Albalact şi 2activePR lansează o nouă campanie de comunicare pentru Fulga

Albalact relansează pe piaţă gama de iaurturi Fulga, se arată într-un comunicat de presă 2activePR. Noua gamă de iaurturi Fulga cuprinde: iaurt natural 3% grăsime în ambalaj mic de 150 de grame şi ambalaj mare de 400 de grame; iaurt de băut 2% grăsime în ambalaj de 375 de grame; iaurturi cu fructe 1,5% grăsime – cu căpşuni, cu vişine, cu piersici şi caise, în amblaje mici de 125 de grame. 

„Pentru că Fulga este un brand preferat de familii şi mai ales de copii, ne-am gândit să continue tradiţia de a oferi numai produse sănătoase şi hrănitoare, nu doar gustoase, aşa că am îmbunătăţit iaurturile lansate în 2007 sub brandul Fulga. Iaurtul este o hrană de bază, prezentă zilnic într-o alimentaţie sănătoasă, iar noi vrem să le comunicăm consumatorilor că iaurturile Fulga sunt o sursă bogată de proteine. Pentru aceasta relansare, am lucrat cu o nouă agenţie de branding pentru un nou ambalaj, iar campania de comunicare, semnată de Publicis, ne arată o Fulga mai energică şi mai puternică”, a declarat Celina Condorovici, brand manager pentru Fulga.

Conceptul construit de agenţia BrandTailors pentru noul ambalaj este acela de „iaurt la putere”. „Expresia vizuală este însăşi Fulga, într-o ipostază foarte jucăuşă. Iaurtul îi dă atâta forţă faimoasei văcuţe încât ea poate ridica marginea ambalajului ca pe o cortină pentru a oferi imaginea delicioasă a iaurtului simplu sau cu fructe din interior. Un factor foarte important în procesul de creaţie a fost chiar Fulga. Veselia pe care o emană a făcut ca fiecare zi petrecută pe acest proiect să fie extrem de distractivă. Şi astfel, ideile au venit natural”, declară Andreea Florea, brand consultant la BrandTailors.

Cu această relansare, Fulga revine în spaţiul media într-o nouă campanie de comunicare. Un spot TV de 25 de secunde – „Fulga Bunătate de Iaurt”, semnat de Publicis, va rula pe cele mai importante canale TV până la sfârşitul lunii februarie. Campania va fi completată de o comunicare de PR susţinută de agenţia de consultanţă 2activePR. În paralel, vor exista şi alte acţiuni promoţionale în toate hipermarket-urile din ţară. Gama de iaurturi Fulga cuprinde şi două produse de promoţie, Multipack Fulga iaurt natural 150g 3+1 gratis şi Fulga iaurt cu căpşuni 125g 3+1 gratis.

Publicis a construit povestea noului spot “acasă” la Fulga, în frigider. În acest mediu au putut fi folosite uşor rădăcinile sănătoase pe care brand-ul le are în lapte, cu o trecere de impact către noua gamă. Publicis reuşeste o paralelă cu trecerea Fulgăi în altă categorie prin transferarea personajului de pe cutia de lapte pe cea de iaurt. Într-o bună zi, Fulga se descoperă schimbată. Explicatia nu întârzie să apară şi, cu ajutorul expresiei cu dublu sens - “m-am prins” -, Fulga transmite tuturor că este şi iaurt! “Fulga este unul dintre cele mai indrăgite personaje de brand şi am avut mare grijă să nu-i atingem personalitatea ghiduşă ci, dimpotrivă, să o re-afirmăm şi să o îmbogăţim. Acest lucru era cu atât mai important cu cât această personalitate avea sarcina să ajute trecerea într-o nouă categorie. După primele reacţii de la lansare se pare ca este un pariu reuşit şi Fulga are încă multe de spus audienţei sale entuziaste”, spune Răzvan Căpănescu, Creative Director la Publicis România.

Din echipa de creaţie Publicis a noului spot „Fulga Bunătate de Iaurt” au făcut parte: Vali Petridean şi Edy Einhorn - art directori, Mihai Costache – copywriter, Răzvan Căpănescu - creative director,  Adrian Chiuhan - strategic planner, Camelia Efrimov - A/V producer, Elena Scutaru - senior account manager, Loredana Popasav - new business director.


Compania Albalact - Alba Iulia este unul dintre primii cinci producători de lapte şi produse lactate din România. Înfiinţată în anul 1971 şi transformată în societate comercială pe acţiuni în 1990, Albalact a fost privatizată în 1999. Compania Albalact are peste 800 de angajaţi şi peste 6000 de acţionari şi este listată la categoria a II-a a Bursei de Valori Bucureşti. În 2008, Albalact a achiziţionat 77% din pachetul de acţiuni al societăţii Rarăul Câmpulung Moldovenesc. În prezent, Albalact comercializează produse proaspete pasteurizate şi UHT sub brand-urile sale Fulga, Zuzu, De Albalact şi Rarăul.