11122019

Back Eşti aici:Home News Comunicate de presa Rogalski Damaschin Public Relations a fost inclusă în top 10 al celor mai creative agenții de PR la nivel global

Rogalski Damaschin Public Relations a fost inclusă în top 10 al celor mai creative agenții de PR la nivel global

Pin It

Global Creative Index

Potrivit clasamentului Global Creative Index realizat de Holmes Report, agenția ocupă poziția a 9-a în topul celor mai creative agenții din lume în 2019, scorul fiind corelat cu numărul de angajați ai agenției. Regional, Rogalski Damaschin Public Relations se află în top 5 cele mai creative agenții din zona EMEA (Europa, Orientul Mijlociu și Africa).

Global Creative Index este un clasament de referință pentru industria de PR la nivel mondial și analizează campanii și agenții câștigătoare în peste 25 de competiții din întreaga lume. Rolul acestuia este de identifica agenții și campanii recunoscute pentru idei creative, cu impact în comunicare, unificatoare dincolo de medii, categorii și instrumente utilizate.

„Nu am realizat niciodată până acum că, prin ceea ce facem în agenție zi de zi pentru clienții noștri, prin muncă cinstită și eforturi proprii, prin grija față de comunitate și imaginație în soluțiiile de comunicare pe care le dezvoltăm facem parte din cea mai râvnită elită globală a acestei meserii: topul creativitătii în PR. Poziția noastră în acest top al elitelor reflectă în egală măsură și contribuția industriei de PR din România la marile teme  ale comunicării globale, prin campanii care transformă comunitățile de consumatori, mentalitatea liderilor și destinele oamenilor” a declarat Eliza Rogalski, Strategy Leader si Managing Partner Rogalski Damaschin Public Relations.

„Numărul 9 în clasamentul global al creativității  în comunicare este în primul rând un semn de maturitate profesională și o dovadă că doar prin perseverență și raportare corectă la standarde sănătoase, practicate pe termen lung, se poate ajunge la un astfel de rezultat. Totodată e și o consecință datorată clienților noștri, încrederii și ambiției lor de a susține abordări diferite și toate ingredientele care fac întreaga noastră colaborare în mod real valoroasă” a declarat Alina Damaschin, Creative Leader si Managing Partner Rogalski Damaschin Public Relations.


În 2019, Rogalski Damaschin Public Relations a obținut locul 2 în topul celor mai creative campanii de comunicare la nivel mondial în cadrul Global Sabre Awards, cât și distincția de Best-In-Show Platinum Sabre Awards și Gold în cadrul competiției Sabre dedicată zonei EMEA (Europa, Orientul Mijlociu și Africa) pentru campania ”Protejează-I aripile” dezvoltată de agenție împreună cu diviza sa de PA Good Affairs, pentru MSD România. În cadrul aceleiași competiții (Sabre EMEA), agenția a fost finalistă cu alte două campanii (CEZ- Maratonul Olteniei și Raiffeisen Bank- E timpul să punem responsabilitatea în lumină). O altă campanie premiată a agenției a fost proiectul de educație financiară ”Money Bistro”, derulat împreună cu Raiffeisen Bank, care a fost desemnat cel mai bun proiect de comunicare digitală la categoria “Finanțe” la Digital Communication Awards 2019 la Berlin.

Pin It

Parteneri

banca transilvania logo 2Logo-McCannPR PNG    rd logo home        Graffiti PR logo-1             

GMP logo 2         logo oxygen site        dccom LOGO nou site          Samsung logo black