Mai puţin de o lună până la deadline-ul competiţiei SABRE, regiunea EMEA

20 decembrie 2010 este deadline-ul competiţiei SABRE 2011, regiunea EMEA. Premiile SABRE (Superior Achievement in Branding and Reputation) onorează excelenţa în programele de relaţii publice şi au o tradiţie de 20 de ani în Statele Unite şi de şapte ani în EMEA, iar competiţia de anul trecut a atras mai mult de 1.800 de participanţi şi mai mult de 700 de lideri din industrie la dineul anual SABRE în Round House din Londra.

Propunerile vor fi analizate de reprezentanţi ai marilor corporaţii americane, printre care Colin Hensley (Toyota), Andre Manning (Philips), Christina Schneider (Hewlett Packard), Nick Sharples (Sony), Simon Sproule (Renault-Nissan) şi Philip Townsend (Manchester United); de şefii agenţiilor internaţionale ca de exemplu Kevin Bell (Fleishman-Hillard), Paul Charles (Lewis PR), Sally Costerton (Hill & Knowlton), David Gallagher (Ketchum Pleon); şi de liderii agenţiilor de PR ca de exemplu Mohamed Al Ayad (TRACCS), Roland Klein (CNC), Christian Konig (Farner), Nick Mulholland (Freud) şi Kevin Murray (Bell Pottinger PR).

Formularele de participare pot fi descărcate de pe pagina Holmes Report , iar informaţii suplimentare pot fi accesate pe blogul SABRE Awards , care include informaţii despre categorii, termene limită şi membrii juriului, la fel ca şi sfaturi despre elaborarea documentelor de participare.

Participanţii la competiţia Romanian Public Relations Award 2010 beneficiază de o reducere de 15% la taxa de înscriere în competiţie.


Sursa Holmes Report