34 de branduri au primit trofeele Superbrands la Gala Superbrands

Ediţia a patra a Programului Superbrands România a ajuns la final o dată cu lansarea Primei Cărţi Consumer Superbrands pentru România şi cu acordarea trofeelor Superbrands. Ceremonia dedicată recunoaşterii performanţei excepţionale în branding a avut loc în cadrul Galei Superbrands, desfăşurată, marţi seara, la Hotelul JW Marriott Bucharest Grand Hotel din Bucureşti. Au participat reprezentanţi la nivel înalt ai mediului de afaceri, companii şi organizaţii reprezentative, membri ai Consiliului Superbrands, presa de specialitate, alţi invitaţi speciali.

Prima Carte Consumer Superbrands pentru Romania cuprinde poveştile de succes a 34 de branduri prezente pe piaţa din România, branduri internaţionale şi autohtone, puternice prin reputaţie şi notorietate, care au fost răsplătite cu trofee Superbrands, pentru excelenta lor contribuţie la imaginea României. În premieră, lista celor 300 de branduri validate Superbrands este publicată  în Prima Carte Consumer Superbrands pentru România.

“Programele Superbrands consolidează reputaţia brandurilor internaţionale în fiecare piaţă în care operează şi aşează în acelaşi timp brandurile locale autentice în constelaţia marilor branduri ale lumii. Pentru brandurile româneşti, programul Superbrands reprezintă o poartă larg deschisă pentru intrarea  lor în galeria brandurilor admirate şi  respectate în lume. Datorită brandurilor care susţin acest program, Cartea Superbrands este un vector de  imagine pentru România, în concluzie comunitatea de afaceri este „instituţia” care construieşte de fapt imaginea României în lume„ a declarat Cătălina Stan, CEO şi preşedinte al agenţiei de comunicare strategică BDR Associates, care administrează programul Superbrands în România.


Decernarea trofeelor Superbrands a fost onorată de către AmCham România reprezentată de Anca Harasim, Director Executiv şi Peter Weiss, reprezentant de marcă al pieţei financiar bancare din România.

Brandurile cărora li s-au oferit trofee Superbrands, în cadrul Galei, au fost: Academia Caţavencu, Avon, Ballantine’s, Băneasa Shopping City, BCR, BMW, CHIVAS, Coca-Cola, Cosmote, DHL, Germanos, HBO, Heineken, Help Net, Humana, JW Marriott Bucharest Grand Hotel, LaDorna, Lindab, Milli, Milupa Milumil, Mobil 1, Napolact, Orange, Orbit, Philips, Radio România, Radio ZU, Raiffeisen Bank, Rompetrol, Samsung, Spor, Vel Pitar, Western Union, Whirlpool.

Secţiunea branduri din pieţe vecine, cu potenţial pentru dezvoltarea viitoare a culturii de branding a fost reprezentată de 2 branduri consacrate în Republica Moldova: Naturalis şi Vita.

Personalităţile onorate de către Superbrands cu trofee onorifice, în cadrul momentului special Honorary Recognition, au fost în acest an realizatorii documentarului Spirit: Peter Hurley, producător şi Cătălin Leescu, regizor. Trofeele onorifice pentru ideea excepţională a acestui film au fost înmânate de către Excelenţa sa, Ambasadorul Irlandei la Bucureşti, domnul John Morahan, invitat de onoare al Galei Superbrands.

Prima Carte Consumer Superbrands pentru România, distribuită prin reţeaua de birouri Superbrands în peste 80 ţări de pe toate continentele, constituie, prin brandurile puternice intrate în program, un excepţional instrument de promovare a potenţialului pieţei româneşti, şi un purtător de imagine pentru România.


Organizaţia Superbrands promovează pretutindeni în lume cultura de branding şi aduce recunoaştere brandurilor cu performanţe excepţionale prin câteva programe specializate: Business Superbrands, Consumer Superbrands, Luxury Superbrands, Cool Brands, Sports Brands etc. Organizaţia Superbrands operează peste 80 de ţări ale lumii, stimulând în mod proactiv, de peste 15 ani, dezvoltarea pieţelor locale prin programe specializate şi prin publicarea volumelor Superbrands, specializate pe categorii. Intrată şi în România în 2005, prin agenţia de comunicare strategică şi relaţii publice BDR Associates, organizaţia dezvoltă programe consacrate pieţei româneşti şi culturii de branding locale. Primele programe derulate până acum,  care includ şi două ediţii Business Superbrands (2007 şi 2008), au oferit peste 130 de modele de succes atins prin branding şi comunicare.

Mai multe informaţii despre programul Consumer Superbrands sunt disponibile pe http://www.superbrands.com/ro.