2activePR gestionează conturile de PR ale celor două mall-uri Anchor Grup, respectiv Bucureşti Mall şi Plaza Romania

Agenţia a câştigat pitchul organizat la începutul acestui an şi va oferi până în 2011 servicii de PR, strategie şi consultanţă pentru mallurile Anchor Grup. 2activePR se va ocupa şi de implementarea unor proiecte specifice pentru social media.

Anda Marinescu, Marketing Director Anchor Grup: „Am solicitat în brieful înaintat agenţiilor o viziune strategică pentru toate brandurile Anchor Grup. Am apreciat abordarea 360 şi interactivitatea conceptelor prezentate de 2activePR. Diferenţierea faţă de celelalte agenţii participante la pitch a fost dată şi de dezvoltarea unei platforme de comunicare digitală, care constituie pentru noi o prioritate în 2010”.

2activePR a integrat în activităţile sale componenta de social media şi a realizat deja o serie de activări în acest segment pentru câţiva dintre clienţii actuali.

Corina Bârlădeanu, General Manager 2activePR a adăugat: „ Sunt extrem de impresionată de deschiderea pe care echipa de management Anchor Grup a avut-o faţă de propunerile noastre creative. Într-o lună de la semnarea contractului am transpus deja în realitate proiectele prezentate în pitch. Ce satisfacţie mai mare poate avea o agenţie?.”



Despre Bucureşti Mall
Deschis în anul 1999 şi localizat în centrul Bucureştiului, Bucureşti Mall este primul centru comercial deschis în România care a stabilit standardele internaţionale pentru retail şi petrecerea timpului liber. Încă din prima zi de funcţionare, Bucureşti Mall a încercat să depăşească aşteptările clienţilor săi. Astfel că în anul 2001 centrul comercial şi-a schimbat mixul de magazine, aducând noi branduri pe piaţa românească. În anul 2003, centrul comercial şi-a mărit capacitatea parcării şi a construit un al treilea etaj. În anul 2007, Bucureşti Mall a fost extins cu 9.000 mp suprafaţa închiriabilă şi cu o parcare pe mai multe niveluri pentru 800 de maşini. Suprafaţa construită după extensie a ajuns la 99.000 mp. Bucureşti Mall oferă peste 140 de magazine şi o largă varietate de modalităţi pentru petrecerea timpului liber, divertisment şi shopping, toate sub un singur acoperiş.

Despre Plaza Romania
Deschis în anul 2004, Plaza Romania oferă clienţilor săi un centru comercial şi de distracţii ultra-modern, astfel construit încât să corespundă tuturor cerinţelor de calitate şi funcţionalitate; calitatea produselor comercializate şi a serviciilor prestate contribuie în mod cert la crearea unei experienţe unice. Plaza Romania înseamnă calitate, valoare, surpriză, noutate, muzica şi distracţie, cuprinzând o zonă dedicată evenimentelor, uşor adaptabilă pentru organizarea de expoziţii sau alte acţiuni socio-culturale. Plaza Romania răspunde nu doar cerinţelor comerciale, culturale şi sociale ale clienţilor săi dar continuă să dezvolte o serie de programe comunitare iniţiate de "Fundaţia Anchor Grup". În 2009 Plaza România s-a extins cu 30 de magazine. După extindere, suprafaţa Plaza Romania este de 47.000 de metri patraţi suprafaţă închiriabilă, valoarea investiţiei ajungând la 10 milioane euro. Plaza Romania oferă vizitatorilor săi o gamă largă de magazine specializate pentru toate gusturile: îmbrăcăminte, încălţăminte şi accesorii de damă, bărbăteşti şi pentru copii, de la elegant şi până la sport.

Ca o completare la toate alternativele de shopping şi de petrecere a timpului liber propuse de Plaza Romania, vizitatorii complexului comercial beneficiază de servicii specializate, cum ar fi: servicii financiar-bancare, gsm, servicii farmaceutice, curăţătorie, coafor şi multe altele.

Ingredient vital al oricărui centru comercial, zona dedicată restaurantelor şi centrelor de distracţie satisface toate gusturile amatorilor de artă culinară şi amuzament. Astfel, vizitatorii Plaza se pot bucura de fast food-uri cu meniuri dintre cele mai variate, restaurante clasice, cafenele şic. Zona de distracţie include, printre alte interesante moduri de petrecere a timpului liber, o sală de bowling computerizată, o sala de jocuri cu mese de biliard şi jocuri pe calculator precum şi un cinematograf Movieplex.

Despre 2activePR
2activePR s-a lansat pe piaţa locală de PR încă din 2000. Agenţia oferă servicii complete de consultanţă în comunicare corporate şi de marketing, management de criză, campanii de informare şi educare, platforme şi proiecte CSR, servicii de event management şi marketing.
Echipa 2activePR reuneşte 14 consultanţi cu expertiză şi cunoştinţe solide în PR, media, BTL, marketing şi advertising. Portofoliul de clienţi include următoarele companii şi branduri: Albalact, Bristol Myers-Squibb, British Airways, Holcim, Lockheed Martin Aeronautics, McGraw-Hill Education, Procter&Gamble, Pernod Ricard, Romstal, Timişoreana, URSUS şi Villeroy&Boch. În 2009, 2activePR a câştigat conturile Timişoreana, Romstal, Lenovo, British Airways şi Pernod Ricard.

Despre Fleishman-Hillard
Fondată în 1946, Fleishman-Hillard este astăzi una dintre agenţiile de relaţii publice de top la nivel mondial. Fleishman-Hillard Inc. şi-a câstigat renumele folosindu-se de comunicarea strategică, pentru a le oferi clienţilor lor ceea ce aceştia din urmă apreciază mai mult: un impact valoros, pozitiv şi măsurabil asupra performanţei organizaţiilor lor. Compania este recunoscută pentru standardele de excelenţă în client service şi o cultură puternică bazată pe munca în echipă, integritate şi angajament profund. Reţeaua operează în America de Nord, Europa, Orientul Mijlociu, Africa de Sud şi America Latină, având peste 80 de birouri. Pentru mai multe informaţii, puteţi vizita site-ul Fleishman-Hillard: www.fleishman.com.  FH este parte a grupului de comunicare Omnicom,  una dintre cele mai mari reţele internaţionale de advertising, marketing şi comunicare corporatistă din lume. Calitatea serviciilor şi profesionalismul demonstrat al reţelei Fleishman Hillard s-a materializat de-a lungul anilor în peste 87 premii Silver Anvils, 76 premii CIPRA/SABRE, “Agenţia internaţională a anului 2006” (potrivit Holmes Report),  premiul “Cea mai bună agenţie pentru care să lucrezi” (pentru 6 ani consecutiv, din 2000 până în 2006), primul loc în “Quality Reputation” (pentru 12 ani consecutivi) şi primul loc în “Brand Awareness” (pentru 3 ani consecutivi).