Grayling invită specialiştii în comunicare să participe la sondajul EUPRERA

Asociaţia Europeană pentru Educaţie şi Cercetare în Relaţii Publice (EUPRERA) derulează în prezent, la nivel internaţional, sondajul anual în domeniul managementului comunicării - European Communication Monitor 2010. Acest sondaj este susţinut de Grayling, a doua mare agenţie independentă de consultanţă în comunicare din lume.
Profesioniştii din domeniul relaţiilor publice sunt invitaţi să ia parte la cel mai amplu sondaj pe tema comunicării strategice la nivel mondial. Chestionarul, la care se poate răspunde în 5-10 minute, este disponibil online pe http://www.communicationmonitor.eu, până la sfârşitul lunii martie. Acesta cere părerea profesioniştilor din PR care lucrează în companii, asociaţii, instituţii politice şi alte organizaţii, dar şi în agenţii de consultanţă in comunicare. Toţi participanţii vor primi un raport cu rezultatele finale şi vor avea şansa de a câştiga unul din cele trei mini camcordere Kodak Zi6 HD. Proiectul deserveşte în exclusivitate obiective academice, cu respectarea deplină a confidenţialităţii informaţiilor.

Care vor fi provocările majore cu care se vor confrunta pe viitor profesioniştii în domeniul comunicării? Cum afectează social media comunicarea strategică? Cât câştigă profesioniştii din PR? Sunt aceştia multumiţi de meseria pe care o practică? Aceste întrebări şi multe altele vor primi răspuns în "European Communication Monitor 2010".

Numărând peste 1.800 de participanţi din 34 ţări în 2009, “European Communication Monitor” este cel mai amplu şi mai important sondaj de opinie anual din această industrie. Acesta este derulat de profesori de la 11 universităţi renumite din cadrul EUPRERA, împreună cu European Association of Communication Directors (EACD) şi publicaţia Communication Director.

European Communication Monitor 2010 pe scurt:

- Chestionar online: www.communicationmonitor.eu
- Termen limită pentru completare: 31 martie 2010
- Grup ţintă: profesionişti din domeniul relaţiilor publice - manageri de comunicare din corporaţii, asociaţii, instituţii politice şi alte organizaţii, precum şi profesionişti din agenţiile de consultanţă în comunicare
- Studiul este derulat şi supervizat de profesori de la: Universitatea din Leipzig (Germania); Universitatea Metropolitană Leeds (Marea Britanie); Universitatea din Amsterdam (Olanda); Universitatea din Ljubljana (Slovenia); Universitatea Rey Juan Carlos, Madrid (Spania); Universitatea IULM, Milano (Italia); Universitatea din Bordeaux 3 (Franţa); Universitatea din Lugano (Elveţia); Universitatea Mälardalen (Suedia); Şcoala Norvegiană de Management BI, Oslo (Norvegia); Universitatea de Economie Poznan (Polonia)
- Organizat de: EUPRERA, EACD, publicaţia Communication Director
- Sponsorizat de: Cision şi Grayling


Despre Grayling

Grayling este a doua companie ca mărime, în topul celor mai mari firme independente de consultanţă în relaţii publice, afaceri publice, relaţii cu investitorii şi organizare de evenimente. Grayling are birouri în 70 de locaţii din 40 ţări, în Europa, SUA, Orientul Mijlociu şi regiunea Asia Pacific. Compania are venituri de peste 100 milioane € (148 milioane USD)

Despre Grayling România
În 2010, agenţia de comunicare Mmd România şi-a schimbat numele în Grayling România, continuând să ofere clienţilor locali şi internaţionali servicii de comunicare strategică, atât pe piaţa locală, cât şi pe pieţele internaţionale.
În 1998, Mmd am fost prima companie internaţională de consultanţă care a pătruns pe piaţa din România, iar în prezent pune la dispoziţia clienţilor experienţa celor mai bune practici internaţionale, adaptate la specificul pieţei locale.
Echipa Grayling din România, formată din 20 de consultanţi, realizează strategii de comunicare business-to-consumer şi business-to-business pentru companii precum: Visa Europe, Erste-BCR, GE, GE Energy, Discovery Networks, Mars, Groupama, Bursa din Viena, BASF, GED, Cisco sau MOL România.