11122019

Back Eşti aici:Home News Comunicate de presa O campanie Rogalski Damaschin PR a primit cea mai înaltă distincție internațională obținută de o agenție din România

O campanie Rogalski Damaschin PR a primit cea mai înaltă distincție internațională obținută de o agenție din România

Pin It

Sabre

Rogalski Damaschin Public Relations este prima agenție de relații publice din România care obține locul 2 la nivel mondial pentru o campanie de comunicare în cadrul Global SABRE Awards. Distincția a fost oferită la Washington , în cadrul galei PRovoke19, pentru proiectul “Protejează-i aripile”, dezvoltat de agenție împreună cu diviza sa de PA Good Affairs, pentru compania MSD România.

“Protejează-i aripile”, o campanie de conștientizare despre rolul testării HPV și de creștere a gradului de informare cu privire la metodele de prevenție a bolilor provocate de infecția cu acest virus, a fost selectată inițial de juriul Global SABRE Awards printre cele mai remarcabile 40 de campanii de comunicare din lume.

“Câștigătorii de anul acesta reflectă diversitatea industriei de relații publice – atât proiecte care au rezolvat probleme de sănătate publică sau management al reputației, dar și campanii de marketing tradițional, cât mai ales faptul că standardele de lucru ale acestei industrii sunt foarte ridicate în întreaga lume. Pentru că inovația și creativitatea în acest domeniu pot genera rezultate remarcabile indiferent de țara de proveniență”, a declarat Paul Holmes, președintele juriului SABRE Awards.

Distincția istorică acordată cu această ocazie agenției Rogalski Damanschin completează o serie de alte recunoașteri la nivel internațional și național: în luna mai a acestui an, juriul Sabre Awards EMEA a premiat campania “Protejează-i aripile” atât cu Golden SABRE în categoria Public Affairs, cât și cu un Platinum SABRE- Best in Show, fiind considerată cea mai valoroasă dintre toate campaniile câștigătoare din regiunea Europa, Orientul Mijlociu și Africa (EMEA). În plus, în 2018, proiectul a fost premiat la Romanian PR Award la categoriile Public Affairs, Media Relations și Best Use of PR Measurement & Evaluation, fiind al doilea cel mai premiat proiect de educație în domeniul sănătății publice implementat de echipa Rogalski Damaschin PR, dar și cea mai premiată campanie din istoria de peste 10 ani a agenției.

„Este cea mai valoroasă recunoaștere a creativității și umanității pe care le manifestă în fiecare zi colegii, clienții și partenerii noștri. Această distincție - cea mai înaltă acordată vreodată unei agenții de PR din România - este dedicată celor peste 50 de oameni care au înțeles semnificația acestei campanii și și-au asumat responsabilitatea de a contribui cu experiențe si cunoștințe variate,  dar și cu foarte multă emoție la modelarea unei atitudini publice în beneficiul prevenției bolilor cauzate de HPV”, a declarat Eliza Rogalski, Managing Partner Rogalski Damaschin Public Relations.


 

Despre Rogalski Damaschin Public Relations
Rogalski Damaschin Public Relations susține că este posibil ca prin comunicare întreaga comunitate să evolueze, într-o perioadă în care consumatorii au așteptări din ce în ce mai mari de la branduri, companii şi lideri. Misiunea agenţiei este să creeze un impact social și economic pozitiv, prin idei care inspiră schimbarea în bine. Astfel, agenția promovează în practica şi limbajul curent al PR-ului conceptul de “good advocacy”, care desemnează o comunicare militantă, onestă și creativă, de natură să genereze conținut valoros și rezultate pozitive atât pentru companii, cât şi pentru consumatori.  Agenţia se structurează în două arii de specialitate: brand PR, coordonată de Alina Damaschin, în calitate de Creative Leader şi corporate PR, divizie coordonată de Eliza Rogalski, în calitate de Strategy Leader.

Despre Good Affairs
Good Affairs este o companie de advocacy si public affairs a cărei experiență este completat[ de o foarte bună înțelegere a mediului politic și legislativ. Good Affairs oferă servicii de tipul analizelor strategice pe domenii de interes, contextualizate în funcție de agenda publică și politică, precum și recomandări de acțiuni strategice.

Pin It

Parteneri

banca transilvania logo 2Logo-McCannPR PNG    rd logo home        Graffiti PR logo-1             

GMP logo 2         logo oxygen site        dccom LOGO nou site          Samsung logo black