Aoro by Notino finalizează procesul de rebranding și devine Notino

Notino.ro

Aoro by Notino, magazinul online specializat în produse de frumusețe, a finalizat procesul de rebranding, aducându-le clienților din România o serie de evenimente și oferte speciale. Cel mai mare retailer online european, cu cea mai vastă selecție de parfumuri și produse de beauty, Notino își extinde portofoliul din România cu produse care nu au fost disponibile anterior prin Aoro by Notino.

„Odată cu noul nume, aducem în România un standard internațional de retail online în segmentul de beauty. Datorită unui sistem propriu de gestionare a depozitului, a centrului de distribuție amplasat strategic și a colaborării directe cu furnizorii, procesăm peste 100.000 de comenzi în fiecare zi. Mai mult decât atât, le oferim clienților suport prin telefon, e-mail, social media, dar și personal, în magazinul nostru din București,” a declarat Michal Zámec, fondator. Notino oferă cea mai largă gamă de produse cosmetice și parfumuri din Europa. În plus față de cele mai mari și populare branduri, retailerul oferă și parfumuri de lux și de nișă, precum și produse exclusive ce pot bucura și cei mai pretențioși clienți. „Datorită colaborării directe cu partenerii noștri, putem garanta originalitatea și disponibilitatea produselor, dar și implicarea noastră în numeroase evenimente și campanii speciale,” a adăugat Zámec.

Clienții pot face cumpărături atât în magazinul online, cât și în cel din Promenada Mall din București, la aceleași prețuri. De asemenea, clienții care doresc să ridice comenzile din magazinul din Promenada au la dispoziție și această opțiune. De la deschiderea acestuia la începutul anului 2018, 17.000 de clienți i-au trecut pragul pentru a a achiziționa produsele dorite, iar alți 15.000 pentru a ridica produsele comandate online.
În prezent, Notino operează în 22 de țări. „Rebranding-ul aduce unificarea standardelor europene, iar România nu poate rămâne în urmă. Vrem să le oferim clienților noștri români aceleași produse de frumusețe de mare valoare, o selecție largă de produse și serviciile excelente pe care le oferim clienților în toate țările în care suntem prezenți,” a declarat Oldřich Dostál, Brand Marketing Director la Notino, cel care a supravegheat întregul proces de rebranding.

Aoro.ro a fost lansat în anul 2009. În 2017, și-a schimbat numele în Aoro by Notino, iar rebrandingul Notino a fost finalizat în 2018. Anul trecut, cifra de afaceri a Aoro.ro a fost de peste 22 de milioane de euro, iar aceasta este în continuă creștere. În total, cifra de afaceri în 2017 a fost de 280 de milioane de euro.


Notino este cel mai mare retailer online de beauty din Europa. Compania, fondată în anul 2004, operează acum în 22 de țări europene și a avut peste 10 milioane de clienți satisfăcuți. A fost premiat în repetate rânduri pentru cel mai bun magazin online în țările din Europa Centrală și de Est. În 2017, Notino a avut o cifră de afaceri de 280 de milioane de euro și a vândut în total peste 26.5 milioane de produse.