri Cotidianul.ro (2010).

În ceea ce priveşte comunicarea politica, Petru a ocupat printre altele funcţiile de Consilier de stat şi Şef al Departamentului de comunicare de la Preşedinţia României in mandatul lui Emil Constantinescu, dar şi pe cele de director al Partener Communication (2004-2010), director de creaţie al Multimedia Political Communication, respectiv director de creaţie al Multimedia Group.

Cu o medie de 1,6 milioane de unici lunar, REALITATEA.NET a fost în 2010 principala sursă de informaţii online din România, locurile următoare fiind ocupate de ZIARE.com şi StirileProTV.ro, cu 1,57 respectiv 1,47 milioane de vizitatori unici, în medie, conform SATI.