Lowe şi HyperActive au exportat platforma „mamica24h.ro” în Croaţia şi Israel

Având la bază un concept creativ original Lowe, campania are ca ax platforma online www.mamica24h.ro, dezvoltată şi gestionată de HyperActive şi translatată în ATL, activări in store, PR şi social media.

Campania s-a derulat în România în toamna acestui an, fiind ulterior adaptată în Croaţia şi Israel.

"Proiectul mamica24h.ro este o continuare a promisiunii pe care, anul trecut, la aniversarea a 50 de ani Johnson's baby le-am făcut-o mămicilor din România. Zeci de românce care au născut pe 8 iulie au fost recompensate devenind atunci membre Johnson's baby Family Club. Anul acesta, ne reînnoim promisiunea faţă  de ele. Şi cum altfel mobilizezi mămicile dacă nu invitându-le să vorbească despre copiii lor?" spune Ana Maria Smultea - Account Manager Lowe & Partners.


Cele 5 rutine Johnson's baby ale îngrijirii bebeluşilor: somn, masaj, băiţă, îngrijirea părului şi îngrijirea funduleţului au oferit mamelor participante la campanie oportunitatea de a transforma momentele de îngrijire a copiilor lor, în premii. Fiecare dintre cele 5 rutine a devenit tema unei secţiuni a site-ului unde, mămicile full-time au încărcat imagini şi poveşti ale relaţiei cu bebeluşii lor.

Timp de şase săptămâni, în fiecare săptămâna, fiecare rutină şi-a desemnat câştigătorii - bebeluşii ale căror poze au atras cele mai multe voturi. La finalul campaniei au fost aleşi trei mari câştigători - bebeluşi care, alături de mămicile lor, vor apărea în pictoriale dedicate în revista Superbebe.

Site-ul www.mamica24h.ro a fost promovat prin campanie de bannere online, Google AdWords, e-mail marketing dar şi prin tag de 10 secunde aplicat spoturilor TV Johnson's baby, activare promoţională in store şi campanie de advertoriale.

"Un adevărat val de reacţii a fost stârnit pe platformele de socializare, mămicile implicate în campanie dezvoltând adevărate mini campanii virale de colectare de voturi pe facebook şi forumuri" spune Iulia Şerbulea - Strategic Manager HyperActive.

Mii de mămici s-au alăturat campaniei în mai puţin de două luni - peste 7.000 de poze au fost înscrise în competiţie, iar platforma a înregistrat peste  427.000 de vizite în perioada concursului şi 151.000 de vizitatori unici.